Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DatterMalou skriver: Hvad er der og reagere negativt over? Pigen har jo fået sin (FØRSTE) tand!
Hvad er der og reagere negativt over?
Pigen har jo fået sin (FØRSTE) tand!
Ja det var også en STOR ting for mig, men andre kunne åbenbart ikke lige snuppe det hehe
Men, juhuuu Lilje's første tand!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sussie&Lilje skriver: Ja det var også en STOR ting for mig, men andre kunne åbenbart ikke lige snuppe det hehe Men, juhuuu Lilje's første tand!
Nogen mennesker er sgu da bare for............ hmm jeg mangler ord.. Ved ikke hvad jeg skal kalde dem.
Jeg forstår det ikke.
DatterMalou skriver: Nogen mennesker er sgu da bare for............ hmm jeg mangler ord.. Ved ikke hvad jeg skal kalde dem. Jeg forstår det ikke.
Nej gør jeg heller ikke, blev godt nok også lidt ked af det, man er jo bare stolt af sit barn Det kan jeg ikke se noget galt i ..
Tillykke med tanden.
Så skal der snart gnaves i rugbrød og andet godt
Sussie&Lilje skriver: Nej gør jeg heller ikke, blev godt nok også lidt ked af det, man er jo bare stolt af sit barn Det kan jeg ikke se noget galt i ..
Må jeg spørge hvad der er blevet sagt? - kan selvfølgelig godt forstå hvis du ikke vil fortælle det
DatterMalou skriver: Må jeg spørge hvad der er blevet sagt? - kan selvfølgelig godt forstå hvis du ikke vil fortælle det
Der var en der bad mig om at tage billeder af hendes tand fordi hun syntes det var for tideligt osv .. helt ærligt, som om jeg kunne finde på at "opdigte" at min egen datter havde fået en tand ..
RikkeØ skriver: Tillykke med tanden. Så skal der snart gnaves i rugbrød og andet godt
Ja det er så fantastisk! Og tusinde tak!
Sussie&Lilje skriver: Der var en der bad mig om at tage billeder af hendes tand fordi hun syntes det var for tideligt osv .. helt ærligt, som om jeg kunne finde på at "opdigte" at min egen datter havde fået en tand ..
Eiijj come on! Tag du et billed af en tand i et barns mund... Tsk tsk
Det var da noget mærkeligt noget....
Folk er da skøre i hovedet. Det skal du ikke tage dig af... bare søg trøst hos os på baby.dk
Ja det er dejligt at have alle jer skønne tøser herinde, når man bliver lidt trist!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128