Anonym skriver:
Tak skal i have alle sammen.... Og tak for jeres rosende ord!! Dog skal vi jo desværre stadig alle tre bo i huset, indtil det solgt.....
det er en stor og modig og lyder det som......en meget rigtig beslutning, da (som andre skriver) der er ringe chance for at han skulle ændre sig grundlæggende) tænker bare om det er holdbart at i bor sammen i længden indtil huset er solgt. Hvis du siger han reagerer som han gør, så ville jeg bestemt være/føle mig utryg. Især hvis det er dig der har taget beslutningen om i skal gå fra hinanden? Og ja som andre skriver lyder han bestemt som en der har en depression (eller andet?), og hvis det bl.a. er din datter der tricker ham ville jeg ikke have et roligt øjeblik.
Og det er ikke for at male fanden på væggen, for du ved bare bedst selv, hvordan situationen skal håndteres osv. men i mine øjne er der langt fra at i ikke er sammen mere til i rent faktisk ikke skal bo under samme tag m.v.
evt. kommune eller familie der kan hjælpe med husly? ALLE jeg kender der har skullet bo under samme tag som eks beskriver det som rent helvede - måske især hvis han nedgjort dig sådan osv...tænker også at du måske i forvejen er meget sårbar nu. Og ikke fordi han med garanti udnytter det - men ubevidst kunne det sagtens være hans næste træk.
Du lyder dog som en rigtig stærk Quinde og jeg ønsker dig alt mulig held og lykke.
Anmeld