Frisør...Klip og reflekser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg har i weekenden fået farvet og klippet mit graviditets-kedelige hår. Det er umenneskelige tider siden det sidst har fået reflekser og det trængte for vildt. Jeg har langt hår, men ikke sådan helt ned midt på ryggen.

Nu kommer mit sp. til jer - jeg blev klippet (blot alm. - dameklip) og fik reflekser i håret med papirpakker - 2 forskellige farver.

Prisen for herligheden var 1900 kr!!!!!!!!!!! Jeg synes det er fuldstændig vildt og har aldrig betat noget i nærheden af så meget før.  Jeg blev helt paf og fik ikke spugrt til prisen, men sidder med en følelse af at være blevet flået..

Jeg var i går aftes sammen med to todl. frisører, som siger det er helt hen i vejret og at jeg skal spørge om det ikke er en fejl? Men jeg er også ked af at gøre det hvis det er prisen for det.

Er det mig som er "bagefter" på priserne eller hvad siger i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Muffinmus

Nej, det er jo tyveri i daglys...

Jeg fik en klip, lyse striber, røde og mørkebrune striber i og kom af med hele 700 kr

Anmeld

20. december 2009

prettybutterfly

Puuh ha hvor vanvittig dyrt! Kan godt forstå du føler dig røvrendt. Jeg tror ik jeg havde mod til at gå tilbage og spørge om det var en fejl. Men jeg spørger ALTID om prisen før jeg får lavet noget fordi jeg vil være helt sikker selvom prisskiltet hænger lige ved siden af. Tror desværre bare det er prisen nogen steder. Har da hørt om steder hvor det er så dyrt fx Stender og andre steder så det var nok ikke en fejl desværre.

Anmeld

20. december 2009

wamse

det lyder godt nok vildt Jeg giver for klip + 2 farver i hele håret 850,-

Anmeld

20. december 2009

Fines mor

Syntes det er helt vildt så dyrt det er blevet at gå til frisør, særligt når man tænker timeløn... !

Anmeld

20. december 2009

Lise

Det kommer jo an på hvor det er gjort og hvem der har gjort det. I København koster det hele ca dobbelt så meget, som det gør i resten af landet  Hvis man bliver farvet/klippet af et eller andet hotshot indenfor frisørverden, f.eks. Søren Pjedsted fra Cha Cha Cha, så koster det bare endnu mere... Men hvis det er en "almindelig ansat" i provinsen, der har udført arbejdet, så lyder det godt nok af en slat..

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

jeg sys det er voldsomt dyrt, jeg plejer at gi for en klipning og striber i 2 forskellige farver (med sølvpapirs pakker i håret) at gi 530 kr og for en klip + hel farvning 480 kr.

Anmeld

20. december 2009

Lise

mortil4 skriver:

jeg sys det er voldsomt dyrt, jeg plejer at gi for en klipning og striber i 2 forskellige farver (med sølvpapirs pakker i håret) at gi 530 kr og for en klip + hel farvning 480 kr.

Jeg plejer (eller gjorde i hvert fald den gang jeg tog mig den luksus at gå til frisør) at give for en almindelig klipning kr 500  

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

Lise skriver:

Jeg plejer (eller gjorde i hvert fald den gang jeg tog mig den luksus at gå til frisør) at give for en almindelig klipning kr 500  

waw det er dyrt, men vi bor selvfølgelig også herude på bøøhh landet, en klipning alene koster for min længde går ca 190 kr

Anmeld

20. december 2009

Mka

ja vil også sige det kommer and på hvad det er for en frisør..

fx Stender tager 488-518 for klip omkring 825-1125 for farve m staniol hvis det er mellem langt-til langt.

der hvor jeg arbejder tager vi 350 for klip, og imellen 600 - 1000 for farve med staniol 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.