opdatering: Jeg smidder håndklædet i ringen.... Grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Mutti2

Nu er jeg da forvirret!!!

Jeg har lige hørt fra ham her til morgen (ENDELIGT).

Han skrev først og fremmest "hej Smukke". Så skrev han at han vist havde været et røvhul, men at de problemer der var med hensyn til hans bror var meget værre end først antaget, og at det var derfor han hverken havde skrevet eller ringet til mig. Han skrev også at lige nu vidste han intet, men måske han ville kontakte mig når han havde overskud og noget følelses mæssigt at give af.

Selvfølgelig forstår jeg, og kan jo kun give ham ret i at han har været et lille røvhul. Men med de problemer de har i familien, kan jeg godt forstå det!!

Nu skal jeg så bare gøre op med mig selv om jeg vil vente på at han "måske" skriver..... Hmmmm.....

Så det var simpelthen de problemer han render rundt med. Ej hvor føler jeg mig virkeligt dum. Jeg skulle jo ikke på nogen måder have angrebet ham  Men i stedet agere som en støttende pæl. Damn hvor har jeg været dum.

Men humøret har da taget en anden drejning. Jeg ved jo at det ikke var mig den var galt med den her gang!!

Tak for støtten til alle jer der har svaret

Kæmpe knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

lulle1985

dejligt du endelig hørte fra ham... og dejligt og høre det ikke var dig der var noget galt med...

lige en krammer fra mig med håb om han finder ud af hvad han vil...

Anmeld

20. december 2009

Vial

Milla-Victoria's mor skriver:

Han skrev først og fremmest "hej Smukke". Så skrev han at han vist havde været et røvhul, men at de problemer der var med hensyn til hans bror var meget værre end først antaget, og at det var derfor han hverken havde skrevet eller ringet til mig. Han skrev også at lige nu vidste han intet, men måske han ville kontakte mig når han havde overskud og noget følelses mæssigt at give af.

Selvfølgelig forstår jeg, og kan jo kun give ham ret i at han har været et lille røvhul. Men med de problemer de har i familien, kan jeg godt forstå det!!

Nu skal jeg så bare gøre op med mig selv om jeg vil vente på at han "måske" skriver..... Hmmmm.....

Så det var simpelthen de problemer han render rundt med. Ej hvor føler jeg mig virkeligt dum. Jeg skulle jo ikke på nogen måder have angrebet ham  Men i stedet agere som en støttende pæl. Damn hvor har jeg været dum.

Men humøret har da taget en anden drejning. Jeg ved jo at det ikke var mig den var galt med den her gang!!

Kæmpe knus Pernille

Selvfølgelig må du blive gal!

Uanset hvad der sker i hans familie, så kunne han godt have skrevet en kort besked ala: Har set du har ringet. Er optaget af det med min bror. Du hører lige så snart, jeg har overskud.

Så havde du været meget mere rolig. Intet er værre end uvished. Det burde han vide.

Jeg er ked af at skrive det, men tror bare ikke, han er vild nok med dig og så er det med broren en kærkommen undskyldning 

Håber selvfølgelig bare, at det er mine dårlige erfaringer, som skinner igennem min pessimisme. Jeg tænker bare, at mange kvinder har lidt for mange "undskyldninger" klar, når en mand ikke behandler os, som de prinsesser vi er.

Tænk på de mænd, som igennem tiden har været vild med dig. Har du været i tvivl? Nej vel. Er tvivlen der, så er der som regel en grund til det.

Held og lykke med at finde en mand, som ikke gør dig bekymret, ked og lader dig leve i uvished i flere dage.

fra mig - en håbløs single

Anmeld

20. december 2009

Enayia

Hej du, uanset hvad, så fortjener man altid besked uden du skal stå og vente og ikke vide hvor du står. Det er min mening. Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med at finde en rigtig sød mand i dit liv, som behandler dig med den omsorg, kærlighed og respekt som du fortjener.

Anmeld

20. december 2009

LinLin

Milla-Victoria's mor skriver:

Kæmpe knus Pernille

Min kæreste gjorde nøjagtig det samme da vi skulle på vores 2. date. Pludselig kunne jeg ikke komme i kontakt med ham! RIngede og ringede, men der skete intet! Først om aftenen da jeg var godt hidsig, og jeg ringede med skjult nr, tog han den! Det viste sig så at hans bedste ven var faldet om med hjertestop og han derfor havde kørt ham på hospitalet og sad derinde. Grunden til han først tog den da han ikke kunne se hvem det var, var at han tænkte at det måske var vennens mor... Men det kunne jeg jo ikke vide! Men jeg valgte altså at give ham en chance alligevel, fordi jeg var sikker på der "var noget"

Så jeg kan godt forstå du blev sur/ked af det, men hvis du mener det kan blive til noget, synes jeg du skal give ham en chance -det ville jeg i hvert fald gøre (med en lille snak om at det er en god idé at give besked...)

