en spøjs tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Dansker i England

Håber det bedste for dig i 2010. Jeg ved alt om at gå og ønske sig et barn af hele hjertet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

MM1987

Kan kun sige jeg håber det snart bliver jeres tur, et mennesker fortjener ikke så meget smerte...der kan kun være noget rigtig godt i vente...

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen jeg har jo chekket med Moder Natur (har hende på speed dial), og hun siger ganske bestemt at Søren og Trine er næsten øverst på listen nu over baby-leverancer i 2010, så sørg for at være hjemme så I kan kvittere for pakken Den er 100% sikker, og hun beklager desuden ventetiden, der har været utroligt travlt i denne sæson, men på den anden side af nytår går hun i gang med at støbe jeres lille... ja jeg vil jo ikke sige hvad det bliver, det skal være en overrskelse sagde hun - men GLÆD jer!!! Hun lover at gøre sig ekstra umage med jeres hjertegryn

Al mulig kærlighed fra den ene ende af cyberspace til dig, Trine!!!

KH

Rosa

Anmeld

17. december 2009

oo

Rosa skriver:

Jamen jeg har jo chekket med Moder Natur (har hende på speed dial), og hun siger ganske bestemt at Søren og Trine er næsten øverst på listen nu over baby-leverancer i 2010, så sørg for at være hjemme så I kan kvittere for pakken Den er 100% sikker, og hun beklager desuden ventetiden, der har været utroligt travlt i denne sæson, men på den anden side af nytår går hun i gang med at støbe jeres lille... ja jeg vil jo ikke sige hvad det bliver, det skal være en overrskelse sagde hun - men GLÆD jer!!! Hun lover at gøre sig ekstra umage med jeres hjertegryn

Al mulig kærlighed fra den ene ende af cyberspace til dig, Trine!!!

KH

Rosa

ah! du er fantastisk! tak Rosa - og hvor er det dog megahandy at have hende på speed dail selvom hun vist også snød jer lidt, høm høm

al mulig kærlighed modtaget i den anden ende af cyberspace

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.