Hvis mig dit snevejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Barbamama

Mia Maia skriver:

Hi-hi...ja er der åbentbart flere der gang...det er nok alle de fine huse ned af Nørrevænget og Nørrevoldgade...

Her er sååå hyggeligt, og kæresten er endelig kommet hjem, han kom hjem kl. 20, efter at have brugt 6 timer på at kører 100 km...

okay det var lang tid.... Ja kæresten og jeg har boet nede i Nørrevoldgade i den ende ned mod havnen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Barbamama

JustAnotherName skriver:

WAOW flotte vinterbilleder. Er helt vild med de to sidste....det ser bare så godt ud i træerne 

ja jeg tog også rigtig mange. Jeg tog kameraet med da vi skulle ud og gå

Anmeld

17. december 2009

TbCp

Linda2009 skriver:

Ja, Odense er virkelig kommet på landkortet i disse dage på trods af COP15. Jeg kørte fra Billund til Odense igår og turen tog 7 timer!!  Jeg havde min lille datter på kun 7 uger mecd i bilen, men hun klarede bare turen til UG, selvom moderen var noget bekymret. Jeg måtte sidde og amme i bilen på motorvejen og turde ikke andet end at tage hende ud af autostolen adskillige gange mens vi holdte i kø.

Her er lidt billeder fra turen igår og fra idag...

HOLD DA FAST!!!!

Puha det kunne ellers have givet sved på panden med sådan en lille en så mange timer! Godt at det gik godt!

Anmeld

17. december 2009

MM1987

michella80 skriver:

okay det var lang tid.... Ja kæresten og jeg har boet nede i Nørrevoldgade i den ende ned mod havnen

Ja det er jo li' hernede...

Vi går tit forbi dernede med hunden, når vi går en tur ned til havnen...

Jeg er så glad for at bo her, synes her er såååå hyggeligt...

Hvor bor i henne nu??

Anmeld

17. december 2009

Barbamama

Mia Maia skriver:

Ja det er jo li' hernede...

Vi går tit forbi dernede med hunden, når vi går en tur ned til havnen...

Jeg er så glad for at bo her, synes her er såååå hyggeligt...

Hvor bor i henne nu??

Ja jeg savner det også helt vildt. Det er det bedste sted jeg har boet. Savner at kunne gå ind til byen på ingen tid. Vi er flyttet til Årslev. Det var noget billigere og vi fik mere hus for pengene end vi havde gjort i Odense.

Anmeld

17. december 2009

MM1987

michella80 skriver:

Ja jeg savner det også helt vildt. Det er det bedste sted jeg har boet. Savner at kunne gå ind til byen på ingen tid. Vi er flyttet til Årslev. Det var noget billigere og vi fik mere hus for pengene end vi havde gjort i Odense.

Ja det er dejligt det er så centralt og alligevel hyggeligt og stille ned af Nørrevænget...

Ja, gruer også for den dag hvor vores lejlighed bliver for lille (vi kan godt have et barn her (tror vi i hvert fald), men to arhhh...)

Og så skal vi finde et hus, og tror det bliver svært at skulle udenfor Odense, men inde i Odense er husene ret dyre...men den tid den "sorg"...

Anmeld

17. december 2009

Barbamama

Mia Maia skriver:

Ja det er dejligt det er så centralt og alligevel hyggeligt og stille ned af Nørrevænget...

Ja, gruer også for den dag hvor vores lejlighed bliver for lille (vi kan godt have et barn her (tror vi i hvert fald), men to arhhh...)

Og så skal vi finde et hus, og tror det bliver svært at skulle udenfor Odense, men inde i Odense er husene ret dyre...men den tid den "sorg"...

ja det er fantastisk!!!! Ville gerne have blevet boende derude men vi havde en lille 2-vær og der var ikke plads til tre så.... Men ak... Jeg må savne skibhuskvarteret for jeg kommer ikke til at bo der igen. Det er sgu for dyrt. Er da også glad for at bo i vores hus, men det var nu bedst derude.

Anmeld

17. december 2009

Heidi.

Her er lidt fra i morges...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

karina1980

lidt af vores

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

Dansker i England

Maria82 skriver:

Hej Alle...

Nu syntes jeg Julen banker på døren, så hvad med en omgang sne billeder nu her til at give julen et ekstra skub...

Lidt billeder fra vores have i formiddags.

wow det kalder jeg sne. Vi fik ca 3 snefnug i formiddags og de var selvfølgelig væk med det samme : (

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.