opdatering: Jeg smidder håndklædet i ringen.... Grrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Mutti2

sparre skriver:

Min kæreste gjorde nøjagtig det samme da vi skulle på vores 2. date. Pludselig kunne jeg ikke komme i kontakt med ham! RIngede og ringede, men der skete intet! Først om aftenen da jeg var godt hidsig, og jeg ringede med skjult nr, tog han den! Det viste sig så at hans bedste ven var faldet om med hjertestop og han derfor havde kørt ham på hospitalet og sad derinde. Grunden til han først tog den da han ikke kunne se hvem det var, var at han tænkte at det måske var vennens mor... Men det kunne jeg jo ikke vide! Men jeg valgte altså at give ham en chance alligevel, fordi jeg var sikker på der "var noget"

Så jeg kan godt forstå du blev sur/ked af det, men hvis du mener det kan blive til noget, synes jeg du skal give ham en chance -det ville jeg i hvert fald gøre (med en lille snak om at det er en god idé at give besked...)

Åhhhh hvor er det godt at høre

Er selvfølgelig trist over at du måtte igennem de samme følelser og tanker, som jeg sidder med lige nu Men hvor er det skønt at høre at der kan komme noget positivt ud af det

Jeg tror virkeligt også at det er "noget" med ham her. Derfor giver jeg ham også en chance  Jeg ved hans familie betyder ALT for ham, og derfor må det være meget svært at se den være så svækket som den er lige nu!!  

Jeg føler virkeligt med ham, og vil helt vildt gerne støtte ham igennem det her. Men det er jo nok noget de må klare selv!! Nu er det jo jul, og snart nytår. Jeg har besluttet at jeg giver ham indtil nytåret at kontakte mig i. Det lyder måske lidt hårdt. Men hvis han vil det her, vil jeg da mene at han ville sende mig en sms enten juleaften eller nytårsaften!!

Og hvis ikke, må jeg jo nok indse at han ikke ønsker det samme ud af det her. Og hvis han kommer senere hen, ja så må vi tage den derfra og se hvad der sker. Det kan jo bare ikke passe at jeg skal vente i flere uger!!

Og vi skal helt sikkert nok få os en snak, uanset hvad, om at man giver en lille besked. (når tid er.... )

Hvor lang tid gik der så, før du hørte fra ham igen??

1000-tak for dit indlæg, og rigtig glædelig jul

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Mutti2

Anna-jonas skriver:

Jeg er desværre enig.....................gid det ikke var sådan.

Mænd er ikke ret direkte, når det kommer til at droppe en pige. De finder på gode undskyldninger...................de er ikke klar til et forhold.........eller har for travlt med nyt job................intet følelsesmæssigt overskud o.s.v.

Ta' du og læg det hele bag dig.......................der skal nok komme en der forguder dig, og som ikke gør dig ked, utryg og forvirret.

Knus Mette

tak for dit indlæg

Åhhhh hvor jeg dog håber at du ikke har ret  

Sådan som jeg nu kender ham, og har gjort det siden folkeskolen. Så ved jeg, at han ikke ville have det mindste imod at sige sandheden til mig. Han er af den type, hvis jeg spørger om jeg har en god røv, så ville han ikke tænke et sekund før han ville svar "JA, den  er sgu godt nok vokset en smule"....  (det kan jo så diskuteres om det er godt eller skidt &nbsp

Derfor tror jeg ikke at det bare var en undskyldning. Men jeg kan jo også tage helt fejl!!

Men ellers må jeg jo ligge det hele bag mig kog komme videre!! Der er jo masser af fisk i havet!!

Glædelig jul

Knus Pernille

Anmeld

22. december 2009

Mutti2

Eva skriver:

Sødeste....hvis du føler at han kan være HAM., så skal du ikke droppe det...altså det værste der kan ske hvis du prøver at se om det er ham er at det ikke er, men hvorfor ikke prøve? Jeg synes ikke man skal bruge alle sine negative erfaringer i nye forhold, for så kommer man ikke videre og oplever ikke en ny kærlighed.....det er i hvert fald det jeg har erfaret...efter tre år alene lod jeg endelig historie og dumme oplevelser være hvad det er, nemlig fortid og så var kærligheden der pludselig...så spring ud i det...

STORT kram fra mig til dig...

Hej søde.

1000-tak for dit svar.

Jeg føler VIRKELIGT at han kan være den rigtige. Jeg har aldrig kunnet åbne mig for en, som jeg kunne med ham, og jeg har aldrig kunnet åbne mig selv så meget som med ham!! Han er virkeligt alt hvad jeg går og drømme om!!

Jeg har nu været single i over 4 år, og har endeligt besluttet mig for at komme videre!! Men netop fordi jeg ikke er blevet behandlet ordentligt førhen, er det jo ikke en grund til at lade det gå ud over ham her!!

Åhhh hvor jeg dog håber at han bliver min

Jeg har virkeligt sommerfuglene, og jeg savner ham virkeligt. Men igen er jeg måske lidt udeforstående for at han ikke giver lyd fra sig.

