Bestjålet... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anna-jonas skriver:

Æv.........der er ikke noget som at blive bestjålet, der kan sætte pisset i kog, og gøre en ellers god dag................rigtig DÅRLIG.

Sender et knus til dig...............for det tror jeg du har brug for.

tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

benthe :-)

øv øv
til dig

Anmeld

19. december 2009

Maise

Zafir skriver:

Jeg ved godt at OEF'en ikke er til personlig fremhævelse og blog materiale. Men jeg har brug for at sige ARRRRRRHG over de fucking lortespassernarøve der har stjålet min pung op af min taske idag. Jeg har brug for at de brænder op i helvede og jeg har brug for at jeg siger alle de bandeord jeg kan komme på.

Jeg har brug for at RÅBE bandeord ud, for jeg er ked af det og frustreret

Man kan læse hele den GRUSOMME historie i min blog....

AARRGH nederen mand. Sådan er flok sociale tabere. Fatter ikke folk der kan leve med sig selv, der gør sådan noget. JA hvis det er da godt du ikke havde opdaget dem, for havde det været mig havde jeg smadret hende en eller vredet armen om på hende til hun lå bedende på sine knæ. Og hvilken fryd at de ikke fik en skid ud af det, bare irriterende at miste alle sine kort man skal bestille på ny. HAr selv prøvet at miste en atske med festtøj, makeup, sko, og smykker. Blev fundet i en å. Der var intet taget derfra, men alt var ødelagt pga. vandet. fik dog erstatning. Ville flippe 10 gange mere ud hvis det var min pung.herfra og en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.