iii kom nu ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

fandt lige det her

Livmoderen har form og størrelse som en pære. Den runde del kaldes for livmoderhulen, mens den smalle del af "pæren" kaldes for livmoderhalsen. Livmoderhalsen er ca. 2 cm i diameter og ca. 3 cm lang og danner overgangen mellem livmoderhulen og skeden.

Min livmoderhals er kortere... For jeg fik skåret en skive af den, da jeg havde celleforandringer. Vil skyde på at den er 2 cm lang max...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

fandt lige det her

Livmoderen har form og størrelse som en pære. Den runde del kaldes for livmoderhulen, mens den smalle del af "pæren" kaldes for livmoderhalsen. Livmoderhalsen er ca. 2 cm i diameter og ca. 3 cm lang og danner overgangen mellem livmoderhulen og skeden.

Oki takker.....

Jeg håber bare han komme i dag/morgen eller fredag..så vi ikke er indlagt juleaften eller lige op til.

Vi må se og xxx finger....

Knus fra henriette

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Zafir skriver:

Min livmoderhals er kortere... For jeg fik skåret en skive af den, da jeg havde celleforandringer. Vil skyde på at den er 2 cm lang max...

okay, tror heller ike det betyder noget når de bare ved den er så kort fra start.. men må nok indrømme jeg ikke har vildt meget forstand på det, fandt det bare på nettet..

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

Zafir skriver:

ok.... nå men jeg føde forhåbelig snart det mente fødegangen da i mandags indfor nogle dage... hmmm ja nu så...*GH*...

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Oki takker.....

Jeg håber bare han komme i dag/morgen eller fredag..så vi ikke er indlagt juleaften eller lige op til.

Vi må se og xxx finger....

Knus fra henriette

ja det ville da være rart.....

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

Zafir skriver:

Altså ikke for at være den sure fe, men hvis du kun er 39+2, så kan det jo sagtens vare op til næsten 3 uger igen?... Så er det da meget længe hun skal være uden moar! Eller?...

Jeg puuuuuuuuuuuuuuuuuuster lige en masse ve-støv i retning af dig. fjjjjjjuuuuu....

Jeg få ikke lov til af gå så langtid igen pga min sunke livmoder og blodsilm siden i mandgs.var jo på svagergangen og få løsne  hinden i mandags og har jeg ikke født inden tirsdag som de nu mente jeg have/har så skal jeg scannes osv så hved jeg ikke hva der derefter sker scaningen.hved de scanner for hvor meget fostervand og hans vægt. Men har mange smerte så min jdm ville ikke tillade mig af gå mere ind lige lidt over tid hvis det var pga mit underliv og smerterne og svamp i skeden..

Men håber da på af have født inden min termin den 21 dec men vi må se....

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Jeg få ikke lov til af gå så langtid igen pga min sunke livmoder og blodsilm siden i mandgs.var jo på svagergangen og få løsne  hinden i mandags og har jeg ikke født inden tirsdag som de nu mente jeg have/har så skal jeg scannes osv så hved jeg ikke hva der derefter sker scaningen.hved de scanner for hvor meget fostervand og hans vægt. Men har mange smerte så min jdm ville ikke tillade mig af gå mere ind lige lidt over tid hvis det var pga mit underliv og smerterne og svamp i skeden..

Men håber da på af have født inden min termin den 21 dec men vi må se....

Mvh Henriette

p,s  udover det på fødegangen mandag aften og nat. Omkring det stå i mit tidliger indlæg.

Så bleve det mandag.er spændt på om jeg blever sat igang

hedder indlæge...

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

ja det ville da være rart.....

vi må se han kommer på sin fødselsdag med eller uden hjælp...

Sådan er det jo bare .Bare ikke rart af have veer og de ikke blever værre og tætter...

Ct viste dog mange veer og 100 den ene var på 118 der i mandags og med 10 min første i mellem så 8 så pause efter 1½ time med ct scaningen på så viste veerne mellem 3-14 min også mere eller mindre ingen ting anden mega mens smerter og smp veer af og til som man siger...¨Ja også gør riben især højre riben bare herre nas som en kniv der skær op af huden og af og til sparke han eller flytte på sit ben op af riben..De menere det er hans knæ der ligge op af riben.avav..

Nåå vi må bare vente og vente også se hvornår han kommer eller svangergangen/fødegangen hjælper mere til hvis det er...

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

vi må se han kommer på sin fødselsdag med eller uden hjælp...

Sådan er det jo bare .Bare ikke rart af have veer og de ikke blever værre og tætter...

Ct viste dog mange veer og 100 den ene var på 118 der i mandags og med 10 min første i mellem så 8 så pause efter 1½ time med ct scaningen på så viste veerne mellem 3-14 min også mere eller mindre ingen ting anden mega mens smerter og smp veer af og til som man siger...¨Ja også gør riben især højre riben bare herre nas som en kniv der skær op af huden og af og til sparke han eller flytte på sit ben op af riben..De menere det er hans knæ der ligge op af riben.avav..

Nåå vi må bare vente og vente også se hvornår han kommer eller svangergangen/fødegangen hjælper mere til hvis det er...

Mvh Henriette

IHHH ALTSÅ, HAN ER DA BARE EN DRILLEPIND........

KOM SÅ UUUDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

16. december 2009

Lone Jakobsen

håbede ellers at du havde født men puster en masse ve støv hen til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.