Bestjålet... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Hun havde heldigvis forstået situationen Så det var da altid noget...

Ja puhada.... Godt hun forstod at det ikke var sjovt. og at du var ked og pist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

karina1980

malucca09 skriver:

Oh nej da.

Jeg er også i total bande humør. (pga. fu*king online shop der IKKE har leveret mine julekort)

Så jeg bander lige en omgang for dig også!!!!

vi har hellere ikke modtaget vores endnu, de skulle have været her idag, men vi har ikke fået post siden onsdag så endda postbilen idag, men de kørte kun med pakker  vidste jo jeg skulle sendes senest idag for at det kan nå frem, så olderne må vente til efter jul med at få deres gave

her er det nemlig posten der ikke levere, trods at vi igår fik at vide at de ville levere idag, blot de kunne komme til postkassen

Anmeld

18. december 2009

Klumpe-dumpe

karina1980 skriver:

vi har hellere ikke modtaget vores endnu, de skulle have været her idag, men vi har ikke fået post siden onsdag så endda postbilen idag, men de kørte kun med pakker  vidste jo jeg skulle sendes senest idag for at det kan nå frem, så olderne må vente til efter jul med at få deres gave

her er det nemlig posten der ikke levere, trods at vi igår fik at vide at de ville levere idag, blot de kunne komme til postkassen

Ej hvor øv

Her er det ikke posten der er problemet men, foto.com

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Øøøøv hvor surt! Min familie er også blevet bestjålet 2 gange denne måned!

Første gang holdte vi ved Kolding Storcenter, og da vi kom ud var vinduerne i bilen smadret og julegaver, gps osv stjålet ..

Og i sidste weekend da mine forældre kom hjem fra camping, var alt udendørs pynt stjålet også .. rigtig ØV !

til dig ..

Anmeld

18. december 2009

Lise

ØV - det er bare så mega uartigt at stjæle fra andre. FY!!!!!!!!!

Og det dumme er jo netop at man sjældent kan bruge hvad der er i andres punge - men det koster en bondegård at skulle ud og skaffe diverse kort og al mulig andet man har proppet i sin pung når man er den bestjålede...

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

ØV - det er bare så mega uartigt at stjæle fra andre. FY!!!!!!!!!

Og det dumme er jo netop at man sjældent kan bruge hvad der er i andres punge - men det koster en bondegård at skulle ud og skaffe diverse kort og al mulig andet man har proppet i sin pung når man er den bestjålede...

Ja, man må tænke at de må igennem mange fisk, for at få en god fangst... og det gør bare så meget træls for dem det går udover...

Anmeld

18. december 2009

Muffinmus

årgh kender det...

Fik den nappet direkte fra min taske og blev ringet op 4 dage senere at nu var den fundet. Uden penge naturligvis, men med alle kort i og billederne heldigvis

Anmeld

18. december 2009

Lise

Jeg fik forresten for et års tid siden tilsendt en pung fra et hittegodskontor - den fik jeg stjålet på Barcelona (bar i Kbh N) i julen 2003   Helt vildt mærkeligt at få den tilbage efter 5 (FEM!!!) år.

Anmeld

18. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

Jeg fik forresten for et års tid siden tilsendt en pung fra et hittegodskontor - den fik jeg stjålet på Barcelona (bar i Kbh N) i julen 2003   Helt vildt mærkeligt at få den tilbage efter 5 (FEM!!!) år.

Holddaop hvor SINDSYGT!!!!...

Jeg HÅBER også alt hvad jeg kan, på at jeg får den tilbage. Jeg skal bare have fat i en ny håndtaske der er SVÆR at komme i, så der ikke kan nappes noget, uden jeg mærker det.

var tingene i, da du fik den tilbage efter 5 år???

Anmeld

18. december 2009

anna-jonas

Æv.........der er ikke noget som at blive bestjålet, der kan sætte pisset i kog, og gøre en ellers god dag................rigtig DÅRLIG.

Sender et knus til dig...............for det tror jeg du har brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.