Synger i for jeres baby i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.120 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. december 2009

mek-83

Nu er jeg lige gået ind i uge 21 og så kan jeg se at der ikke er længe til at babyén kan høre en.

Er der nogen af jer der synger den samme eller bare forskellige sange til jeres baby?

Hvis ja hvilken sang/sange har i så valgt?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Tvilling

Hej Jeg vidste ikke det først var fra uge 21. . Jeg synes det er så hyggeligt, der er en bette derinde. Så jeg startede her i weekenden, da jeg kunne mærke den første gang . Jeg synger de 2 samme sange. Marie hønen og jeg ved en lærke rede. Og jeg bliver dog ved, selvom h"n ikke kan hører mig endnu.

K Tvilling 14+4

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

Jeg må indrømme, at jeg bliver pinlig over mig selv, hvis jeg skal gøre det Så nej, det gør jeg/vi ikke.

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Hej..

Da jeg var gravid sang jeg hver dag for min lille i maven, den samme sang hver evig eneste dag. Det har så resulteret i at når min datter er ked af det, har svart ved og falde til ro eller bare har brug for og putte så synger jeg den sang for hende - og det hjælper sgu, hun elsker den sang!

Den sang= "solen er så rød, mor".

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

marikka skriver:

Jeg må indrømme, at jeg bliver pinlig over mig selv, hvis jeg skal gøre det Så nej, det gør jeg/vi ikke.

He he marikka jeg frygter også lidt når den lille kommer, at når jeg først begynder at synge for h"n maridt. Men jeg synes det er SÅ hyggeligt. Og jeg synger ikke offentligt til h"n. Der er dog 2 guitar spiller pædagoger der mener jeg synger godt. Kan dog ikke helt selv hører det. Kom du da bare igang he he

Anmeld

16. december 2009

Bare mig..

Tvilling skriver:

He he marikka jeg frygter også lidt når den lille kommer, at når jeg først begynder at synge for h"n maridt. Men jeg synes det er SÅ hyggeligt. Og jeg synger ikke offentligt til h"n. Der er dog 2 guitar spiller pædagoger der mener jeg synger godt. Kan dog ikke helt selv hører det. Kom du da bare igang he he

Jeg kan slet ikke få mig selv til det
Og noget andet er, at vores lejlighed er enormt lyt, så alle kan hører alt. Jeg mener ALT!!!! Det fik vi i hvertfald bekræftet igår da overboerne "var gået i seng". hmm

Så jeg kan slet ikke få mig til det. - Måske det skulle være gengæld fra igår aftens at jeg begynder at synge.

Anmeld

16. december 2009

Sees

Ja, jeg sang for Emil, da han var inde i maven - Og snakkede med ham dagligt.
Det virkede lidt underligt, når jeg stod alene ude på badeværelset, og sagde "Så, nu går vi i bad skat" - Men det var altså blyp inde i maven jeg snakkede til.
Den dag i dag falder han HELT til ro hvis jeg synger for ham, og han er rigtig god til at "høre efter" - Og jeg tror det hænger sammen med hvad jeg gjorde under graviditeten

Anmeld

16. december 2009

MorTilSnartFire <3

Hejsa derinde

Jeg synger ikke for min dreng.. Jeg taler til ham og min kæreste læser lige nu Peters jul for ham Hihi, så hører vi noget musik, som han virker til at nyde! Hver gang jeg spiller den nøjagtigt samme sang for ham, begynder han at bevæge sig meget MEGET vildt

Anmeld

16. december 2009

missKat

Jeg startede med at synge allerede i uge 17, for de kan hurtigere høre mors stemme, end de kan høre udefra kommende lyde. Så der begyndte jeg!!

da h*n så kunne høre udefra begyndte kæresten at sige go nat, snakke lidt osv. Og vi spiller den lille Ole HVER aften når vi ligger under dynen og slapper af 

Det sjove af det hele er at min mor en dag spurgte min kæreste, om vi sang for babyen. Og han sagde jo ja vi synger den lille Ole... Og så sagde min mor, jamen den sang jeg også for Karina (mig)  det er da lidt hyggeligt at det netop er den sang jeg også har valgt og om det er et tilfælde, ja det tror JEG ikke 

Anmeld

16. december 2009

Tvilling

marikka skriver:

Jeg kan slet ikke få mig selv til det
Og noget andet er, at vores lejlighed er enormt lyt, så alle kan hører alt. Jeg mener ALT!!!! Det fik vi i hvertfald bekræftet igår da overboerne "var gået i seng". hmm

Så jeg kan slet ikke få mig til det. - Måske det skulle være gengæld fra igår aftens at jeg begynder at synge.

ha ha ja det kunne der da være noget om. SÆT IGANG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.