Hvis mig dit snevejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Mia Maia skriver:

Ja det er dejligt det er så centralt og alligevel hyggeligt og stille ned af Nørrevænget...

Ja, gruer også for den dag hvor vores lejlighed bliver for lille (vi kan godt have et barn her (tror vi i hvert fald), men to arhhh...)

Og så skal vi finde et hus, og tror det bliver svært at skulle udenfor Odense, men inde i Odense er husene ret dyre...men den tid den "sorg"...

Sad lige og læste indlæg.

Bor også i Odense c, store glasvej.

Og vi vil også MEGET gerne have et hus i Odense, hold fast det er dyrt. Men nu er vi begyndt at kigge på andele...det kan faktisk godt betale sig, så det bliver nok vores løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

MM1987

RikkeØ skriver:

Sad lige og læste indlæg.

Bor også i Odense c, store glasvej.

Og vi vil også MEGET gerne have et hus i Odense, hold fast det er dyrt. Men nu er vi begyndt at kigge på andele...det kan faktisk godt betale sig, så det bliver nok vores løsning.

Naiij...der kiggede vi på den fineste lejlighed engang, men stor altan med sådan en velux udgang...

Dejligt sted også..

Vi valgte at købe en lejlighed, og den er 82 km med 3 værelser, så vi mener vi sagtens kan have et barn her og måske også nummer to i starten, så vi regner med at bo her 6 år endnu...

simpelthen fordi jeg ikke havde lyst til at flytte uden for C - og ja husene er ikke til at betale...men håber vi kan engang om ca. 6 år...

Anmeld

17. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Mia Maia skriver:

Naiij...der kiggede vi på den fineste lejlighed engang, men stor altan med sådan en velux udgang...

Dejligt sted også..

Vi valgte at købe en lejlighed, og den er 82 km med 3 værelser, så vi mener vi sagtens kan have et barn her og måske også nummer to i starten, så vi regner med at bo her 6 år endnu...

simpelthen fordi jeg ikke havde lyst til at flytte uden for C - og ja husene er ikke til at betale...men håber vi kan engang om ca. 6 år...

Arhmen 83 kvm er da meget.

Vi bor i en 2 værelses på 68. Når det har været jul regner vi med at Liams ting og sager fylder sådan ca halvdelen af stuen

Anmeld

17. december 2009

MM1987

RikkeØ skriver:

Arhmen 83 kvm er da meget.

Vi bor i en 2 værelses på 68. Når det har været jul regner vi med at Liams ting og sager fylder sådan ca halvdelen af stuen

Hi-hi...

Jamen det er godt at vide at det sagtens kan lades sig gøre...og det ikke er os der er naive...

De fylder jo heller ikke så meget...

Hvor der er hjerterum er der...øhh...ja hvad er det nu...noget med det i hvert fald..hi-hi...

Anmeld

17. december 2009

wamse

her er lidt billeder fra Haderslev

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

Moar'en

Sne i Bredsten ( lidt vest fra Vejle)

Anmeld

17. december 2009

LMM

Her er lige lidt billeder af vores snevejr i Aalborg, lige min lille have og min "store" hund hi hi

God Jul

Anmeld

20. december 2009

MORJESPERSEN

Ingen sne hos os endnu men der er meget koldt uden for

Anmeld

20. december 2009

FrkC

MORJESPERSEN skriver:

Ingen sne hos os endnu men der er meget koldt uden for

Heller ik her!!  Det er bare så træls!!

Hvor er det du bor henne??

Anmeld

20. december 2009

MORJESPERSEN

Tandfeen i forklædning skriver:

Heller ik her!!  Det er bare så træls!!

Hvor er det du bor henne??

Vi bor i sundby på mors, hvad med jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.