Så er jeg (vist) klar til at afsløre mig selv, pyyyha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mca<3

Hold op du er så sej   Ville ønske min mor havde været en lige så god mor som dig og set det i øjnene ,,,  Så havde jeg haft en bedre opvækst og haft min mor her hos mig i dag   Tillykke med dit nye liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Winnie

UngMor83 skriver:

Mit tidligere indlæg, hvor jeg valgte at være anonym er her:

https://www.baby.dk/debat/31318pi1/ordet-er-frit/jeg-har-et-problem-o.aspx

Jepp, det er så mig der har/havde et problem.

Efter samtaler med psykolog, læge og AA føler jeg mig nu klar til at komme ud af skabet Det er fantastisk at jeg nu kan sige: JEG ER ALKOHOLIKER, MEN DRIKKER IKKE MERE  lige mig selv på skulderen. Og tusind tak til nutche herinde fra, for de private samtaler vi har haft frem og tilbage over brev. Og selvfølgelig tak til alle jer andre, der oz svarede, støttede og kom med opmuntrende ord.

>> Sonja <<

Det er sq så sejt gået, både mht. det første indlæg, men ligeså meget dette. Det er så flot at du klare det så godt  

Du er sej.

Anmeld

18. december 2009

LinLin

FLot!C

Anmeld

18. december 2009

LotteGabriella

Bubbi skriver:

Hold kæft jeg syntes du er sej

Der skal meget mod til at oprette det indlæg du lavede. Anonym eller ej. Og det er du er kommet så langt på så kort tid.. Jamen jeg kan slet ikke beskrive det med ord.

Jeg er selv opvosket i et hjem hvor min mor drak, desværre tog man det ikke så alvorligt den gang.
Men du har givet dine børn en gave for livet, ved at gøre det du gør nu! Tro mig!!

Jeg er så møg stolt af dig

HELT ENIG, TOTAL RESPEKT HERFRA

Anmeld

18. december 2009

BOBS

enig med de andre, hvor er det bare super flot og stærkt gået!

Anmeld

18. december 2009

BK

Synes simpelthen at det er så stort af dig at du tør stå frem og sige... Men jeg synes det er endnu bedre at du valgte at erkende at du havde et problem og fik hjælp til det... Det er simpelthen så storartet...

Anmeld

19. december 2009

UngMor83

til alle jer skønne mennesker

Anmeld

19. december 2009

En tvivler

Og du er helt sikker på, at du ikke omgås den slags lidt lemfældigt?

Har du ikke fået opmærksomhed længe?

De andre sider du figurerer på, der har du, sjovt nok, ikke et alkoholproblem - men sådan kan man jo tolke tekster så forskelligt

Anmeld

19. december 2009

UngMor83

En tvivler skriver:

Og du er helt sikker på, at du ikke omgås den slags lidt lemfældigt?

Har du ikke fået opmærksomhed længe?

De andre sider du figurerer på, der har du, sjovt nok, ikke et alkoholproblem - men sådan kan man jo tolke tekster så forskelligt

Jamen tak for svar da ...

Jeg har indset det nu, havde jeg ikk før den 6. nov. hvor jeg troppede op ved lægen efter at ha tænkt en hel nat.

Opmærksomhed, kald det hva du vil. Men du ska da ha tak for svar alligevel. Lissom alle de andre har fået

Men jeg er stolt af mig selv, det kan ingen ta fra mig. Heller ikk du. Så hvis du ikk har noget relevant at sige, så ser jeg helst at du ikk lader mig være. Hvem du end er

>> Sonja <<

Anmeld

19. december 2009

UngMor83

UngMor83 skriver:

Jamen tak for svar da ...

Jeg har indset det nu, havde jeg ikk før den 6. nov. hvor jeg troppede op ved lægen efter at ha tænkt en hel nat.

Opmærksomhed, kald det hva du vil. Men du ska da ha tak for svar alligevel. Lissom alle de andre har fået

Men jeg er stolt af mig selv, det kan ingen ta fra mig. Heller ikk du. Så hvis du ikk har noget relevant at sige, så ser jeg helst at du ikk lader mig være. Hvem du end er

>> Sonja <<

Ser helst at du lader migg være, sku der stå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.