tillykke til Sussie&Lilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

BOBS

også tillykke herfra med tanden, og som tidligere sagt er der heldigvis ingen facitliste for hvad der sker hvornår i hvilken alder........ligesom din skønne trold der får tidligt tænder er der nogle der aldrig bliver voksne med overskud til at bakke andre op, og være glad på andres vegne...altså ingen præcis facitliste heldigvis!

tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Tillykke med din fine tand! Det er nu noget helt specialt med de tænder - jeg selv bliver stadig enormt stolt og glad når min Malou Selma får tænder, hun er i gang med og få sin nr. 15.

Men undskyld jeg spørger, er der nogen her inde der har været negativ over noget med Lilje`s første tand??

Anmeld

17. december 2009

Ox.

BOBS skriver:

også tillykke herfra med tanden, og som tidligere sagt er der heldigvis ingen facitliste for hvad der sker hvornår i hvilken alder........ligesom din skønne trold der får tidligt tænder er der nogle der aldrig bliver voksne med overskud til at bakke andre op, og være glad på andres vegne...altså ingen præcis facitliste heldigvis!

tillykke!

Nej  det ser desværre sådan ud, det er bare så ærgeligt folk reagere på en sådan måde.

Men tusinde tak skal du ha' ...

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

Sussie&Lilje skriver:

Nej tænker også det bliver svært at kunne få taget et billede af den, så gider ikke prøve .. Synes også det er rigtig fejt gjort, jeg var jo bare så glad i det øjeblik.

Hende der skrev det har en pige der er lige knap en månede ældre end min datter, så om det er misundelse ved jeg ikke, men tror det måske, synes da bare det er en grim ting at blive misundelig over sådan noget ..

Ingen børn er ens og det skal vi da  bare være glad for om det er misundelse ja, så er det en utrolig grim ting. jeg er da stolt af min søn som han er hurtig på nogle punkter eller langsom tja han er jo som han er og det elsker jeg...

Anmeld

17. december 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Tillykke med din fine tand! Det er nu noget helt specialt med de tænder - jeg selv bliver stadig enormt stolt og glad når min Malou Selma får tænder, hun er i gang med og få sin nr. 15.

Men undskyld jeg spørger, er der nogen her inde der har været negativ over noget med Lilje`s første tand??

Det kan jeg godt forstå du bliver!  Tror jeg også jeg bliver ved med og tillykke med nr 15!  ..

Nej det er inde på facebook, jeg har Agnieszka og MoarJ på min venneliste derinde, og de så lige hvordan folk, desværre, reagerede på at min lille pige har fået sin første tand ..

Anmeld

17. december 2009

Ox.

Ingen børn er ens og det skal vi da  bare være glad for om det er misundelse ja, så er det en utrolig grim ting. jeg er da stolt af min søn som han er hurtig på nogle punkter eller langsom tja han er jo som han er og det elsker jeg...

Ja det er jo nemlig det! Jeg er så stolt af min lille pige, uanset kommentare, men det gjorde da lidt ondt, men det er nok også fordi jeg ikke selv kunne finde på at reagere sådan overfor andre ..

Kender en der har en datter på 1 år som ikke har nogen på vej overhovedet endnu, og hende kunne jeg da aldrig drømme om at "rakke ned på", børn er jo bare forskellige .. Lilje ruller fx heller ikke om på maven endnu hvor jeg kender mange der har børn på samme alder hvor de gør, men det røre mig da ikke at deres kan og min ikke kan.

Anmeld

17. december 2009

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Hende der skrev det har en pige der er lige knap en månede ældre end min datter, så om det er misundelse ved jeg ikke, men tror det måske, synes da bare det er en grim ting at blive misundelig over sådan noget ..

Jeg tror nu også det er misundelse... Der er ikke noget at være misundelig over... Hendes får jo også tænder på et tidspunkt...

Anmeld

17. december 2009

Bubbi

Folk har fis i hatten!

Ved lige hvordan du har det, da folk sagde det samme til mig..

Vito er lige blevet 5 mdr, og da han var 3, ja der kom de 2 første tænder, og to mere er på vej.

Så stort tillykke til dig og din lille pige med den første tand

Anmeld

17. december 2009

Ox.

Folk har fis i hatten!

Ved lige hvordan du har det, da folk sagde det samme til mig..

Vito er lige blevet 5 mdr, og da han var 3, ja der kom de 2 første tænder, og to mere er på vej.

Så stort tillykke til dig og din lille pige med den første tand

Tusinde tak Synes det er sjovt folk kan reagere sådan nogengange ..

I er da bare nogen solstråler på en regnvejsdag!

Og tillykke med bisserne til lillegutten!

Anmeld

17. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Det kan jeg godt forstå du bliver!  Tror jeg også jeg bliver ved med og tillykke med nr 15!  ..

Nej det er inde på facebook, jeg har Agnieszka og MoarJ på min venneliste derinde, og de så lige hvordan folk, desværre, reagerede på at min lille pige har fået sin første tand ..

Hvad er der og reagere negativt over?

Pigen har jo fået sin (FØRSTE) tand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.