Jeg kan godt forstå det er super hårdt at se sin familie blive splittet, og at han har brug for at få ordnet alt det her. Men jeg vil jo bare gerne støtte ham, lytte til ham, nusse ham i søvne.... what ever it takes, for at han kan slappe af, få det bedre, og komme igennem den her krise.

Men jeg venter og ser hvad der sker!! Jeg har kunnet klare mig alene i 4 år indtil nu.... hvad gør det med en smule ekstra hvis det nu er HAM

Kæmpe juleknus

Anmeld

22. december 2009

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej søde.

1000-tak for dit svar.

Jeg føler VIRKELIGT at han kan være den rigtige. Jeg har aldrig kunnet åbne mig for en, som jeg kunne med ham, og jeg har aldrig kunnet åbne mig selv så meget som med ham!! Han er virkeligt alt hvad jeg går og drømme om!!

Jeg har nu været single i over 4 år, og har endeligt besluttet mig for at komme videre!! Men netop fordi jeg ikke er blevet behandlet ordentligt førhen, er det jo ikke en grund til at lade det gå ud over ham her!!

Åhhh hvor jeg dog håber at han bliver min

Jeg har virkeligt sommerfuglene, og jeg savner ham virkeligt. Men igen er jeg måske lidt udeforstående for at han ikke giver lyd fra sig.

Jeg kan godt forstå det er super hårdt at se sin familie blive splittet, og at han har brug for at få ordnet alt det her. Men jeg vil jo bare gerne støtte ham, lytte til ham, nusse ham i søvne.... what ever it takes, for at han kan slappe af, få det bedre, og komme igennem den her krise.

Men jeg venter og ser hvad der sker!! Jeg har kunnet klare mig alene i 4 år indtil nu.... hvad gør det med en smule ekstra hvis det nu er HAM

Kæmpe juleknus

Så skal der bare sættes ind,.....tror mange mænd og også kvinder har svært ved at bede om og få hjælp når de har det meget svært...det er altid nemmere at være den der hjælper end den der skal sidde og græde og være helt svag og ude af den.

Så jeg ville helt sikkert give det tid og vente og se...som du jo også vil...og så må I snakke en masse når du ser ham igen.

Åh, jeg håber for dig...

STORT kram og den bedste jul til dig og din lille prinsesse...

Anmeld

22. december 2009

Mutti2

Eva skriver:

Så skal der bare sættes ind,.....tror mange mænd og også kvinder har svært ved at bede om og få hjælp når de har det meget svært...det er altid nemmere at være den der hjælper end den der skal sidde og græde og være helt svag og ude af den.

Så jeg ville helt sikkert give det tid og vente og se...som du jo også vil...og så må I snakke en masse når du ser ham igen.

Åh, jeg håber for dig...

STORT kram og den bedste jul til dig og din lille prinsesse...

Hihi..... Det lyder nemmere end gjort  

Jeg har faktisk så sent som i dag sendt ham en besked hvor jeg skrev at jeg lige ville sende ham mine varmeste tanker, og at jeg ikke forventede svar, for jeg vidste jo også godt at han havde mere end rigeligt at tænke på. Men at jeg lige ville at han skulle vide at jeg var her som støtte hvis han får brug for det!!!

Så nu håber jeg lidt at han kan se at jeg er her, hvis det er!! Og så må det jo være hans tur til at give besked når han kan overskue det!! Jeg havde godt nok besluttet at give ham indtil nytår!! Men hans bror er varetægtsfængslet indtil d. 8 januar. Så måske skulle jeg være lidt mere tålmodig

Tak for din støtte  Jeg kan mærke at det virkeligt hjælper på humøret

Kæmpe knus til dig og dine 3 smukke prinser

Anmeld

22. december 2009

lulle1985

1000 tak skal du have

Ja det er super dejligt at have hørt fra ham. Nu håber jeg bare at det ikke er en eller anden åndsvag undskyldning for at dumpe mig

Men jeg tænker positivt  Det skal nok gå alt sammen

Glædelig jul

Knus Pernille

det håber jeg også for dig... alle fortjener kærligheden....

og go jul til jer også

Anmeld

22. december 2009

LinLin

Åhhhh hvor er det godt at høre

Er selvfølgelig trist over at du måtte igennem de samme følelser og tanker, som jeg sidder med lige nu Men hvor er det skønt at høre at der kan komme noget positivt ud af det

Jeg tror virkeligt også at det er "noget" med ham her. Derfor giver jeg ham også en chance  Jeg ved hans familie betyder ALT for ham, og derfor må det være meget svært at se den være så svækket som den er lige nu!!  

Jeg føler virkeligt med ham, og vil helt vildt gerne støtte ham igennem det her. Men det er jo nok noget de må klare selv!! Nu er det jo jul, og snart nytår. Jeg har besluttet at jeg giver ham indtil nytåret at kontakte mig i. Det lyder måske lidt hårdt. Men hvis han vil det her, vil jeg da mene at han ville sende mig en sms enten juleaften eller nytårsaften!!

Og hvis ikke, må jeg jo nok indse at han ikke ønsker det samme ud af det her. Og hvis han kommer senere hen, ja så må vi tage den derfra og se hvad der sker. Det kan jo bare ikke passe at jeg skal vente i flere uger!!

