Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bestilte den 11 dec. julekort ved foto.com Der står på deres hjemmeside der er MAX. 5 dages levering. Så det er så idag. Men på statusen derinde, stå der stadig intet om de er afsendt.
Efter jeg så har brugt, jeg ved IKKE hvor længe på at finde deres mailadresse. var der en venlig sjæl derinde på Baby der fandt den til mig.
Skrev så en venlig mail til dem.
Mht. min bestilling undre det mig, at jeg ikke kan se at den er afsendt. På jeres side står der er max 5 dages leveringstid. Hvilke er idag. Men den står stadig, som IKKE afsendt.Hvornår kan jeg regne med min julekort er mig i henne????
Har så lige fået dette svar retur, de svare overhovede ikke på mit spørgsmål.
Din ordre er næsten klar, sender den hurtigst muligt, beklager forsinkelsen.
Ps. mine bildøre er s*u også frossen fast.... Og barnevognen er inde i bilen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja hurra de skal jo lige kunne nå at blive sendt også....
malucca09 skriver: Jeg bestilte den 11 dec. julekort ved foto.com Der står på deres hjemmeside der er MAX. 5 dages levering. Så det er så idag. Men på statusen derinde, stå der stadig intet om de er afsendt. Efter jeg så har brugt, jeg ved IKKE hvor længe på at finde deres mailadresse. var der en venlig sjæl derinde på Baby der fandt den til mig. Skrev så en venlig mail til dem. Mht. min bestilling undre det mig, at jeg ikke kan se at den er afsendt. På jeres side står der er max 5 dages leveringstid. Hvilke er idag. Men den står stadig, som IKKE afsendt.Hvornår kan jeg regne med min julekort er mig i henne???? Har så lige fået dette svar retur, de svare overhovede ikke på mit spørgsmål. Din ordre er næsten klar, sender den hurtigst muligt, beklager forsinkelsen. Ps. mine bildøre er s*u også frossen fast.... Og barnevognen er inde i bilen.
Ej hvor Røv, det er jo snart ved at være opover hvis man skal være helt sikker på at få det inden jul. Er da svineri syntes jeg
michella80 skriver: ja hurra de skal jo lige kunne nå at blive sendt også....
lige præcis.... Skulle ha´bestilt nytårskort i stedet for....
Til fremtidige kort mm. vil jeg forslå dig at bruge Vistaprint.dk
Det er god service.
iln skriver: Til fremtidige kort mm. vil jeg forslå dig at bruge Vistaprint.dk Det er god service.
Ja det har jeg godt hørt... men synes portoen var voldsom.
malucca09 skriver: lige præcis.... Skulle ha´bestilt nytårskort i stedet for....
ej altså....hmm.... Folk må få et forsinket et af lækkemåsen
suanne85 skriver: Ej hvor Røv, det er jo snart ved at være opover hvis man skal være helt sikker på at få det inden jul. Er da svineri syntes jeg
Ja lige netop. og så synes jeg den mail er hel hen i vejret.
michella80 skriver: ej altså....hmm.... Folk må få et forsinket et af lækkemåsen
ja jeg sender dem også ud. men hvor længe folk så har dem fremme, er jo lidt det der er øv.
malucca09 skriver: ja jeg sender dem også ud. men hvor længe folk så har dem fremme, er jo lidt det der er øv.
altså Malucca ser så skide bedårende ud på alle billeder så de skal sikkert nok blive stående i lang tid!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128