Bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

FrkLarsen

Så er jeg tilbage efter turen til Roskilde Sygehus.

Skadestuen sendte mig videre til lægevagten, men der var der heller ikke meget hjælp at hente 

Han ville ikke sende mig videre til Gyn og scanning da han mente jeg ikke var langt nok henne i 8+4.  

han tog en urinvejsinfektions test, som viste intet var galt.

Så jeg er vendt hjem uden svar, og er stadig død bekymret. 

Det er vidst ikke lige min dag idag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

lululupo

Grrrrrr de læger de forstår bare ikke hvordan det er, hvis man er nervøs for sin lille spunk!!!!til dig dog!!!!

Anmeld

16. december 2009

FrkLarsen

lululupo skriver:

Grrrrrr de læger de forstår bare ikke hvordan det er, hvis man er nervøs for sin lille spunk!!!!til dig dog!!!!

Tak for det varmer 

Anmeld

16. december 2009

CamillaSoefelt

Iiihh læger altså!! Bare SÅ typisk!! Hader når de ikke vil gøre noget for det.

Kan godt forstå du er nervøs..;( Men er sikker på at alt er som det skal være søde..

Knus og krammer fra mig.

Anmeld

16. december 2009

FrkLarsen

CamillaSoefelt skriver:

Iiihh læger altså!! Bare SÅ typisk!! Hader når de ikke vil gøre noget for det.

Kan godt forstå du er nervøs..;( Men er sikker på at alt er som det skal være søde..

Knus og krammer fra mig.

Ja, de er simpelthen for meget de mænd  *Fnis* .

Jeg bløder heldigvis ikke mere, og har ingen smerter, så nu må jeg tage den med ro, og vente til lægebesøg på fredag til blodprøver, så må jeg spørge der ud af 

Anmeld

16. december 2009

CamillaSoefelt

Ok det er et godt tegn søde.. Det skal nok gå. Vi støtter alle op omkring dig herinde kan du tro..

fra mig.

Anmeld

16. december 2009

oo

da jeg begyndte at bløde talte jeg med fertilitetsklinikken og sygeplejersken derinde sagde, at ja, det kunne være starten på en abort og så kan de ikke gøre så meget så tidligt, men hæjst sandsynligt var det sprængte blodkar i lovmoderhalsen, hvilket ifølge hende var helt helt normalt.

at du ikke har smerter ville jeg tage som et godt tegn, og så få noget ro, læg dig på sofaen og knald ud med lidt tv eller en god bog jeg håber det bedste for dig! - og prøv så at få fat i din egen læge igen, for jeg ved da, at mange læger gerne laver en underlivsundersøgelse for at se om livmodermunden stadig er lukket

Anmeld

19. december 2009

Sofiedk

hold da op en omgang du har været igennem og for fanden nogle udulige møglæger ... Som om man bare er en hysterisk gravid kvinde. Det er jo for søren deres job at tage sig af deres patienter og sørge for at berolige dem.

Lyder som om der ikke sker noget mere med dig eller den lille,  men det har da været noget af et helvede at gå igennem.

Anmeld

20. december 2009

lotte32

Årh nej altså  håber alt er som det skal være, kryddser fingre for dig og sender en 

og så vil jeg lige dele min historie med dig, for altså man skulle tro det var mig der havde skrevet dette indlæg, jeg er 7-0 idag og fredag morgen blødte jeg meget lidt, jeg tog så til egen læge som undersøgte, men han sagde at det så fint ud, igår/lørdag morges blødte jeg så lidt og ringede til lægevagten, fik fat i en (som du) meget kold læge, som sagde at jeg jo så nok var ved at abortere  hun sagde at jeg skulle se tiden an og hvis jeg begyndte at bløde som ved mens, skulle jeg ringe igen... Sådan en Bi***  ja undskyld sproget, men man bliver sgu da dødnervøs og ked af det med sådan en melding jeg sagde dog til hende at min egen læge havde sagt at hvis jeg blødte mere skulle jeg tryghedsscannes (passer ikke helt) og en time senere lå jeg på gyn. og blev scannet, og alt var fint og Blob havde den størrelse som h*n skal ha og vi kunne tage hjem og slappe af og nyde weekenden

for at der heller ikke er noget galt med din baby  og hvis du er meget nervøs/bange, så forlang en tryghedsscanning

Mvh Lotte - som altså er kold overfor at stikke en lille hvid løgn, hvis jeg bliver alt for bange

Anmeld

20. december 2009

tb

jeg blødte os i uge 7 og det var bare sådan noget brunt noget, ikke rigtigt blod.. jeg gik selvfølgelig os i panik, men 12 ugers scaningen viste at alt er som det skal være.. jeg fik os at vide at det er meget normalt at pletbløde i starten, fordi der er så meget der skal gi sig... men det er sku ikke sjovt og det forstår alle læger bare ikke!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.