Og vi skal helt sikkert nok få os en snak, uanset hvad, om at man giver en lille besked. (når tid er.... )

Hvor lang tid gik der så, før du hørte fra ham igen??

1000-tak for dit indlæg, og rigtig glædelig jul

Knus Pernille

dagen efter, tror jeg. Måske gik der to dage...

Anmeld

22. december 2009

Enayia

Hejsa

1000-tak for din mening. Og selvfølgelig har du ret  Men jeg håber nu stadigvæk at det bliver ham og jeg. Han er virkeligt alt jeg har søgt efter og drømt om

Hvor er du sød  Tak for det.

Og rigtig glædelig jul

Knus Pernille

Det var da så lidt Pernille. Glædelig jul til dig og din familie

Anmeld

22. december 2009

Vial

Du har ret, jag kan godt tillade mig at blive gal. Men ærligt talt, så har jeg ikke den mindste vrede følelse i kroppen.

Men ja, han kunne godt lige have givet en kort besked Og det skal han nok få at vide når tid er  

Men hold da op hvor var det ulideligt ikke at gå og vide noget som helst. Især når han siger at sommerfuglene er der, og når han giver udtryk for at han savner mig.

Jeg tror han er vild med mig, og jeg tror et eller andet sted på at det bliver ham og mig. Men jeg er til tider også voldsomt optimist  Jeg tror bare på det bedste, selvom det måske ikke ser for lyst ud!!

Men hvor er det dejligt med et indlæg som dit, hvor den realistiske holdning kommer til udtryk. Måske jeg bare skulle komme videre.

Nu er det jo jul, og vi nærmer os nytåret. Jeg har besluttet at give ham indtil nytår. Hvis ikke jeg hører det mindste inden da, så fortsætter jeg mit liv som single hidtil.

Jeg vil ikke lyde som en kælling, men jeg kan bare ikke stå på sidelinien og lade ham forvente at jeg bliver ved med det. Så nu ser jeg tiden an, og så nyder jeg livet med lille-pigen i mellemtiden

Nu har jeg bestemt ikke god erfaring med mænd. Har haft 3 kærester og en mand!! Kæresterne var mig alle utro. Og min ex-mand skiftede låsen på vores hus, på min fødselsdag!!! Så derfor har jeg meget svært ved at vide om han kan lide mig eller ej. Men han har hele tiden vidst det, og har bestemt vist at han kan lide mig

Så jeg håber så inderligt at det bliver ham og jeg

Tak for dit indlæg og rigtig glædelig jul

Knus Pernille

Misunder dit mod og din tro på kærligheden. Lige præcis med den indstilling, så finder man kærligheden.

De gamle skelletter har du med uanset hvad. Sådan nogle har alle. Det er desværre en af bivirkningerne på livet

Gid jeg selv havde modet. Jeg "tør" ikke mænd. Løber skrigende væk, hvis de kommer for tæt på. En dag skal jeg nok finde en, men som jeg siger, han skal nok snige sig ind på mig..

Glædelig jul og ønsker dig et kærlighedsfyldt nytår.

Anmeld

23. december 2009

Mutti2

KaMa skriver:

Misunder dit mod og din tro på kærligheden. Lige præcis med den indstilling, så finder man kærligheden.

De gamle skelletter har du med uanset hvad. Sådan nogle har alle. Det er desværre en af bivirkningerne på livet

Gid jeg selv havde modet. Jeg "tør" ikke mænd. Løber skrigende væk, hvis de kommer for tæt på. En dag skal jeg nok finde en, men som jeg siger, han skal nok snige sig ind på mig..

Glædelig jul og ønsker dig et kærlighedsfyldt nytår.

Tak søde.

Men selv om jeg er og bliver optimist. Så tror jeg desværre at løbet er kørt, når det kommer til ham og jeg.

Takket være facebok, kan jeg se at der er sket noget "fantastisk" for ham i går, og at han glæder sig til at komme ud og fyre den "MAX" af med en kammerat og kammeratens kæreste d. 25!!!!!!

Men stadig ikke en lyd i min retning Så han var åbenbart en lort, fuldstændig som alle andre!!

Jeg har godt nok ikke meget af mit gode "jule-humør" tilbage. Lige nu har jeg bare aller mest lyst til at smide mig på sengen og græde det hele ud!! Men det kommer man jo heller ikke langt af!! Hvordan i alverden kunne  jeg tage så meget fejl!??

Jeg troede seriøst at han var den eneste ene! Han snakkede så meget om os som en familie. Han snakkede så meget om hans rolle over for lille-pigen. Han var helt oppe at køre over alle de følelser vi begge havde!!! Hvordan kan jeg dog tro at han mente hvert et ord??

Jeg synes ikke det er fair, at jeg skal behandles så dårligt, af alle omkring mig. Det gør ondt!!  Lige nu er jeg bare glad for at jeg har et eneste menneske i min lille verden der elsker mig uden tvang (prinsessen).

Juleknus fra en meget trist Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.