Synger i for jeres baby i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Nej det gjorde jeg ikke. I hvert fald ikke bevidst. Men mens jeg var gravid og var ude at køre alene, blev radion skruet op for og så brølede jeg ellers med Syntes at det er lidt synd for Benjamin at gøre det nu, men synger stadig med, for lav volume

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Tvilling

Det var efter de var født jeg havde hørt. En kollega der har gået i terapi fordi hun har det så skidt med at synge. *Havde fået den besked

Anmeld

16. december 2009

Ranarupta

Jeg synger! Og jeg synger meget, højt og fjollet! 

Jeg elsker at synge og savner mit gamle job som kirkesanger... Så det er om at skråle igennem.

Hvis man ikke kan få sig selv til at synge, så kan man evt. lægge en spilledåsebamseting til at spille nede ved maven. (Det fik min mor besked på at gøre, da JM mente at min søster var stresset inde i mavsen...)
Alternativt kan man smække noget baby-venlig musik på mp3'en og sætte lyttebøfferne på det bare maveskind.

Karina -lalalaaaaaa

Anmeld

16. december 2009

Lise

Nej, jeg synger ikke for ham i maven, men jeg synger for/med min søn på 2½ år. Vi synger pt julesange, men ellers diverse børnesange. Men om aftenen synger jeg godnatsang - næsten altid "Langt ude i skoven" og det reagerer han altså på inde i maven  Ellers synger jeg "Jeg ved en lærkerede". De to sange har altid beroliget min søn, så dem fortsætter jeg nok med ved den næste.

Anmeld

16. december 2009

Hjaltesmor

Vi sang for maven. Vi sang en masse forskellige sange, men mest en sang, som min far skrev til mig, da jeg var i min mors mave.

Når vi synger den for ham nu, bliver han helt stille og rolig og sidder bare og kigger på os. Hyggeligt!

Anmeld

16. december 2009

frk andreasen

jeg synger ikke men jeg hører kim larsen hver dag det gjorde jeg også da jasmin lagde i min mave.. hun elsker kim larsen hun danser og klapper i hænderne og prøver at synge med... jeg kunne også få hende til at falde i søvn da hun var baby ved at sætte kim larsen på.. så jeg gentager succesen.. jeg er selv opvokset med kim larsen  elsker den mand

kram tanja 26+3

Anmeld

16. december 2009

frk andreasen

frk andreasen skriver:

jeg synger ikke men jeg hører kim larsen hver dag det gjorde jeg også da jasmin lagde i min mave.. hun elsker kim larsen hun danser og klapper i hænderne og prøver at synge med... jeg kunne også få hende til at falde i søvn da hun var baby ved at sætte kim larsen på.. så jeg gentager succesen.. jeg er selv opvokset med kim larsen  elsker den mand

kram tanja 26+3

men mig og min datter synger hjulene på bussen drejer rundt hver dag den elsker hun så blir der da også sparket rundt derinde

Anmeld

16. december 2009

Maise

Nu er jeg lige gået ind i uge 21 og så kan jeg se at der ikke er længe til at babyén kan høre en.

Er der nogen af jer der synger den samme eller bare forskellige sange til jeres baby?

Hvis ja hvilken sang/sange har i så valgt?

Knus

Nej jeg synger ikke for min baby, gider ikke for at være ærlig. Dog er jeg meget interreseret i musik, hører det hver dag og synger selv hver dag, så der bliver sunget og spillet meget, men ikke noget specielt for baby.

mvh mai 36+4

Anmeld

16. december 2009

luckas-mor

jeg synger for lilleprinsen hehe men mest hvis jeg køre alene i bilen eller er alene hjemme
han sparker og moser rundt stortset hvergang,, tænker om han kan li det eller det er fordi han ber mig holde op haha..

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Tvilling skriver:

Det var efter de var født jeg havde hørt. En kollega der har gået i terapi fordi hun har det så skidt med at synge. *Havde fået den besked

he he det tænkte jeg nok jeg ku se, efter jeg havde sendt min besked.

tænker da at det kan være rigtigt nok, men tror godt man kan tænde for anlæget og synge med, tror ikke man nødvendigvis behøver synge direkte til sit barn..

jeg synger dog til mit barn engang imellem,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.