Højstol - Et barn der umuligt kan sidde stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Honningblomst

Men skal hun da sidde på den måde du mener er pænt...hun er ti mdr og jo sikkert lige der i sin udvikling hvor det ikke er muligt bare at sidde og sidde.

Kunne hun ikke sidde et sted eller på en stol hun selv kunne kravle op og ned af eller komme og gå imens hun spiser. Hun skal nok sidde pænt(det vi voksne mener er pænt) når hun er klar til det...

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

havde selv samme problem, vi valgte at sætte vores søn på en almindelig stol og nu sidder han rigtig flot. han føler sig stor. men kommer jo også an på hvor gammel din datter er, min søn er 21 mdr. så han kan godt finde ud af det.

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Hun kan ikke gå endnu...

haha nej selvfølgelig ikke, men så kravle væk.

Det kan være hun ikke forstor hvad du mener..

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

haha nej selvfølgelig ikke, men så kravle væk.

Det kan være hun ikke forstor hvad du mener..

Jeg tror nemlig ikke at hun forstår hvad det er jeg siger... Hun er jo også kun 10 mdr.... Så tror ikke hun helt forstår hvad det er jeg gerne vil have..

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

hannetheis skriver:

havde selv samme problem, vi valgte at sætte vores søn på en almindelig stol og nu sidder han rigtig flot. han føler sig stor. men kommer jo også an på hvor gammel din datter er, min søn er 21 mdr. så han kan godt finde ud af det.

Hun er 10 mdr.. Og sætte hende på en almindelig stol, tror jeg slet ikke går, når hun vender sig rundt, hopper og hænger udover stolen...

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

Eva skriver:

Men skal hun da sidde på den måde du mener er pænt...hun er ti mdr og jo sikkert lige der i sin udvikling hvor det ikke er muligt bare at sidde og sidde.

Kunne hun ikke sidde et sted eller på en stol hun selv kunne kravle op og ned af eller komme og gå imens hun spiser. Hun skal nok sidde pænt(det vi voksne mener er pænt) når hun er klar til det...

Knus Eva.

Det er jo det... Og hun er også i den fase, hvor hun prøver mig af, for groft...

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Jeg tror nemlig ikke at hun forstår hvad det er jeg siger... Hun er jo også kun 10 mdr.... Så tror ikke hun helt forstår hvad det er jeg gerne vil have..

Det er nok det.. Jeg plejer bare og sige til min pige, sæt dig!!! Nu er hun så begyndt og svare igen med "næhh". møgunge

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

Det er nok det.. Jeg plejer bare og sige til min pige, sæt dig!!! Nu er hun så begyndt og svare igen med "næhh". møgunge

Så bliver man bare en smule mere irriteret, når de svare igen...

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Så bliver man bare en smule mere irriteret, når de svare igen...

Bare en anelse..

Anmeld

18. december 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MoarJ skriver:

Hun er 10 mdr.. Og sætte hende på en almindelig stol, tror jeg slet ikke går, når hun vender sig rundt, hopper og hænger udover stolen...

okay så er hun lidt for lille endnu til at sidde på en almindelig stol. prøv med nogle forskellige seler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.