iii kom nu ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
32 svar
0 synes godt om
16. december 2009

H+S Skjolgborg.

Der sker bare ikke det vild her anden snyde veer og mens smerter mega iiiiiii.......

Nej jeg savner min andre børn vi har valgt og af de nu er på juleferie hos deres fader ind de skal ind og ud her mellem os og deres fader.

Bedre for dem...Men hårdt for mor her har ikke set min datter i en uge nu pga det jo var hendes fars dage til i mandag men pga det med mig i mandags så har han hende og vi har aftalte det er bedre for hende hun så er hos ham indtil jeg har født ind hun skal måske fæere gange frem og tilbage nu da graviditen her drille med af gå rigtigt i gang...Hårdt men ja bedre ind stressen for alle især for børne...

Så håber jeg bare jeg føder en af dagen her max fredag men hvis ikke skal jeg jo scannes på tirsdag omkring hvor meget fostervand der er osv.Men håber på af føde bare indda så.

Vi må se...

Har skreve nyt herfra under mit andet indlæg.

efter af have været kort indlagt i mandags aften og nat.

Mvh Henriette 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Der sker bare ikke det vild her anden snyde veer og mens smerter mega iiiiiii.......

Nej jeg savner min andre børn vi har valgt og af de nu er på juleferie hos deres fader ind de skal ind og ud her mellem os og deres fader.

Bedre for dem...Men hårdt for mor her har ikke set min datter i en uge nu pga det jo var hendes fars dage til i mandag men pga det med mig i mandags så har han hende og vi har aftalte det er bedre for hende hun så er hos ham indtil jeg har født ind hun skal måske fæere gange frem og tilbage nu da graviditen her drille med af gå rigtigt i gang...Hårdt men ja bedre ind stressen for alle især for børne...

Så håber jeg bare jeg føder en af dagen her max fredag men hvis ikke skal jeg jo scannes på tirsdag omkring hvor meget fostervand der er osv.Men håber på af føde bare indda så.

Vi må se...

Har skreve nyt herfra under mit andet indlæg.

efter af have været kort indlagt i mandags aften og nat.

Mvh Henriette 39+2

p,s jo har en del blod slim også.

Nu må han godt komme ud.

Er der nogle der endelig hved hvor mange cm man siger 2 finger er og 1-1½ cm af livmoderhalsen er ??? som de sagde jeg var i mandags...

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

øv altså hvor han bare driller dig, nu er det da tiden han melder sin ankomst....

prøver lige igen med en masse veestøv *************************************************************************************

knus fra karina

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

øv altså hvor han bare driller dig, nu er det da tiden han melder sin ankomst....

prøver lige igen med en masse veestøv *************************************************************************************

knus fra karina

Ja han er da en lille bisse dreng...

Selvom de sagde på fødegangen han er klar derind men er min krop ikke mega iiiiiii...

Har bare prøve alt mulig af råd nu flytte rundt,bagekage sex osv osv hmmmmmm....

Nå men vil han ikke vil han ikke..ØVØV..

Kan se du har da ikke langt tid igen...

Håber det går godt hos dig..

Mvh Henriette 39+2

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

p,s jo har en del blod slim også.

Nu må han godt komme ud.

Er der nogle der endelig hved hvor mange cm man siger 2 finger er og 1-1½ cm af livmoderhalsen er ??? som de sagde jeg var i mandags...

Mvh Henriette

er ikke sikker, men to fingre må være omkring 1½-2 cm åbent hvor man skal være 10 og din livmodehals skal være helt væk før du er i fødsel, men der mangler jo så kun 1½ cm mener den er omkring de 4-5 stykker normalt..

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Ja han er da en lille bisse dreng...

Selvom de sagde på fødegangen han er klar derind men er min krop ikke mega iiiiiii...

Har bare prøve alt mulig af råd nu flytte rundt,bagekage sex osv osv hmmmmmm....

Nå men vil han ikke vil han ikke..ØVØV..

Kan se du har da ikke langt tid igen...

Håber det går godt hos dig..

Mvh Henriette 39+2

uhhh ja han er da en bisse, håber du får ham inden fredag... men det tyder det da lidt på når du har åbnet dig lidt og in livmoderhals er forkortet,....

Anmeld

16. december 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

er ikke sikker, men to fingre må være omkring 1½-2 cm åbent hvor man skal være 10 og din livmodehals skal være helt væk før du er i fødsel, men der mangler jo så kun 1½ cm mener den er omkring de 4-5 stykker normalt..

Ok jeg tænker da bare det er da andpå hvor stor finger / tykke finger man har...

Ud fra 2 finger af mine er nemlig ca 3-4 cm med et målebånd..

Ok troede livmoderhalsen var længer...

Mvh Henriette

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Ok jeg tænker da bare det er da andpå hvor stor finger / tykke finger man har...

Ud fra 2 finger af mine er nemlig ca 3-4 cm med et målebånd..

Ok troede livmoderhalsen var længer...

Mvh Henriette

tja det er nok forskelligt.. min livmoderhals er i hvert fald 4 cm og jeg er ikke i fødsel, men har haft mange smerter og plukveer, så måske den er afkortet lidt, men mener ikke at det har noget af sige før den er under 3.men jeg skal ikke ku sige om det er forskelligt hvor lang den er, men kan være man kan se det på nettet, prøver lige at kigge om lidt..

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

fandt lige det her

Livmoderen har form og størrelse som en pære. Den runde del kaldes for livmoderhulen, mens den smalle del af "pæren" kaldes for livmoderhalsen. Livmoderhalsen er ca. 2 cm i diameter og ca. 3 cm lang og danner overgangen mellem livmoderhulen og skeden.

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså ikke for at være den sure fe, men hvis du kun er 39+2, så kan det jo sagtens vare op til næsten 3 uger igen?... Så er det da meget længe hun skal være uden moar! Eller?...

Jeg puuuuuuuuuuuuuuuuuuster lige en masse ve-støv i retning af dig. fjjjjjjuuuuu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.