Vores forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

flytter næste måned.... har ikke kunne få lejlighed før fra d 15 jan

Håber du klarer de sidst par uger der uden alt for meget ballade. Synes det er flot du siger fra og vælger, at komme væk derfra. Synes da også d 15/1 er hurtigt taget i betragtning af, hvor svært det kan være at få en bolig. 

Kort sagt, jeg synes du klarer det rigtig flot. Klap på skulderen og kram til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Håber du klarer de sidst par uger der uden alt for meget ballade. Synes det er flot du siger fra og vælger, at komme væk derfra. Synes da også d 15/1 er hurtigt taget i betragtning af, hvor svært det kan være at få en bolig. 

Kort sagt, jeg synes du klarer det rigtig flot. Klap på skulderen og kram til dig 

Mange tak...

Har også kun fået lejligheden så hurtigt, i og med det er igennem en af mine fars kollegaer jeg har fået den, da det erhans ejerlejlighed!! Så super dejligt, at han ville låne den ud til mig.... Og forhåbentlig min datter)!!

Anmeld

30. december 2009

sarahb

Macaab skriver:

Øhhh... Slog min mand vores børn, så røg han ud på røv og albuer... Ligemeget hvor meget jeg elsker ham.

Ingen slår mine børn.

Hvor hårdt må han slå før du reagere?

Undskyld min tone, men det er slet ikke okay med mig. Og sådan ret stift, så er det heldigvis ulovligt.

Det mener jeg også...

FØJ!!! det ville jeg aldrig i mit liv acceptere

Anmeld

31. december 2009

ekzunz

Anonym skriver:

Mange tak...

Har også kun fået lejligheden så hurtigt, i og med det er igennem en af mine fars kollegaer jeg har fået den, da det erhans ejerlejlighed!! Så super dejligt, at han ville låne den ud til mig.... Og forhåbentlig min datter)!!

Hvad mener du med "forhåbentligt min datter"????

Der er jo ingen tvivl om at hun bare slet ikke skal blive hos en far der slår!!!!!

Anmeld

31. december 2009

engel24

DatterMalou skriver:

Jeg havde slået ham Så hårdt i hovedet, at han slet ikke kunne huske det var mig der gjorde det!!!

Man skal ikke slå, og da SLET IKKE på børn! I mit hoved fungerer det bare ikke.

Jeg får en kæmpe klump i maven når jeg læser det du skriver. Føj altså............ Se og komme væk derfra med din datter, politianmeld ham, og hvis du kan må du tage nogen billeder af der hvor han har slået din datter!

Held og lykke!

HELT ENIG !!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

31. december 2009

Corn

Znuzke skriver:

Hvad mener du med "forhåbentligt min datter"????

Der er jo ingen tvivl om at hun bare slet ikke skal blive hos en far der slår!!!!!

Ja du lader forhåbentlig ikke barnet blive tilbage...

Anmeld

31. december 2009

Anonym trådstarter

Vil ikke lade hende blive tilbage, bestemt ikke.... Men vi skal statsamtets vej for og finde ud af hvor hun skal bo, for han vil ikke have jeg fjerner hende

Anmeld

31. december 2009

kjeldsen

Super godt gået af dig.....

Men han skal sku ikke have jeres datter....aldrig i livet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.