malucca09 skriver:
Jeg bestilte den 11 dec. julekort ved foto.com Der står på deres hjemmeside der er MAX. 5 dages levering. Så det er så idag. Men på statusen derinde, stå der stadig intet om de er afsendt.
Efter jeg så har brugt, jeg ved IKKE hvor længe på at finde deres mailadresse. var der en venlig sjæl derinde på Baby der fandt den til mig.
Skrev så en venlig mail til dem.
Mht. min bestilling undre det mig, at jeg ikke kan se at den er afsendt. På jeres side står der er max 5 dages leveringstid. Hvilke er idag. Men den står stadig, som IKKE afsendt.
Hvornår kan jeg regne med min julekort er mig i henne????
Har så lige fået dette svar retur, de svare overhovede ikke på mit spørgsmål.
Din ordre er næsten klar, sender den hurtigst muligt, beklager forsinkelsen.

Ps. mine bildøre er s*u også frossen fast.... Og barnevognen er inde i bilen. 

Hold kæft hvor ville jeg være muggen.................ideen er jo, at man kan nå at sende kort ud, inden jul..........ikke efter. Kontakt dem, og forlang en hurtig ekspidition, ellers ønsker du at annullere handlen i.h.t købeloven, da de ikke leverer til tiden. Så kan du trække pengene tilbage via din bank...........for man har 30 dage, til at gøre det, for at beskytte forbrugere der handler på nettet.
Hmmmmmm.............jeg lyder da lidt krigerisk...........men det er nok fordi, det lige er det jeg er.
Har et hyr med en sælger på trendsales, der "har glemt" at sende en heldragt til mig, jeg købte d. 27 nov. Har haft support til at hjælpe..........men hun lyver, og gør ved. I dag modtog jeg den så...............men uden porto på. Så det koster kassen, bare at åbne pakken. Er så gal, at jeg overvejer at sende et tæskehold til vestjylland, og gi' hende en omgang. Kom til at spørge hende, om hun var så dårligt begavet, at hun troede at dk var et portofrit land.
Nå, men nok om det...............håber at du har fået bilen åbnet, så du kan komme ud og trille i snedriver med Malutten.
Knus Mette