Hvis mig dit snevejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Sees

MORJESPERSEN skriver:

Her er slet ingen sne... ikke en dråbe!!!! Øv

Ej, hvor er det trist for jer .. Nu får jeg helt dårligt samvittighed, fordi jeg sidder her og praler med det flotte vintervejr hernede

Men bliver altså også lidt utrolig nu, for det er begyndt at komme sådan nogle dunk udefra - Tror du tagpladerne (eller andet) kan falde ned, af den her mindre storm ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

stine_olesen

Vi fik lige et godt drys i nat så måtte heller tage det hvis nu det skulle nå at forsvinde inden det blev lyst Så nu er brændeoven i gang bare så hyggeligt med den hvide baggrund.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

Ox.

Puuuha det er helt galt her ihvertfald, der ligger op til 1 meter sne, og de fraråder alt unødig udkørsel!

Der er godt nok mange der er sneet inde her ...

Anmeld

17. december 2009

Mimic

Sussie&Lilje skriver:

Lillepigen og jeg var lige ude på aftentur, her er lidt flere billeder fra Kolding

Kan se du bor i skovparken i kolding

vi bor på skovvejen... lige bagved og ja, det er helt vildt hvad der er kommet af sne i nat her i Kolding... elsker det virkelig

Anmeld

17. december 2009

Ox.

Linda skriver:

Kan se du bor i skovparken i kolding

vi bor på skovvejen... lige bagved og ja, det er helt vildt hvad der er kommet af sne i nat her i Kolding... elsker det virkelig

Ej hvor sjovt, så er vi da et par stykker i det her område hehe

Jeg synes også det er vildt hyggeligt! Men nu kan jeg også gå og hygge mig herhjemme på barsel, kæresten synes det var knapt så sjovt i morges hehe  Min far er vicevært i skovparken, de kom også allesammen for sent i morges ..

Anmeld

17. december 2009

Mimic

Sussie&Lilje skriver:

Ej hvor sjovt, så er vi da et par stykker i det her område hehe

Jeg synes også det er vildt hyggeligt! Men nu kan jeg også gå og hygge mig herhjemme på barsel, kæresten synes det var knapt så sjovt i morges hehe  Min far er vicevært i skovparken, de kom også allesammen for sent i morges ..

Går også hjemme pt. har lige haft ringet til børnehaven for at høre om der var dukket op dernede, og ud af de 60 børn de plejer at være i både vuggestue og børnehave tilsammen, er der kun dukket 2!! børn op, så jessica bliver også hjemme idag... tror vi skal ud og tumle her lidt senere

Anmeld

17. december 2009

MORJESPERSEN

MetteLetten skriver:

Ej, hvor er det trist for jer .. Nu får jeg helt dårligt samvittighed, fordi jeg sidder her og praler med det flotte vintervejr hernede

Men bliver altså også lidt utrolig nu, for det er begyndt at komme sådan nogle dunk udefra - Tror du tagpladerne (eller andet) kan falde ned, af den her mindre storm ?

Det gør da ikke noget med lidt pral af lidt eller meget sne vjer mon ikke det kommer her forbi på et tidspunkt..? Her stomer det vildt meget og har gjordt hele natten, men stadigvæk ikke noget sne.

Jeg håber da alt bliver på sin plads, men man skal jo aldrig vide sig sikker.

Puha her var koldt til morgen selv om vi har varme på, så nu er der skuet helt op på 4, her hjemme... så der skal nok blive brugt en masse olie i denne kolde tid.

Jeg sætter billder ind lige så snart vi får noget sne

Anmeld

17. december 2009

otlitrom

Et par billeder fra Vejle De er ikke vildt gode, men har ikke bevæget mig udenfor endnu! Men hvor er det bare hyggeligt!

Jeg har fået snefri fra skole.. Føles underligt, når man er 24. Sidst jeg havde snefri, gik jeg i folkeskolen

Anmeld

17. december 2009

MORJESPERSEN

Sussie&Lilje skriver:

Puuuha det er helt galt her ihvertfald, der ligger op til 1 meter sne, og de fraråder alt unødig udkørsel!

Der er godt nok mange der er sneet inde her ...

Det er da helt vildt så meget sen i har fået, her er ikke kommet noget som helst endnu,men det stomer rigtig meget og har gjordt hele natten så mon ikke snen er på vej.

Anmeld

17. december 2009

oo

nu brokkede jeg mig hele dagen igår over jeg ikke havde fået sne og så kommer der en ordentlig skylle i nat - hvilket er voldsomt ubelejligt for jeg skal ind til Odense med min eksamensopgave og derefter til Svendborg 

men smukt, det er det! her lidt billeder fra Alléskoven:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.