Hej...
Jeg er i et forhold som bare ikke kører, og ved ikke hvad jeg skal gøre... Vi skændes stort set hver dag, han hakker på mig hele tiden(lige meget hvad jeg gør, er det ikke godt nok). Han tager sig ikke rigtig af sin datter og han bliver hurtig sur på hende og råber af hende hvis hun begynder og larme eller lave noget hun ikke må.. Fx. Den anden dag der lavede hun noget hun ikke måtte for ham(jeg så ikek hvad det var, var ikke i samme rum), men pludselig hører jeg hende bare skrige som en stukken gris, og der viser det sig så han har slået hende så hårdt så hende ene hånd er fuldstændig opsvulmet.. Og hun forstå jo ikke så meget igen når hun kun er 1½ år...
Jeg bliv bare så f....... gal og ulykkelig, og skyndte mig og tage hende væk fra ham og virklig forklare ham at dette gør men bare IKKE... Og kommentaren jeg fik igen, hun skal bare lære det, derfor slog jeg så hårdt!! Jeg blev så forarget over hans komentar, så tårerne bare trillede ned af mig, og jeg stod og skulle holde fødselsdag om aftenen, hvilket jeg ikke var i humør til efter det der var sket... Familien kunne også godt se der var noget i vejen på mig..
Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre....!! Kan mærke mine følelser for ham har ændret sig meget på det sidste, og er bange for han pludselig slår hende så hårdt igen,.....
Anmeld