Vores forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

skoust

det er så super flot af dig..

du skal bare blive ved med at holde på at i ikke skal være sammen da han har gjort nogen ting der er helt uacceptabelt..

jeg ved hvad jeg snakker om for jeg stod i samme situation for 7 måneder siden og det bedste jeg har gjort er at gå fra ham ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er det nemlig....

KÆFT hvor er du sej!!!! FLOT!!!! Håber virkelig du står ved den beslutning - jeg tager hatten af for dig!!!

Anmeld

17. december 2009

bette

du er så sej og er super glad for at høre du tog affære og smuttede fra ham.. sådan behandler man ikke børn..!!

Anmeld

17. december 2009

Anonym trådstarter

Tak skal i have alle sammen.... Og tak for jeres rosende ord!! Dog skal vi jo desværre stadig alle tre bo i huset, indtil det solgt.....

Anmeld

17. december 2009

BOBS

Anonym skriver:

Tak skal i have alle sammen.... Og tak for jeres rosende ord!! Dog skal vi jo desværre stadig alle tre bo i huset, indtil det solgt.....

det er en stor og modig og lyder det som......en meget rigtig beslutning, da (som andre skriver) der er ringe chance for at han skulle ændre sig grundlæggende) tænker bare om det er holdbart at i bor sammen i længden indtil huset er solgt. Hvis du siger han reagerer som han gør, så ville jeg bestemt være/føle mig utryg. Især hvis det er dig der har taget beslutningen om i skal gå fra hinanden? Og ja som andre skriver lyder han bestemt som en der har en depression (eller andet?), og hvis det bl.a. er din datter der tricker ham ville jeg ikke have et roligt øjeblik.

Og det er ikke for at male fanden på væggen, for du ved bare bedst selv, hvordan situationen skal håndteres osv. men i mine øjne er der langt fra at i ikke er sammen mere til i rent faktisk ikke skal bo under samme tag m.v.

evt. kommune eller familie der kan hjælpe med husly? ALLE jeg kender der har skullet bo under samme tag som eks beskriver det som rent helvede - måske især hvis han nedgjort dig sådan osv...tænker også at du måske i forvejen er meget sårbar nu. Og ikke fordi han med garanti udnytter det - men ubevidst kunne det sagtens være hans næste træk.

Du lyder dog som en rigtig stærk Quinde og jeg ønsker dig alt mulig held og lykke.

Anmeld

17. december 2009

JustAnotherName

Macaab skriver:

Øhhh... Slog min mand vores børn, så røg han ud på røv og albuer... Ligemeget hvor meget jeg elsker ham.

Ingen slår mine børn.

Hvor hårdt må han slå før du reagere?

Undskyld min tone, men det er slet ikke okay med mig. Og sådan ret stift, så er det heldigvis ulovligt.

Hér må jeg sige at jeg er meget enig!

Anmeld

17. december 2009

JustAnotherName

Anonym skriver:

Hej igen alle sammen...

Tusind tak for jeres svar....

Vi har lige haft en kæmpe diskussion her i aften, og han sagde nogle ting, som jeg bare ikke kan og vil acceptere! Så nu er det gjort forbi mellem os... Selvfølgelig vil vi begge komme til og bo i huset et stykke tid, men sådan er det jo!!
Men det var rent ud sagt en befrielse og lettelse og få kommet ud med det, at det bare var slut nu, for jeg kunne ikke holde til mere nu... Jeg gik og var så vred og ked indvendig hele tiden, og det gik ud over alle andre som det ikke skulle!! Og jeg vil og kan bare ikke være i et forhold hvor jeg er bange for partneren....

Så ja, nu er status vi er ikke et par mere, men bor begge i huset endnu!

Det er beundringsværdigt at du tog ansvar og affære.
Mange ville sikkert være for længe om at tænke og give chancer.
Men hans lyder til at være blevet opbrugte.
Så må du videre og finde lykken 

Anmeld

19. december 2009

Anonym trådstarter

Ja, nu har vi boet sammen i to dage ca, efter det blev gjort forbi, og det er bestemt ikke gået alt for godt.. Mega træls... Så nu overvejer jeg og flytte hjem  til min onkel og tante med lillepigen....

Anmeld

29. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja, nu har vi boet sammen i to dage ca, efter det blev gjort forbi, og det er bestemt ikke gået alt for godt.. Mega træls... Så nu overvejer jeg og flytte hjem  til min onkel og tante med lillepigen....

Jeg håber du er flyttet derfra!!! Sikke dog en omgang. Hvor er du sej. Knus.

Anmeld

29. december 2009

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Jeg håber du er flyttet derfra!!! Sikke dog en omgang. Hvor er du sej. Knus.

flytter næste måned.... har ikke kunne få lejlighed før fra d 15 jan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.