Hvad f'å§%&%¤#%%/& skal jeg bruge det til!!!! (BROK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja lige netop.  og så synes jeg den mail er hel hen i vejret.

Ja lyder bare som sådan en dum standard mail de lige har sendt afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

JustAnotherName

Øv, sådan noget er da bare skiii irriterende !!!

Men hvis det kan trøste, bare lidt, at vide at andre også oplever lidt modgang, så kan jeg da fortælle, at vores bildøre også er frosne (endda på BEGGE biler) og at min mand stod med håndtaget i hånden her til morgen, da han skulle afsted til møde.
Sådan et nollert bildørshåndtag vil koste os 1200 kr.....og det er endda selvom det er skrot-fund og fikset "uden kvittering".
Sure penge, som vi bestemt ikke har råd til lige nu.
Så vi må låse op i passagersiden nu og kravle ind i bilen og åbne føresiden op indefra

Anmeld

17. december 2009

Klitgaard

Kan dælme godt forstå du er sur

Anmeld

17. december 2009

Milka

nej altså! årh hvor er det typisk 

Anmeld

17. december 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Øv, sådan noget er da bare skiii irriterende !!!

Men hvis det kan trøste, bare lidt, at vide at andre også oplever lidt modgang, så kan jeg da fortælle, at vores bildøre også er frosne (endda på BEGGE biler) og at min mand stod med håndtaget i hånden her til morgen, da han skulle afsted til møde.
Sådan et nollert bildørshåndtag vil koste os 1200 kr.....og det er endda selvom det er skrot-fund og fikset "uden kvittering".
Sure penge, som vi bestemt ikke har råd til lige nu.
Så vi må låse op i passagersiden nu og kravle ind i bilen og åbne føresiden op indefra

Jeg kan slet ikke låsen dørene op. Så det er umuligt at komme ind i den... Folk er så, så behjælplig at sige prøve at varme nøglen op med en lighter.... Men det kan jeg jo s*u da ikke stivkuling fra vest.

Så nu overvejer jeg om jeg imorgen, skal koge noget vand, tage en engangs sprøjte og så sprøjte vandet ind i nøglehullet

Men hold da op, 1200 kr. det var da også voldsomt dyrt....

Er det "bare" håndtaget eller er det også låsesystemet der skal skiftes?

Anmeld

17. december 2009

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

Kan dælme godt forstå du er sur

Ja ikk....

Overvejer faktisk at skrive en ny besked til dem.... Med det samme spørgsmål, bare pågrund at jeg IKKE fik svar. Altså hurtigst muligt er jo et spørgsmål om tolkning.

Anmeld

17. december 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

nej altså! årh hvor er det typisk 

Ja jeg vil sgu ha´mine julekort..... Som du har lavet så flot til os.

Anmeld

17. december 2009

JustAnotherName

malucca09 skriver:

Jeg kan slet ikke låsen dørene op. Så det er umuligt at komme ind i den... Folk er så, så behjælplig at sige prøve at varme nøglen op med en lighter.... Men det kan jeg jo s*u da ikke stivkuling fra vest.

Så nu overvejer jeg om jeg imorgen, skal koge noget vand, tage en engangs sprøjte og så sprøjte vandet ind i nøglehullet

Men hold da op, 1200 kr. det var da også voldsomt dyrt....

Er det "bare" håndtaget eller er det også låsesystemet der skal skiftes?

Jeg skulle netop til at foreslå dig at bruge varmt vand
...håber det vil virke.

Det var bare håndtaget der brækkede af. Låsen er der stadig.

Anmeld

17. december 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Jeg skulle netop til at foreslå dig at bruge varmt vand
...håber det vil virke.

Det var bare håndtaget der brækkede af. Låsen er der stadig.

Hehe, ja jeg må prøve at balancer med Malucca i stol, en omgang kogende vand ned fra 3 sal  Men det er yderst vigtigt at jeg kommer ned på arbejdt.... Min chef har en gave til M, og ikke mindst MIG

Hvor er det I bor henne???

Anmeld

17. december 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Jeg bestilte den 11 dec. julekort ved foto.com Der står på deres hjemmeside der er MAX. 5 dages levering. Så det er så idag. Men på statusen derinde, stå der stadig intet om de er afsendt.

Efter jeg så har brugt, jeg ved IKKE hvor længe på at finde deres mailadresse. var der en venlig sjæl derinde på Baby der fandt den til mig.

Skrev så en venlig mail til dem.

Mht. min bestilling undre det mig, at jeg ikke kan se at den er afsendt. På jeres side står der er max 5 dages leveringstid. Hvilke er idag. Men den står stadig, som IKKE afsendt.

Hvornår kan jeg regne med min julekort er mig i henne????

Har så lige fået dette svar retur, de svare overhovede ikke på mit spørgsmål.

Din ordre er næsten klar, sender den hurtigst muligt, beklager forsinkelsen.

Ps. mine bildøre er s*u også frossen fast.... Og barnevognen er inde i bilen.

Hold kæft hvor ville jeg være muggen.................ideen er jo, at man kan nå at sende kort ud, inden jul..........ikke efter. Kontakt dem, og forlang en hurtig ekspidition, ellers ønsker du at annullere handlen i.h.t købeloven, da de ikke leverer til tiden. Så kan du trække pengene tilbage via din bank...........for man har 30 dage, til at gøre det, for at beskytte forbrugere der handler på nettet.

Hmmmmmm.............jeg lyder da lidt krigerisk...........men det er nok fordi, det lige er det jeg er.

Har et hyr med en sælger på trendsales, der "har glemt" at sende en heldragt til mig, jeg købte d. 27 nov. Har haft support til at hjælpe..........men hun lyver, og gør ved. I dag modtog jeg den så...............men uden porto på. Så det koster kassen, bare at åbne pakken. Er så gal, at jeg overvejer at sende et tæskehold til vestjylland, og gi' hende en omgang. Kom til at spørge hende, om hun var så dårligt begavet, at hun troede at dk var et portofrit land.

Nå, men nok om det...............håber at du har fået bilen åbnet, så du kan komme ud og trille i snedriver med Malutten.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.