Så er jeg (vist) klar til at afsløre mig selv, pyyyha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. december 2009

UngMor83

Mit tidligere indlæg, hvor jeg valgte at være anonym er her:

https://www.baby.dk/debat/31318pi1/ordet-er-frit/jeg-har-et-problem-o.aspx

Jepp, det er så mig der har/havde et problem.

Efter samtaler med psykolog, læge og AA føler jeg mig nu klar til at komme ud af skabet Det er fantastisk at jeg nu kan sige: JEG ER ALKOHOLIKER, MEN DRIKKER IKKE MERE  lige mig selv på skulderen. Og tusind tak til nutche herinde fra, for de private samtaler vi har haft frem og tilbage over brev. Og selvfølgelig tak til alle jer andre, der oz svarede, støttede og kom med opmuntrende ord.

>> Sonja <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Bubbi

Hold kæft jeg syntes du er sej

Der skal meget mod til at oprette det indlæg du lavede. Anonym eller ej. Og det er du er kommet så langt på så kort tid.. Jamen jeg kan slet ikke beskrive det med ord.

Jeg er selv opvosket i et hjem hvor min mor drak, desværre tog man det ikke så alvorligt den gang.
Men du har givet dine børn en gave for livet, ved at gøre det du gør nu! Tro mig!!

Jeg er så møg stolt af dig

Anmeld

18. december 2009

luckas-mor

hej

jeg vil bare sige at jeg virkelig tar hatten af for at du står frem
det er bare så godt gået at du kan det!!

KÆMPE fra natascha

Anmeld

18. december 2009

katrine26

Godt for dig at du står frem det er den rette vej til at komme ud af det sorte hul.

At stå frem og sige SE MIG jeg er også bare et menneske med hud og hår.

Jeg syntes det er flot at du tør stå frem og sige jeps jeg er alkoholiker men på rette vej. syntes du kan være stolt af dig selv og dig selv på skulderen for at indrømme at du også bare er et menneske med fejl og mangler lige som alle os andre.

Sender dig herfra en masse lykkeønsker for fremtiden og siger det skal nok gå.

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

UngMor83 skriver:

Efter samtaler med psykolog, læge og AA føler jeg mig nu klar til at komme ud af skabet Det er fantastisk at jeg nu kan sige: JEG ER ALKOHOLIKER, MEN DRIKKER IKKE MERE  lige mig selv på skulderen. Og tusind tak til nutche herinde fra, for de private samtaler vi har haft frem og tilbage over brev. Og selvfølgelig tak til alle jer andre, der oz svarede, støttede og kom med opmuntrende ord.

>> Sonja <<

SÅDAN!

Anmeld

18. december 2009

4xGreve

Bubbi skriver:

Hold kæft jeg syntes du er sej

Der skal meget mod til at oprette det indlæg du lavede. Anonym eller ej. Og det er du er kommet så langt på så kort tid.. Jamen jeg kan slet ikke beskrive det med ord.

Jeg er selv opvosket i et hjem hvor min mor drak, desværre tog man det ikke så alvorligt den gang.
Men du har givet dine børn en gave for livet, ved at gøre det du gør nu! Tro mig!!

Jeg er så møg stolt af dig

Så utrolig enig...

Det r kæmpe stort af dig og du er en super god mor at tag det ansvar og få gjord noget ved det, du kan godt være super stolt af dig selv... det er super sejt og hold da op et mod du bære på

Anmeld

18. december 2009

otlitrom

Jeg kan ikke sige andet end: Hold kæft du er sej!! Det er skide flot gjort!!

Al respekt herfra!! Og held og lykke fremover!

Anmeld

18. december 2009

UngMor83

Ejj hvor er I bare så søde og forstående alle sammen. Tusind tak. Ja det hjalp at få mig afsløret vil jeg sige. Sidder helt og tuder her nu, snøft...

Jeg har det super godt, og han ingen abstinenser eller trang til alkohol overhovedet. Kan slet ikk li det hvis jeg skal være helt ærlig. Og når kæresten kommer hjem om lugter af en fyraftensøl nogen gange, så er jeg liiiiie ved at kaste op  

Har været til flere julefrokoster indtil nu, og har det helt fint med at drikke cola eller vand hvor alle andre smæsler sig med øl og diverse. Kan more mig meget at se alle de stive fjollehoveder

Og mine børn er oz mærket af at jeg nu har været ædru i 44dage!! Skolen, bhv. og vs. har ku mærke en markant positiv ændring i børnens humør og adfærd. Og det er bare det BEDSTE. Åhh, nu tuder jeg sgu igen. Man sku tro jeg var gravid, hahaha.

Tak allesammen endnu engang  

Anmeld

18. december 2009

Lone Jakobsen

UngMor83 skriver:

>> Sonja <<

åh hvor er du sej

så helt kanon at du fik modet til at stå frem. jamen jeg sidder og må synke en klump og tørre øjne

kanon at se at du har taget Aa til dig...og at dine børn allerede nu har det bedre.

mange

og tak for de søde ord...du ved hvor du kan finde mig

Anmeld

18. december 2009

lulle1985

super fedt du tør og stå frem og fortælle hvem du i virkeligheden er...det kræver mod og overskud og det er bare så flot.

held og lykke fremover....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.