Bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
40 svar
0 synes godt om
16. december 2009

FrkLarsen

Hej piger.

Nu søger jeg lige hjælp hos jer, jeg har lige været på toilettet, og da jeg skulle tørre mig var der en smule blod på papiren, jeg er simpelthen så nervøs. 

Jeg har ingen smerter i underlivet, men er alligevel lidt ude af mig selv, er 8+4 idag. 

Fra en nervøs mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Risen

Det er vist meget normalt at man pletbløder igennem graviditetet.. Tror ikke der er noget at være urolig for.. Men for at du ikke går og er alt for nervøs ville jeg kontakte lægen for en sikkerhedsskyld..  Men tror bestemt ikke du skal være for nervøs.. Knus

Anmeld

16. december 2009

FrkLarsen

Risen skriver:

Det er vist meget normalt at man pletbløder igennem graviditetet.. Tror ikke der er noget at være urolig for.. Men for at du ikke går og er alt for nervøs ville jeg kontakte lægen for en sikkerhedsskyld..  Men tror bestemt ikke du skal være for nervøs.. Knus

Tak for dit svar 

Jeg må lige se tiden an den næste times tid, ellers ringer jeg til lægen. 

Anmeld

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

T240710 skriver:

Hej piger.

Nu søger jeg lige hjælp hos jer, jeg har lige været på toilettet, og da jeg skulle tørre mig var der en smule blod på papiren, jeg er simpelthen så nervøs. 

Jeg har ingen smerter i underlivet, men er alligevel lidt ude af mig selv, er 8+4 idag. 

Fra en nervøs mig 

Hejsa

Da jeg var mellem 6-8 uger henne, blødte jeg også meget lidt.. Tog til lægen og der var ingenting.. Men fik at vide man godt kan bløde lidt, der hvor man skulle have haft sin mens

Men jeg er begyndt at bløde igen nu (Uge 30) og det er pga. urininfektion... Så det kan være forskellige ting, men hvis du er nervøs, synes jeg du skal kontakte lægen.. Godt det ikke gøt ondt i underlivet!

Anmeld

16. december 2009

SaNiNa

jeg bløde osse en del under hele graviditeten og så længe du ikke styrt bløde tror je ikke du skal være nervøs, men det er jo stafoh tidlig i din graviditet. hvis du er alt for nervøs syntes jeg du skal kontakte din lægen for at blive beroliget.

Idag selvom jeg har blød meget under graviditeten og har mange komplikationer har jeg en rigtig dejlig dreng på 6 måneder.

Anmeld

16. december 2009

Mimbi

Tror jeg ville ringe til lægen, for der kan være noget galt, men det kan også været at det ikke er

Da jeg var gravid med min søn, blødte jeg også lidt i starte af graviditeten, men det var ikke noget galt

Så prøv lige og ring til lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

16. december 2009

mek-83

Hej T240710.

Jeg prøvede selv lidt det samme, det var dog lidt blod i trusserne.

De første par dage hvor det var der gjorde jeg intet fordi jeg havde læst at det var meget normalt, men da jeg et par dage senere havde det igen ringede jeg til lægen som sendte mig videre til en scanning.

De var rigtig søde der oppe og sage at alt så ud som det skulle og at det godt kunne forkomme der tidligt i graviditeten, men at jeg aldrig skulle gå og være nervøs eller bange for noget, så jeg skulle altid bare kontakte dem hvis der var noget.

Heller en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

til dig. Hvis der kommer mere ville jeg lige kontakte lægen. Hellere en gang for meget end for lidt.

for alt er ok.

K Tvilling

Anmeld

16. december 2009

Christie

hej... jeg har selv lige mistet...  og jeg blødte også lidt, og det er meget normalt, men hvis det begynder at blive lidt brunligt, så SKAL du til lægen med det samme....  det var mit nemlig, og det var fordi jeg havde tabt babyen...

Anmeld

16. december 2009

Sesse89

Jeg kan se at du er i uge 8 og det var faktisk også i den uge jeg blødt flere gange nærmest hverdag. Men min bebs havde det stadig godt derinde.

Så det er vidst meget normalt.

Man kan også bløde omkring den uge hvor man sku have haft sin mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.