tillykke til Sussie&Lilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. december 2009

A.

tillykke med den første tand..du kan kun være stolt og lade være høre på folk smukke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Mira0911

tillykke med den første tand..du kan kun være stolt og lade være høre på folk smukke!!

Er enig...

Mange tror de skal være kloge angående tænder... At børn kan ikke få tænder før de er 4 mdr, eller  4 mdr... osv..

Det er helt forskelligt fra barn til barn....

Et stort tillykke med tanden Søde Lilje...

Søde Sussie, Hør ikke på dem der siger det ene og andet... Læste godt lige en kommentar...

Anmeld

17. december 2009

A.

håber ikke at hun er sur at jeg skrev det før hende

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

Stort tillykke jeg var osse så stolt så stolt da Nicklas fik sin første tand for 14 dage siden.

Anmeld

17. december 2009

Ox.

Årh hvor er i søde piger!

Ja det gjorde da lidt ondt når man er så glad, og så få sådanne reaktioner, det er bare en stor ting for mig

Anmeld

17. december 2009

Ox.

Sanne og Nicklas skriver:

Stort tillykke jeg var osse så stolt så stolt da Nicklas fik sin første tand for 14 dage siden.

Tusinde tak, og tillykke med bissen ved dig også! Man bliver nemlig bare helt stolt og rørt!

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tak, og tillykke med bissen ved dig også! Man bliver nemlig bare helt stolt og rørt!

ja jeg kunne slet ikke komme ned på jorden igen. Nu har jeg ikke læst de kommentar der er blevet skrevet, men har engang læst at de kunne være født med tænder, kan desværre bare ikke huske hvor det var jeg læste det.

Anmeld

17. december 2009

Ox.

ja jeg kunne slet ikke komme ned på jorden igen. Nu har jeg ikke læst de kommentar der er blevet skrevet, men har engang læst at de kunne være født med tænder, kan desværre bare ikke huske hvor det var jeg læste det.

Det var inde på facebook, de skrev "det var da tidligt" og om jeg ikke lige kunne tage et billede hvis den var kommet osv .. og så sidder man og bliver lidt ked af det, for det var bare sådan et stort øjeblik da jeg fik øje på den lille bisse, og så fik man mistroende kommentare smidt i hovedet ..

Men det fik søde Agnieszka og MoarJ lige lavet om på, skønne piger!

Anmeld

17. december 2009

SaNiNa

Sussie&Lilje skriver:

Det var inde på facebook, de skrev "det var da tidligt" og om jeg ikke lige kunne tage et billede hvis den var kommet osv .. og så sidder man og bliver lidt ked af det, for det var bare sådan et stort øjeblik da jeg fik øje på den lille bisse, og så fik man mistroende kommentare smidt i hovedet ..

Men det fik søde Agnieszka og MoarJ lige lavet om på, skønne piger!

ej altså det kan man da heller ikke være bekendt. Nicklas vil bestem ikke viste sine bisser frem så de er pænt umulige at tage billeder af.

Anmeld

17. december 2009

Ox.

ej altså det kan man da heller ikke være bekendt. Nicklas vil bestem ikke viste sine bisser frem så de er pænt umulige at tage billeder af.

Nej tænker også det bliver svært at kunne få taget et billede af den, så gider ikke prøve .. Synes også det er rigtig fejt gjort, jeg var jo bare så glad i det øjeblik.

Hende der skrev det har en pige der er lige knap en månede ældre end min datter, så om det er misundelse ved jeg ikke, men tror det måske, synes da bare det er en grim ting at blive misundelig over sådan noget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.