opdatering: Jeg smidder håndklædet i ringen.... Grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

Honningblomst

KaMa skriver:

Misunder dit mod og din tro på kærligheden. Lige præcis med den indstilling, så finder man kærligheden.

De gamle skelletter har du med uanset hvad. Sådan nogle har alle. Det er desværre en af bivirkningerne på livet

Gid jeg selv havde modet. Jeg "tør" ikke mænd. Løber skrigende væk, hvis de kommer for tæt på. En dag skal jeg nok finde en, men som jeg siger, han skal nok snige sig ind på mig..

Glædelig jul og ønsker dig et kærlighedsfyldt nytår.

Og bare vent, det sker...jeg var simpelthen så stor en mandehader, havde været sammen med alt for mange gifte mænd og blevet skuffet af en x....men ja, kærligheden kom da jeg mindst ventede det...da jeg troede alt var sikkert og det hele bare var for sjov...men næ nej..

Håber snart kærligheden rammer dig ogs...

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Vial

Eva skriver:

Og bare vent, det sker...jeg var simpelthen så stor en mandehader, havde været sammen med alt for mange gifte mænd og blevet skuffet af en x....men ja, kærligheden kom da jeg mindst ventede det...da jeg troede alt var sikkert og det hele bare var for sjov...men næ nej..

Håber snart kærligheden rammer dig ogs...

Knus Eva

Tak Eva.

Det er jo så dybt nedgroet, at vi vil have kærlighed, at selv de mest skeptiske bliver omvendt til tider.

Så Bubber på plejehjem. Det der progam, han laver. Alle de gamle, som stod på sidste station var alle enige om, at det vigtigste i livet havde været/var kærligheden.

Anmeld

23. december 2009

Honningblomst

KaMa skriver:

Tak Eva.

Det er jo så dybt nedgroet, at vi vil have kærlighed, at selv de mest skeptiske bliver omvendt til tider.

Så Bubber på plejehjem. Det der progam, han laver. Alle de gamle, som stod på sidste station var alle enige om, at det vigtigste i livet havde været/var kærligheden.

Ja, det er tankevækkende at kærligheden tit dør fordi vi har travlt med alt andet...og når vi så står der til sidst, så er det kærligheden der var den vigtige og måske den vi svigtede...men man skal nok også lige heles hvis man har noget med sig, for mig tog det tre år....

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.