Bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Valle81

T240710 skriver:

Hej piger.

Kommer lige en en opdatering 

Så fik jeg snakket med lægen og det eneste han kunne sige var

''Du er nok på vej til en abort''?  

Andet ville han ikke gøre for mig, jeg skulle bare slappe af og se tiden an. 

Det hjalp ikke lige just på nervøsiteten. 

Hejsa,

Jeg føler med dig.

Var gravid i forsommeren i år, var næsten lige så langt som dig. Var ude at tisse og der var blod - meget meget lidt, men det var der.

Ringede til lægen, blev så sendt hehej til scanning. Vi så hjerteblink og lægen sagde at min livmodermund og hals var fin og lukket osv så der var nok ikke noget.

Var glad for de tog mig seriøst, men desværre tog blødningen til i løbet af aftenen og jeg aborterede. Blev igen scannet dagen efter, der var intet tilbage.

Det var hårdt først at have set hjertelyd og få at vide at det skulle nok gå og så abortere.

Jeg håber det bedste for dig. krydser fingre:0)

Knus Christina, som er gravid igen, 27+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

FrkLarsen

MetteLetten skriver:

Det var da godt nok den mest følelseskolde læge, jeg længe har hørt om !
Det skal du ikke finde dig i.
Hvis du stadig bløder i aften, eller hvis det bliver værre, så synes jeg du skal ringe til vagtlægen.
Ellers ring til din læge igen imorgen tidlig, og så FORLANGER du simpelthen bare at blive tjekket.
Der er slet ingen grund til at du går og er nervøs - Det gør jo ikke lige sagen bedre!!!
Håber det går over.

(Du skal selvfølgelig gøre, hvad du har lyst til, fik bare lige et vredesudbrud - Der er ingen der skal behandles sådan)

STORT KRAM.

Min egen læge var der desværre heller ikke idag.

Så jeg fik snakket med en mandlig irriterende læge, som ikke kunne hjælpe mig, og ja, han var følelseskold.  

Nu må vi se, 

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

Hej

Det prøvede jeg så også og ringede til det sygehus hvor jeg er sat til at skulle føde. Fandt et telefonnummer på nettet. Ringede til svangre amb. fik fat i vagthavende jordmor. Aner ikke hvordan. Men hun lyttede i telefonen og var meget foraget over lægens ord. En læge ringede så tilbage til mig. Og jeg kom dagen efter til en trygheds scannning og alt var i den skønneste orden var rent faktisk 8+4. Jeg havde dog ikke blødning, men voldsomme smerter.

Kæmp kære du.

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

T240710 skriver:

Hej piger.

Kommer lige en en opdatering 

Så fik jeg snakket med lægen og det eneste han kunne sige var

''Du er nok på vej til en abort''?  

Andet ville han ikke gøre for mig, jeg skulle bare slappe af og se tiden an. 

Det hjalp ikke lige just på nervøsiteten. 

ihhhhhhh det er bare så dårligt når e siger det på den måde, det er sku for dårligt de ikke har lidt medfølelse og sender dig til scanning, så du ved hva der er ved/ikke ved at ske, jeg syntes u sku forlange en, det havde jeg gjort, det er da frygteligt for dig og gå ikke at vide om du er ved at abotere.

ring i morgen og få ham til at sende dig videre, så du kan få lidt ro i kroppen..

jeg bliver så gal over de siger sådan, det kan a godt være at man er ved at abotere og hvis man er, er der ikke noget af gøre, men det er da noget man vil vide besked om.. har hørt mange tilfælde om det og har selv prøvet det.

stort knus karina

Anmeld

16. december 2009

CamillaSoefelt

Jeg ville hvis jeg var dig køre på skadestuen. Derinde kan du tro de tager det seriøst ( i hvert fald herlev ).. Selvom der sidder 20 og venter i kø foran en, så kommer man hurtig ind når du siger du bløder. Og du bliver højest sansynligt undersøgt og scannet. Men VIGTIGT, ikke lægevagten!! Skadestuen..;0)

Så afsted med dig og bliv beroliget..

Krydser alt hvad jeg har for dig.

Knus og kram fra mig..

Anmeld

16. december 2009

lulle1985

jeg syntes virkelig også du skal tage og ringe til svangre amb. er sikker på de vil tage dig alvorlig.... hvis det nu ikke har noget på sig ang. abort kan du i det mindste blive beroliget om at det er noget helt andet...

så fat knoglen og ring, heller en gang for meget end for lidt...

og så lige et til dig....

knus louise

Anmeld

16. december 2009

FrkLarsen

Nu er jeg på vej ud af døren, smutter et smut ind til skadestuen. 

Kommer med en opdatering når vi er hjemme igen. 

Anmeld

16. december 2009

CamillaSoefelt

Lyder godt søde..;0) Jeg krydser fingre for dig.

Glæder mit til at høre godt nyt..

fra mig.

Anmeld

16. december 2009

LinLin

CamillaSoefelt skriver:

Jeg ville hvis jeg var dig køre på skadestuen. Derinde kan du tro de tager det seriøst ( i hvert fald herlev ).. Selvom der sidder 20 og venter i kø foran en, så kommer man hurtig ind når du siger du bløder. Og du bliver højest sansynligt undersøgt og scannet. Men VIGTIGT, ikke lægevagten!! Skadestuen..;0)

Så afsted med dig og bliv beroliget..

Krydser alt hvad jeg har for dig.

Knus og kram fra mig..

Jeg tog altså ind til lægevagten her i Århus, da jeg begyndte at bløde! Og hun sendte mig direkte ud på skejby til scanning!

Anmeld

16. december 2009

CamillaSoefelt

sparre skriver:

Jeg tog altså ind til lægevagten her i Århus, da jeg begyndte at bløde! Og hun sendte mig direkte ud på skejby til scanning!

Jamen dejligt I har en god lægevagt.. Det har vi så bare ikke..;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.