iii kom nu ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

IHHH ALTSÅ, HAN ER DA BARE EN DRILLEPIND........

KOM SÅ UUUDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!

jaaa siger vi også....Vi var jo tæt på i mandags og tæt på de ikke ville sende mig hjem pga hans puls heletiden lå på 160-195 i de der 1½ time første gang med ct...men så kørte den op og ned med 118-190 2 gang og inden vi tog hjem blev godt nok bange og ked over den var så høj og derefter i af få afvide på de 3 timer vi var der af jeg stadig kun var 2 finger åben og 1-1½ cm livmoderhals tilbage det var af få en hammer i hovede med de smerter dog ikke så slemme smerter/veer som jeg have med de andre to så et sted burde jeg jo have sagt mig selv jeg ikke var i fødsel nu men mange veninde og min søster har sagt tre gang drille og gjorede ikke vildt ondt med veerne så jaaa.

Nåå men vi må bare håbe han snart kommer ud...Alt bleve færdig i går af tøje vaskningen og alt andet har været klar i 3-4 uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

håbede ellers at du havde født men puster en masse ve støv hen til dig 

Desværre nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj øvøv....Men håber han snart kommer ud til os... .

Mvh henriette nej jeg savner mine børn....

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette.S.J. skriver:

Jeg få ikke lov til af gå så langtid igen pga min sunke livmoder og blodsilm siden i mandgs.var jo på svagergangen og få løsne  hinden i mandags og har jeg ikke født inden tirsdag som de nu mente jeg have/har så skal jeg scannes osv så hved jeg ikke hva der derefter sker scaningen.hved de scanner for hvor meget fostervand og hans vægt. Men har mange smerte så min jdm ville ikke tillade mig af gå mere ind lige lidt over tid hvis det var pga mit underliv og smerterne og svamp i skeden..

Men håber da på af have født inden min termin den 21 dec men vi må se....

Mvh Henriette

Ja, så skal du da i hvertfald til at føde da... For det er da godtnok træls at blive sat igang lige i juleN!!...

Så jeg fortsætter med at puste og pruste ve-støv i din retning!

Anmeld

16. december 2009

Moderator

karina22 skriver:

okay, tror heller ike det betyder noget når de bare ved den er så kort fra start.. men må nok indrømme jeg ikke har vildt meget forstand på det, fandt det bare på nettet..

Men de plejer også kun at tage et kegle snit... Men på mig, var der så mange celleforandringer... Så de måtte tage en hel skive...

Jeg havde syltet den der undersøgelse lidt... Også var den bare helt gal. Så jeg har godtnok fået respekt for de der undersøgelser der. Det var stadiet inden kræft... Som 22 årig!!!

Så ALTID når I får de der breve der, så får taget den der bid...

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Zafir skriver:

Men de plejer også kun at tage et kegle snit... Men på mig, var der så mange celleforandringer... Så de måtte tage en hel skive...

Jeg havde syltet den der undersøgelse lidt... Også var den bare helt gal. Så jeg har godtnok fået respekt for de der undersøgelser der. Det var stadiet inden kræft... Som 22 årig!!!

Så ALTID når I får de der breve der, så får taget den der bid...

uhh, godt du fik det tjekket og fjernet det der var celleforandringer i..jeg skal også have det gjort og har fået brev om det to gange, men har været gravid begge gange, så skal have det gjort når jeg har født..

Anmeld

16. december 2009

Moderator

karina22 skriver:

uhh, godt du fik det tjekket og fjernet det der var celleforandringer i..jeg skal også have det gjort og har fået brev om det to gange, men har været gravid begge gange, så skal have det gjort når jeg har født..

Ja, det er altså rigtig godt...!! Det må du endelig gøre...

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

sjovt jeg har også ået breve.fik også da jeg vente min søn og datter så måtte jo vente til efter jeg have født..Så det må jeg jo også den her gang..

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

sjovt jeg har også ået breve.fik også da jeg vente min søn og datter så måtte jo vente til efter jeg have født..Så det må jeg jo også den her gang..

Mvh Henriette

he he, vi har åbenbart været uheldige hvornår de kom..

Anmeld

17. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

he he, vi har åbenbart været uheldige hvornår de kom..

Ja underligt de ikke kan se det under ens cpr nr endelig inden de sender breve ud..

Mvh Henriette 39+3

Anmeld

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Ja underligt de ikke kan se det under ens cpr nr endelig inden de sender breve ud..

Mvh Henriette 39+3

ja det er det faktisk, men de tjekker det nok ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.