Anna-jonas skriver:
Hold kæft hvor ville jeg være muggen.................ideen er jo, at man kan nå at sende kort ud, inden jul..........ikke efter. Kontakt dem, og forlang en hurtig ekspidition, ellers ønsker du at annullere handlen i.h.t købeloven, da de ikke leverer til tiden. Så kan du trække pengene tilbage via din bank...........for man har 30 dage, til at gøre det, for at beskytte forbrugere der handler på nettet.
Hmmmmmm.............jeg lyder da lidt krigerisk...........men det er nok fordi, det lige er det jeg er.
Har et hyr med en sælger på trendsales, der "har glemt" at sende en heldragt til mig, jeg købte d. 27 nov. Har haft support til at hjælpe..........men hun lyver, og gør ved. I dag modtog jeg den så...............men uden porto på. Så det koster kassen, bare at åbne pakken. Er så gal, at jeg overvejer at sende et tæskehold til vestjylland, og gi' hende en omgang. Kom til at spørge hende, om hun var så dårligt begavet, at hun troede at dk var et portofrit land.
Nå, men nok om det...............håber at du har fået bilen åbnet, så du kan komme ud og trille i snedriver med Malutten.
Knus Mette
Ej hvad f***** er det for en ko.... Kan sgu godt forstå du er sur. Du siger bare til, så tager the pussy til vestjylland og sparker hende over skinnebenet! 
Nu får de imorgen, hvis der ikke sker ydereligere i statusen inden middag, skriver jeg til dem jeg anullere handlen, og trækker pengene tilbage.
(havde jeg faktisk ikke tænkt på. Så mange tak for det tip)
Nej jeg opgav den dumme bil.... Må prøve igen imorgen....
Skal ha´hente Maluccas gave fra min chef
og min gave.....