Så er jeg (vist) klar til at afsløre mig selv, pyyyha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
En tvivler skriver:

Og du er helt sikker på, at du ikke omgås den slags lidt lemfældigt?

Har du ikke fået opmærksomhed længe?

De andre sider du figurerer på, der har du, sjovt nok, ikke et alkoholproblem - men sådan kan man jo tolke tekster så forskelligt

Har du virkelig oprettet en profil bare for at skrive det indlæg om en anden der efter din mening bare trænger til opmærksomhed? Hmm.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

otlitrom

Rosa skriver:

Har du virkelig oprettet en profil bare for at skrive det indlæg om en anden der efter din mening bare trænger til opmærksomhed? Hmm.. 

To sjæle, én tanke...

Anmeld

19. december 2009

En tvivler

Ja, faktisk. Så alle andre måske kunne få øjnene op for, at der er noget opmærksomhedssøgende under opsejling.

Man ser nemlig ofte denne bruger i cyber space, under forskellige navne og som glemmer, hvad der skrives et sted til det næste.

Men vil I tages ved næsen, så lad jer blive taget ved næsen

Anmeld

19. december 2009

UngMor83

En tvivler skriver:

Ja, faktisk. Så alle andre måske kunne få øjnene op for, at der er noget opmærksomhedssøgende under opsejling.

Man ser nemlig ofte denne bruger i cyber space, under forskellige navne og som glemmer, hvad der skrives et sted til det næste.

Forskellige steder?? Hvis libero.dk er flere steder, jamen så ja. Og derinde hedder jeg LolleMoar og intet andet.

At jeg ikk har oprettet dette indlæg derinde er der en grund tal. Og hva grunden er rager ikk dig eller andre for den sags skyld. Men tro hva du vil kære dig, er da glad for at ikk alle er så fordømmende som dig. Heldigvis har jeg søde og forstående medmennesker der støtter mig i denne "kamp". Som er gået overraskende let indtil nu

Ha det godt, og jeg er færdig med at svare dig. Og at sku forsvare mig selv her... Og igen, tro hvad du vil. Skynd dig hellere ind på libero og link til dette her, så du kan få alle de andre til at dele din mening. Det har du sikkert allerede gjort, men I don´t care...

Fortsat go week. og glædelig jul nu vi er i gang.

>> Sonja <<

Anmeld

19. december 2009

Moderator

En tvivler skriver:

Hvor er da det "flot" af dig at du skjuler dig bag et falsk profilnavn og "afslører" andre uden af have en snert af bevis for at det du selv siger er rigtigt...

Anmeld

19. december 2009

UngMor83

Rosa skriver:

Hvor er da det "flot" af dig at du skjuler dig bag et falsk profilnavn og "afslører" andre uden af have en snert af bevis for at det du selv siger er rigtigt...

Hmm. Du tror ik på mig nu eller?? Jamen fint nok. Sku vist ik ha lavet de her indlæg overhovedet, sorry...

Stopper her. Ha det godt alle sammen

Anmeld

19. december 2009

Lise

UngMor83 skriver:

Hmm. Du tror ik på mig nu eller?? Jamen fint nok. Sku vist ik ha lavet de her indlæg overhovedet, sorry...

Mon ikke den var til tvivleren?

Anmeld

19. december 2009

ekzunz

UngMor83 skriver:

Neeeeej - STOP!! Det er da ikke dig Rosa skriver til!!!! Det er da den klaphat som har oprettet en profil kun for at svine dig til.

Der er da ingen herinde som ikke tror på dig. Og for mit vedkommende, er jeg da fuldstændig ligeglad med hvad en eller anden anonym skriver om dig. Jeg synes det er super-sejt at du har indset dit problem og gør noget for at komme på ret køl igen, og det kan altså ikke ødelægges af at nogen skriver at du ønsker opmærksomhed.... (det gør vi vel egentligt alle hver gang vi opretter et indlæg)

Du skal ikke smutte nogen steder

Anmeld

19. december 2009

FrkT

Super flot at du står frem på den måde! KÆFT DU ER SEJ!

Og at du er stoppet med at drikke - super flot  Du fortjener virkelig al min respekt, og den får du hermed!

Og så fortjener du tusindvis af disse

Anmeld

19. december 2009

Moderator

UngMor83 skriver:

Hov vent lige, du har misforstået - det var ikke til dig, det var til "Tvivleren"

Kh

Rosa - har sendt dig en pb, med samme melding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.