sparre skriver:
Min kæreste gjorde nøjagtig det samme da vi skulle på vores 2. date. Pludselig kunne jeg ikke komme i kontakt med ham! RIngede og ringede, men der skete intet! Først om aftenen da jeg var godt hidsig, og jeg ringede med skjult nr, tog han den! Det viste sig så at hans bedste ven var faldet om med hjertestop og han derfor havde kørt ham på hospitalet og sad derinde. Grunden til han først tog den da han ikke kunne se hvem det var, var at han tænkte at det måske var vennens mor... Men det kunne jeg jo ikke vide! Men jeg valgte altså at give ham en chance alligevel, fordi jeg var sikker på der "var noget"
Så jeg kan godt forstå du blev sur/ked af det, men hvis du mener det kan blive til noget, synes jeg du skal give ham en chance -det ville jeg i hvert fald gøre (med en lille snak om at det er en god idé at give besked...)
Åhhhh hvor er det godt at høre
Er selvfølgelig trist over at du måtte igennem de samme følelser og tanker, som jeg sidder med lige nu
Men hvor er det skønt at høre at der kan komme noget positivt ud af det 
Jeg tror virkeligt også at det er "noget" med ham her. Derfor giver jeg ham også en chance
Jeg ved hans familie betyder ALT for ham, og derfor må det være meget svært at se den være så svækket som den er lige nu!!
Jeg føler virkeligt med ham, og vil helt vildt gerne støtte ham igennem det her. Men det er jo nok noget de må klare selv!! Nu er det jo jul, og snart nytår. Jeg har besluttet at jeg giver ham indtil nytåret at kontakte mig i. Det lyder måske lidt hårdt. Men hvis han vil det her, vil jeg da mene at han ville sende mig en sms enten juleaften eller nytårsaften!!
Og hvis ikke, må jeg jo nok indse at han ikke ønsker det samme ud af det her. Og hvis han kommer senere hen, ja så må vi tage den derfra og se hvad der sker. Det kan jo bare ikke passe at jeg skal vente i flere uger!!
Og vi skal helt sikkert nok få os en snak, uanset hvad, om at man giver en lille besked. (når tid er.... ) 
Hvor lang tid gik der så, før du hørte fra ham igen??
1000-tak for dit indlæg, og rigtig glædelig jul 
Knus Pernille