Synger i for jeres baby i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Tvilling

Jeg har hørt at hvis man ikke bliver sunget for som barn, så kan man blive ked af og utryg ved at synge senere hen i livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

mek-83

Synes det lyder hyggeligt, at der er så mange der synger eller snakker med babyéni maven.

Mit spørgsmål kom selvfølelig af at jeg selv har tænkt på det men også synes det virkede lidt mærkeligt at gå der at synge, men ud fra hvad i andre fortæller i har fået ud af det, så vil jeg da helt sikkert gå i gang med at synge for mit lille pus.

Sjovt som jeg sider og skriver her er der bare gang i den i maven, så får man jo det helt store smil på

Anmeld

16. december 2009

Vidunderligeunger

hihi.. mn kæréste synger hans egen (sjove) version af "sov sødt lille jumbo"... så ligger jeg og smiler over hele femøren selvom den kun kan høre mig så er det kæresten der synger... jeg nynner kun.. hehe

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Tvilling skriver:

Jeg har hørt at hvis man ikke bliver sunget for som barn, så kan man blive ked af og utryg ved at synge senere hen i livet.

jeg sang ikke for nichlas da han lå i maven, og han ELSKER at synge nu. så her holder den ikke..¨

Anmeld

16. december 2009

Vidunderligeunger

Fosterets knogler i øret og dermed dets hørelse er nu så udviklet, at man mener, at fosteret kan opfange lyde uden for livmoderen såsom stemmer og musik.

det her er altså uge 17

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Tvilling skriver:

tror jeg har misforstået, hvis du mener man skal synge for dem når de er ude af maven, for så skal du bare se bort fra mit indlæg, hi hi..

Anmeld

16. december 2009

Valle81

Hejsa:0)

Nej synger ikke for baby i maven, andet end hvis jeg synger til en sang i radio, tv eller sådan.

Men har altid sunget meget for Asta da hun kom til verdenen. Hun gider det ikke rigtig mere.........man er velsnart 6 år ( kys er også strøget af godnat ritualet, hendes kommentar var, det er jeg da for gammel til:0) )

Vil bestemt også synge for Anton når han titter ud:0)

Anmeld

16. december 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg sang også for Theis hver da han var i maven og samme samg synger vi enden han skal i seng. der er Lille Theis nu skal du sove. sangen er blobs godnatsang fra min søsters børn, har bare lavet det om til Theis.

Anmeld

16. december 2009

Diana...

Jeg sang ikke direkte for den da jeg var gravid jeg synger hele tiden så ja det gjorde jeg vel men nu jeg ikke gravid mere og jeg synger stadig 

Anmeld

16. december 2009

LotteGabriella

mek-83 skriver:

Nu er jeg lige gået ind i uge 21 og så kan jeg se at der ikke er længe til at babyén kan høre en.

Er der nogen af jer der synger den samme eller bare forskellige sange til jeres baby?

Hvis ja hvilken sang/sange har i så valgt?

Knus

Nu er jeg ikke lige gravid pt., men da jeg ventede Daniella sang jeg disse 2 sange, som jeg efterfølgende har kunne bruge til at få hende til at falde til ro/p>

Simone, "Vindens farver"

Alex, "Hvad nu hvis?"

Jeg har haft meget glæde af det, må jeg sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.