Vores forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.934 visninger
37 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Anonym trådstarter

Hej...

Jeg er i et forhold som bare ikke kører, og ved ikke hvad jeg skal gøre... Vi skændes stort set hver dag, han hakker på mig hele tiden(lige meget hvad jeg gør, er det ikke godt nok). Han tager sig ikke rigtig af sin datter og han bliver hurtig sur på hende og råber af hende hvis hun begynder og larme eller lave noget hun ikke må.. Fx. Den anden dag der lavede hun noget hun ikke måtte for ham(jeg så ikek hvad det var, var ikke i samme rum), men pludselig hører jeg hende bare skrige som en stukken gris, og der viser det sig så han har slået hende så hårdt så hende ene hånd er fuldstændig opsvulmet.. Og hun forstå jo ikke så meget igen når hun kun er 1½ år...

Jeg bliv bare så f....... gal og ulykkelig, og skyndte mig og tage hende væk fra ham og virklig forklare ham at dette gør men bare IKKE... Og kommentaren jeg fik igen, hun skal bare lære det, derfor slog jeg så hårdt!! Jeg blev så forarget over hans komentar, så tårerne bare trillede ned af mig, og jeg stod og skulle holde fødselsdag om aftenen, hvilket jeg ikke var i humør til efter det der var sket...  Familien kunne også godt se der var noget i vejen på mig..

Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre....!! Kan mærke mine følelser for ham har ændret sig meget på det sidste, og er bange for han pludselig slår hende så hårdt igen,.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

noahsmoar

jeg har desværre ikke nogle gode råd, men hvor ville jeg også blive sur og ked af det, hvor er det træls for dig, et kæmpe kram herfra!!

Anmeld

16. december 2009

Corn

Øhhh... Slog min mand vores børn, så røg han ud på røv og albuer... Ligemeget hvor meget jeg elsker ham.

Ingen slår mine børn.

Hvor hårdt må han slå før du reagere?

Undskyld min tone, men det er slet ikke okay med mig. Og sådan ret stift, så er det heldigvis ulovligt.

Anmeld

16. december 2009

frk Jensen

Anonym skriver:

Hej...

Jeg er i et forhold som bare ikke kører, og ved ikke hvad jeg skal gøre... Vi skændes stort set hver dag, han hakker på mig hele tiden(lige meget hvad jeg gør, er det ikke godt nok). Han tager sig ikke rigtig af sin datter og han bliver hurtig sur på hende og råber af hende hvis hun begynder og larme eller lave noget hun ikke må.. Fx. Den anden dag der lavede hun noget hun ikke måtte for ham(jeg så ikek hvad det var, var ikke i samme rum), men pludselig hører jeg hende bare skrige som en stukken gris, og der viser det sig så han har slået hende så hårdt så hende ene hånd er fuldstændig opsvulmet.. Og hun forstå jo ikke så meget igen når hun kun er 1½ år...

Jeg bliv bare så f....... gal og ulykkelig, og skyndte mig og tage hende væk fra ham og virklig forklare ham at dette gør men bare IKKE... Og kommentaren jeg fik igen, hun skal bare lære det, derfor slog jeg så hårdt!! Jeg blev så forarget over hans komentar, så tårerne bare trillede ned af mig, og jeg stod og skulle holde fødselsdag om aftenen, hvilket jeg ikke var i humør til efter det der var sket...  Familien kunne også godt se der var noget i vejen på mig..

Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre....!! Kan mærke mine følelser for ham har ændret sig meget på det sidste, og er bange for han pludselig slår hende så hårdt igen,.....

Tag din datter og kom ud af det forhold...

Det er hårdt at være enlig, men endnu hårdere at være i et forhold hvor der er to børn i steder for et.

Jeg ville aldrig være sammen med en der slår, min eks har én gang knaldet hånden ned i sofaen ved siden af mig, og det var dråben. Lader ham aldrig slå min søn. ALDRIG

Knus Betina, sender en bunke tanker til dig

Anmeld

16. december 2009

oo

jeg syntes ikke du skal vente på han slår hende IGEN. Du skal da afsted ud og videre - om ikke andet så for at passe på din datter!!

Hvis han kan slå hende så hårdt når hun er så lille, hvor hårdt vil han så ikke slå hende, når hun er større og han mener hun burde "vide bedre"??

det kan godt være det er ham der slår, men hvis du står mere eller mindre passivt som tilskuer (og det gør du jo så længe du bliver og han har mulighed for at fortsætte med at slå), så er du i høj grad med til at omsorgssvigte din lille datter!

Anmeld

16. december 2009

frk Jensen

Macaab skriver:

Øhhh... Slog min mand vores børn, så røg han ud på røv og albuer... Ligemeget hvor meget jeg elsker ham.

Ingen slår mine børn.

Hvor hårdt må han slå før du reagere?

Undskyld min tone, men det er slet ikke okay med mig. Og sådan ret stift, så er det heldigvis ulovligt.

Knus

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er som de andre også dybt rystet over at han gør de ting. Puha. Det lagt sammen med at du siger han også hakker på dig osv. Så er det alene nok at han slår din datter der er så lille. HVad så når hun kommer i trodsalderen? Eller bliver teenager? Vil han så bruge knytnæver eller hvad? Vil han pludselig også begynde at slå dig, så du blir helt opsvulmet???...

Nej, jeg ville sige stop nu. Komme ud og væk. Eller seriøst søge HJÆLP nu, hvis han er værd at kæmpe for. Så komme i seriøs parterapi eller sende ham til psykolog eller noget.

Du vil jo ikke have det godt med at han er alene med hende. ...

KRAM

Anmeld

16. december 2009

UngMor83

Zafir skriver:

Jeg er som de andre også dybt rystet over at han gør de ting. Puha. Det lagt sammen med at du siger han også hakker på dig osv. Så er det alene nok at han slår din datter der er så lille. HVad så når hun kommer i trodsalderen? Eller bliver teenager? Vil han så bruge knytnæver eller hvad? Vil han pludselig også begynde at slå dig, så du blir helt opsvulmet???...

Nej, jeg ville sige stop nu. Komme ud og væk. Eller seriøst søge HJÆLP nu, hvis han er værd at kæmpe for. Så komme i seriøs parterapi eller sende ham til psykolog eller noget.

Du vil jo ikke have det godt med at han er alene med hende. ...

KRAM

ENIG....

Og et KÆMPE til dig søde...

Anmeld

16. december 2009

N&J

Er det hans datter eller jeres fælles?? Jeg ville sætte et ultimatum op, enten så får han noget hjælp eller også så kan du jo ikke blive i forholdet, en ting er at han vælger at lægge hånd på sin datter, som han jo ikke må, men sikkert gør fordi han ikke ved hvordan han ellers skal opdrage hende (men det kan han jo lære) den anden ting er jo at han ikke behandler dig ordentlig, og så må du jo spørge dig selv om det er det du vil lære jeres barn, kommende børn om hvordan man behandler hinanden, børn forstår langt mere end man tror og de lærer hvad man gør og ikke hvad man siger.. 

Håber det bedste for dig og jeres lille pige..

Anmeld

16. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Hej...

Jeg havde slået ham Så hårdt i hovedet, at han slet ikke kunne huske det var mig der gjorde det!!!

Man skal ikke slå, og da SLET IKKE på børn! I mit hoved fungerer det bare ikke.

Jeg får en kæmpe klump i maven når jeg læser det du skriver. Føj altså............ Se og komme væk derfra med din datter, politianmeld ham, og hvis du kan må du tage nogen billeder af der hvor han har slået din datter!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.