KaMa skriver:
Selvfølgelig må du blive gal!
Uanset hvad der sker i hans familie, så kunne han godt have skrevet en kort besked ala: Har set du har ringet. Er optaget af det med min bror. Du hører lige så snart, jeg har overskud.
Så havde du været meget mere rolig. Intet er værre end uvished. Det burde han vide.
Jeg er ked af at skrive det, men tror bare ikke, han er vild nok med dig og så er det med broren en kærkommen undskyldning 
Håber selvfølgelig bare, at det er mine dårlige erfaringer, som skinner igennem min pessimisme. Jeg tænker bare, at mange kvinder har lidt for mange "undskyldninger" klar, når en mand ikke behandler os, som de prinsesser vi er.
Tænk på de mænd, som igennem tiden har været vild med dig. Har du været i tvivl? Nej vel. Er tvivlen der, så er der som regel en grund til det.
Held og lykke med at finde en mand, som ikke gør dig bekymret, ked og lader dig leve i uvished i flere dage.
fra mig - en håbløs single 
Du har ret, jag kan godt tillade mig at blive gal. Men ærligt talt, så har jeg ikke den mindste vrede følelse i kroppen.
Men ja, han kunne godt lige have givet en kort besked
Og det skal han nok få at vide når tid er
Men hold da op hvor var det ulideligt ikke at gå og vide noget som helst. Især når han siger at sommerfuglene er der, og når han giver udtryk for at han savner mig.
Jeg tror han er vild med mig, og jeg tror et eller andet sted på at det bliver ham og mig. Men jeg er til tider også voldsomt optimist
Jeg tror bare på det bedste, selvom det måske ikke ser for lyst ud!!
Men hvor er det dejligt med et indlæg som dit, hvor den realistiske holdning kommer til udtryk. Måske jeg bare skulle komme videre.
Nu er det jo jul, og vi nærmer os nytåret. Jeg har besluttet at give ham indtil nytår. Hvis ikke jeg hører det mindste inden da, så fortsætter jeg mit liv som single hidtil.
Jeg vil ikke lyde som en kælling, men jeg kan bare ikke stå på sidelinien og lade ham forvente at jeg bliver ved med det. Så nu ser jeg tiden an, og så nyder jeg livet med lille-pigen i mellemtiden 
Nu har jeg bestemt ikke god erfaring med mænd. Har haft 3 kærester og en mand!! Kæresterne var mig alle utro. Og min ex-mand skiftede låsen på vores hus, på min fødselsdag!!! Så derfor har jeg meget svært ved at vide om han kan lide mig eller ej. Men han har hele tiden vidst det, og har bestemt vist at han kan lide mig 
Så jeg håber så inderligt at det bliver ham og jeg 
Tak for dit indlæg og rigtig glædelig jul
Knus Pernille