Bestjålet... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Hvor mærkeligt!!!... VI bestilte her den 14. dec... Vi har fået dem idag... Mmm.

Æv jeg ville også brokke mig, når man specielt, tror man er i god tid. VI har ellers altid haft god erfaring med det på foto.com

Ej, Zafir nu bliver jeg jo endnu mere pi*t og ked.... Måske de bare IKKE vil lave kort af min lille troldeunge

Jeg havde også kun hørt godt om dem, men øh nu synes jeg det er et skod sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

malou

Zafir skriver:

20 kr og 8 billetter til asnæs svømmehal. Resten var bon'er (garantibeviser fåååk!!!) og kort, som er spærret som de ikke kan bruge. De fåking svin.

Så kan de lære det!!! Der er ingen der går med kontanter idag! jeg håber virkelig alle stopper med at bruge kontanter og man skal bruge fingeraftryk eller lignene for at hæve, så kan de jo ikke bruge tingene til noget som helst!!! tsk!!!!!!!!!!

Jeg går nu altid med kontanter... nogle gange op til 1500.- så jeg passer altid ekstra godt på min pung.. gerne gemt væk i et ekstra rum i div. tasker...

men fuck tyve er kraftedme bare nogle der burde komme direkte i helvede...

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malucca09 skriver:

Ej, Zafir nu bliver jeg jo endnu mere pi*t og ked.... Måske de bare IKKE vil lave kort af min lille troldeunge

Jeg havde også kun hørt godt om dem, men øh nu synes jeg det er et skod sted.

Hvis du får dem i morgen, så vil jeg sige at du skal prøve at sende det alligevel. Jeg sendte noget med posten igår og det er kommet frem idag, selv med sne og alt muligt.

Kan du se om det er printet???

Anmeld

18. december 2009

Moderator

malou skriver:

Jeg går nu altid med kontanter... nogle gange op til 1500.- så jeg passer altid ekstra godt på min pung.. gerne gemt væk i et ekstra rum i div. tasker...

men fuck tyve er kraftedme bare nogle der burde komme direkte i helvede...

Tom går også altid med kontanter... Men jeg vil helt klat også have mig en anden taske, hvor det ikke kan ske UBEMÆRKET igen...

De skal ikke slippe afsted med det!...

Anmeld

18. december 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Hvis du får dem i morgen, så vil jeg sige at du skal prøve at sende det alligevel. Jeg sendte noget med posten igår og det er kommet frem idag, selv med sne og alt muligt.

Kan du se om det er printet???

Der står det her.

Sat i produktion : 10/12/2009  22:34 (Torsdag)
Printes :

11/12/2009  10:00 (Fredag)

Mangler jo så alt det her:

Slut behandling :  
Kvalitets kontrol :  
Pakning :  
Forudset afsending :  
Levering forventes mellem  :

Anmeld

18. december 2009

Moderator

malucca09 skriver:

Der står det her.

Sat i produktion : 10/12/2009  22:34 (Torsdag)
Printes :

11/12/2009  10:00 (Fredag)

Mangler jo så alt det her:

Slut behandling :  
Kvalitets kontrol :  
Pakning :  
Forudset afsending :  
Levering forventes mellem  :  

Ai hvor langt ude...

Jeg ville virkelig også bare klage helt vildt...

Anmeld

18. december 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Ai hvor langt ude...

Jeg ville virkelig også bare klage helt vildt...

Jeps det gør jeg skisme også...

-Og imens bander jeg for både dig og mig

Anmeld

18. december 2009

Moderator

malucca09 skriver:

Jeps det gør jeg skisme også...

-Og imens bander jeg for både dig og mig

Idun har også kigget på mig med STOOOORE øjne idag fordi jeg har bandet så meget :-S Jeg har sagt til hende at man KUN må bande så meget, når man er VIRKELIG gal og der VIRKELIG er noget at være gal over og det altså ikke er normalt ok... :-S

Anmeld

18. december 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Idun har også kigget på mig med STOOOORE øjne idag fordi jeg har bandet så meget :-S Jeg har sagt til hende at man KUN må bande så meget, når man er VIRKELIG gal og der VIRKELIG er noget at være gal over og det altså ikke er normalt ok... :-S

Ja jeg kan da godt forstå hun kikker lidt ekstra på moaaar, som er en ren bandemaskine.

Glæder mig til at høre opdateringe mht. hvornår Idun, mener hun har RET til at bande

Anmeld

18. december 2009

Moderator

malucca09 skriver:

Ja jeg kan da godt forstå hun kikker lidt ekstra på moaaar, som er en ren bandemaskine.

Glæder mig til at høre opdateringe mht. hvornår Idun, mener hun har RET til at bande

Hun havde heldigvis forstået situationen Så det var da altid noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.