en spøjs tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

finkedinke

Trine Trille skriver:

jeg håber sådan at der kommer flere børn til os, jeg syntes det er en af de svære ting ved det at miste, følelsen af at "måske var det bare det?"

Men det gode og det triste er jo at du ikke ved det. Du ved endnu ikke om der skulle være en lille en der sidder på en sky og venter på lige netop dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

oo

finkedinke skriver:

Men det gode og det triste er jo at du ikke ved det. Du ved endnu ikke om der skulle være en lille en der sidder på en sky og venter på lige netop dig.

det har du ret i, og man er jo nødt til at bevare håbet, så det gør jeg jeg plejer at sige, at jeg bærer mine børn i mit hjerte og lige nu går vi bare og venter på de falder ned i maven, så de kan komme ud i verden til os andre

Anmeld

16. december 2009

finkedinke

Jeg ved det kan være svært at se lyset for enden når man står hvor du er lige nu.
Men jeg har den tro at hvad man sender ud i verden kommer igen i en eller anden form og og ud fra de indlæg du skriver - og som jeg altid læser fordi de er skrevet så flot - tror jeg at du er en af dem der vil få børn før eller senere.

Anmeld

16. december 2009

oo

finkedinke skriver:

Jeg ved det kan være svært at se lyset for enden når man står hvor du er lige nu.
Men jeg har den tro at hvad man sender ud i verden kommer igen i en eller anden form og og ud fra de indlæg du skriver - og som jeg altid læser fordi de er skrevet så flot - tror jeg at du er en af dem der vil få børn før eller senere.

åh hvor er du sød!! jeg blir helt vildt rørt, ih altså...

Anmeld

16. december 2009

lulle1985

jeg har heller ingen kloge ord men du får lige et Julekram med istedet for

Anmeld

16. december 2009

oo

lulle1985 skriver:

jeg har heller ingen kloge ord men du får lige et Julekram med istedet for

julekram er muligvis de bedste kram

Anmeld

16. december 2009

lulle1985

Trine Trille skriver:

julekram er muligvis de bedste kram

det er jeg overhovedet ikke i tvivl om.... jeg sender kun det bedste

Anmeld

16. december 2009

benthe :-)

nå søde
et til dig...
2010 bliver år for jer
benthe.
det håber jeg osse det bliver for os

Anmeld

16. december 2009

Lene C

Kan kun sige, føgler med dig og sender li en

Anmeld

16. december 2009

LotteN

det er jeg godt nok ked af og høre... du får lige et klem med på vejen og så håber jeg i har mere held med jer i 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.