Anmeld

20. december 2009

anna-jonas

KaMa skriver:

Uanset hvad der sker i hans familie, så kunne han godt have skrevet en kort besked ala: Har set du har ringet. Er optaget af det med min bror. Du hører lige så snart, jeg har overskud.

Så havde du været meget mere rolig. Intet er værre end uvished. Det burde han vide.

Jeg er ked af at skrive det, men tror bare ikke, han er vild nok med dig og så er det med broren en kærkommen undskyldning 

Håber selvfølgelig bare, at det er mine dårlige erfaringer, som skinner igennem min pessimisme. Jeg tænker bare, at mange kvinder har lidt for mange "undskyldninger" klar, når en mand ikke behandler os, som de prinsesser vi er.

Tænk på de mænd, som igennem tiden har været vild med dig. Har du været i tvivl? Nej vel. Er tvivlen der, så er der som regel en grund til det.

Held og lykke med at finde en mand, som ikke gør dig bekymret, ked og lader dig leve i uvished i flere dage.

Jeg er desværre enig.....................gid det ikke var sådan.

Mænd er ikke ret direkte, når det kommer til at droppe en pige. De finder på gode undskyldninger...................de er ikke klar til et forhold.........eller har for travlt med nyt job................intet følelsesmæssigt overskud o.s.v.

Ta' du og læg det hele bag dig.......................der skal nok komme en der forguder dig, og som ikke gør dig ked, utryg og forvirret.

Knus Mette

Anmeld

22. december 2009

Mutti2

lulle1985 skriver:

dejligt du endelig hørte fra ham... og dejligt og høre det ikke var dig der var noget galt med...

lige en krammer fra mig med håb om han finder ud af hvad han vil...

1000 tak skal du have

Ja det er super dejligt at have hørt fra ham. Nu håber jeg bare at det ikke er en eller anden åndsvag undskyldning for at dumpe mig

Men jeg tænker positivt  Det skal nok gå alt sammen

Glædelig jul

Knus Pernille

Anmeld

22. december 2009

Mutti2

KaMa skriver:

Du har ret, jag kan godt tillade mig at blive gal. Men ærligt talt, så har jeg ikke den mindste vrede følelse i kroppen.

Men ja, han kunne godt lige have givet en kort besked Og det skal han nok få at vide når tid er  

Men hold da op hvor var det ulideligt ikke at gå og vide noget som helst. Især når han siger at sommerfuglene er der, og når han giver udtryk for at han savner mig.

Jeg tror han er vild med mig, og jeg tror et eller andet sted på at det bliver ham og mig. Men jeg er til tider også voldsomt optimist  Jeg tror bare på det bedste, selvom det måske ikke ser for lyst ud!!

Men hvor er det dejligt med et indlæg som dit, hvor den realistiske holdning kommer til udtryk. Måske jeg bare skulle komme videre.

Nu er det jo jul, og vi nærmer os nytåret. Jeg har besluttet at give ham indtil nytår. Hvis ikke jeg hører det mindste inden da, så fortsætter jeg mit liv som single hidtil.

Jeg vil ikke lyde som en kælling, men jeg kan bare ikke stå på sidelinien og lade ham forvente at jeg bliver ved med det. Så nu ser jeg tiden an, og så nyder jeg livet med lille-pigen i mellemtiden

Nu har jeg bestemt ikke god erfaring med mænd. Har haft 3 kærester og en mand!! Kæresterne var mig alle utro. Og min ex-mand skiftede låsen på vores hus, på min fødselsdag!!! Så derfor har jeg meget svært ved at vide om han kan lide mig eller ej. Men han har hele tiden vidst det, og har bestemt vist at han kan lide mig

Så jeg håber så inderligt at det bliver ham og jeg

Tak for dit indlæg og rigtig glædelig jul

Knus Pernille

Anmeld

22. december 2009

Mutti2

Enayia skriver:

Hej du, uanset hvad, så fortjener man altid besked uden du skal stå og vente og ikke vide hvor du står. Det er min mening. Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med at finde en rigtig sød mand i dit liv, som behandler dig med den omsorg, kærlighed og respekt som du fortjener.

Hejsa

1000-tak for din mening. Og selvfølgelig har du ret  Men jeg håber nu stadigvæk at det bliver ham og jeg. Han er virkeligt alt jeg har søgt efter og drømt om

Hvor er du sød  Tak for det.

Og rigtig glædelig jul

Knus Pernille

Anmeld

22. december 2009

Honningblomst

Sødeste....hvis du føler at han kan være HAM., så skal du ikke droppe det...altså det værste der kan ske hvis du prøver at se om det er ham er at det ikke er, men hvorfor ikke prøve? Jeg synes ikke man skal bruge alle sine negative erfaringer i nye forhold, for så kommer man ikke videre og oplever ikke en ny kærlighed.....det er i hvert fald det jeg har erfaret...efter tre år alene lod jeg endelig historie og dumme oplevelser være hvad det er, nemlig fortid og så var kærligheden der pludselig...så spring ud i det...

STORT kram fra mig til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.