Højstol - Et barn der umuligt kan sidde stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.787 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Mira0911

Er ved at gå ud af mit gode skind...

Førhen sad den bette utrolig roligt og flot, fulgte med i det der skete ved spisebordet...

Det er det stik modsatte nu... Nu kravler hun ud af højstolen, hun vender sig rundt under måltidet, mange gange, hopper i stolen, hænger sig ud over... Det har stået på i laaaang tid...

Jeg vender hende selvfølgeligt rundt og siger "Jeg vil gerne have du sidder pænt, mens du spiser"

Jeg kan vende hende rundt mange gange... Alt for mange gange... Hun er 10 mdr...

Jeg købte så en anden højstol, hvor hun så kan få en spænde om maven, og det hjælper da, men hun er en meget utilfreds dame... Hun prøver dog stadig og vende sig, men kommer ikke rundt, da sele/spænde er omkring maven på hende...

Nogen der har haft disse problemer? Hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Det lyder meget irriterende, og jeg kan godt forstå du er ved og gå ud af dit gode skind!

Hilken højstol havde du først? Jeg tror bare hun gør det af trods, for ligesom og se hvor din grænse går henne.

Jeg er af den overbevisning at hvis datter gjorde noget lign. så prøver hun og vinde, få mig til og finde en anden løsning osv. Vi har en trip trap stol og der kan man jo købe de der seler, til helt små børn, men de kan jo også sidde på selvom 1 eller 2 år. Hvos min datter får det sådan igen, køber jeg den sele.

for dig. Tror simpelthen bare at du skal blive ved med det du gør.

Anmeld

18. december 2009

sandratobias

Så dan var det oz med min søn...

Så tog jeg en barnevognssele og puttede på ham...
Så var han godt nok utilfreds og ville ikk spise, mig og kæresten spiste bar videre og så ville Tobias lige pludselig oz spise da vi ikk reagerede som før..

Men nu er det det samme igen, nu er han bar på en alm stol... Han er oz snart 3...

Anmeld

18. december 2009

UngMor83

Åh hvor jeg kender det. Det er pisse træls. Min datter på 22 mdr. gør det samme. Oz da hun var i den alder. Jeg købte en gåsele, som jeg satte fast ppå stolen og så spændte jeg hende simpelthen fast... Så hun IKKE kan rejse sig. For det er simpelthen bare alt for farligt. Ved ikk hvilken stol du har, men såsan en sele er perfekt til en hokus pokus stol og tripp trapp.... De har samme problem i vuggestuen med hende. Hun er den eneste der har sele på derovre

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

Det lyder meget irriterende, og jeg kan godt forstå du er ved og gå ud af dit gode skind!

Hilken højstol havde du først? Jeg tror bare hun gør det af trods, for ligesom og se hvor din grænse går henne.

Jeg er af den overbevisning at hvis datter gjorde noget lign. så prøver hun og vinde, få mig til og finde en anden løsning osv. Vi har en trip trap stol og der kan man jo købe de der seler, til helt små børn, men de kan jo også sidde på selvom 1 eller 2 år. Hvos min datter får det sådan igen, køber jeg den sele.

for dig. Tror simpelthen bare at du skal blive ved med det du gør.

Jeg blev ved længe med at vende hende rundt... Den nye højstol jeg købte, er en Tenna højstol... Sædet er plastik og en aftagelig bordplade... Der i er der en sele, og jeg er rigtig glad for den, ved godt hun ikke synes om den, men det gør altså mig gladere under måltidet, end at jeg skal kæmpe med hende at nu skal hun sidde sådan...

Den højstol hun havde før, kan jeg ikke huske hvad hedder...

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Jeg blev ved længe med at vende hende rundt... Den nye højstol jeg købte, er en Tenna højstol... Sædet er plastik og en aftagelig bordplade... Der i er der en sele, og jeg er rigtig glad for den, ved godt hun ikke synes om den, men det gør altså mig gladere under måltidet, end at jeg skal kæmpe med hende at nu skal hun sidde sådan...

Den højstol hun havde før, kan jeg ikke huske hvad hedder...

Ellers kan du jo også bede hende om og sætte sig ordenligt og vende hende om, gør det 3 gange. 3. gang hun gør det, sætter du hende ned på gulvet.

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

UngMor83 skriver:

Åh hvor jeg kender det. Det er pisse træls. Min datter på 22 mdr. gør det samme. Oz da hun var i den alder. Jeg købte en gåsele, som jeg satte fast ppå stolen og så spændte jeg hende simpelthen fast... Så hun IKKE kan rejse sig. For det er simpelthen bare alt for farligt. Ved ikk hvilken stol du har, men såsan en sele er perfekt til en hokus pokus stol og tripp trapp.... De har samme problem i vuggestuen med hende. Hun er den eneste der har sele på derovre

Jeg købte en Tenna højstol i Babysam den anden dag.. Og den hjælper, for der sidder en sele i...

Hun er rigtig utilfreds med den, men tilgengæld koncentrere hun sig bedre om at spise... Hun kan umuligt vende sig rundt nu...

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

Ellers kan du jo også bede hende om og sætte sig ordenligt og vende hende om, gør det 3 gange. 3. gang hun gør det, sætter du hende ned på gulvet.

Det har jeg faktisk og gjort,  så begynder hun at lege med legesagerne på gulvet... Vi har stue og køkkenet i et...

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Det har jeg faktisk og gjort,  så begynder hun at lege med legesagerne på gulvet... Vi har stue og køkkenet i et...

Så må du bede hende om gå.. Hun skal ikke vinde..

Anmeld

18. december 2009

Mira0911

DatterMalou skriver:

Så må du bede hende om gå.. Hun skal ikke vinde..

Hun kan ikke gå endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.