Bliver hidsig over kærestens eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

LouiseNielsen

Hvordan blokere man derinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

UngMor83

LouiseLarsen skriver:

Hvordan blokere man derinde?

Finder hendes profil. Er han venner med hende derinde sletter han hende. Derefter finder hende igen og så ståre der nedenunder hendes billede, tilføj som ven eller blokér. Tryk på blokér, og væk er hun. Hun kan ikk finde ham eller dig derinde.......

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

UngMor83 skriver:

Finder hendes profil. Er han venner med hende derinde sletter han hende. Derefter finder hende igen og så ståre der nedenunder hendes billede, tilføj som ven eller blokér. Tryk på blokér, og væk er hun. Hun kan ikk finde ham eller dig derinde.......

Tak for hjælpen...

De er ikke venner derinde... Det er Laaaaaang tid siden han slettede hende som ven! Også slettede hun faktisk hendes profil og har ikke haft den siden. Men nu da han har skiftet nr og hun ikke kan skrive til ham der, ja så sørme om hun ikke pludselig har oprettet sig derinde igen....

Anmeld

16. december 2009

Simplyred

arghh....Jeg HADER at være jaloux, men for pokker hvor er det svært at undgå nogen gange.........

Håber det bliver bedre med tiden, for ellers kommer man aldrig til at slappe af.........

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

Han har blokeret hende idag..... Jeg havde ikke sagt noget til ham om at han skulle gøre det. Men han kom her i formiddags hen og sagde til mig at han havde gjort det, for han viste at det gik mig på at hun ikke kunne lade være.... Han er i bund og grund ligeglad, for han lader jo bare være med at svare, men han ved det betyder meget for mig at han også overfor mig giver synlig udtryk for at han ikke gider hende....

Så nu er jeg en glad og lettet Louise....

Anmeld

16. december 2009

BOBS

LouiseLarsen skriver:

Han har blokeret hende idag..... Jeg havde ikke sagt noget til ham om at han skulle gøre det. Men han kom her i formiddags hen og sagde til mig at han havde gjort det, for han viste at det gik mig på at hun ikke kunne lade være.... Han er i bund og grund ligeglad, for han lader jo bare være med at svare, men han ved det betyder meget for mig at han også overfor mig giver synlig udtryk for at han ikke gider hende....

Så nu er jeg en glad og lettet Louise....

sidder lige og læser tråden igennem, og bliver simpelthen nød til at sige:hold en kæft en skøøøn kæreste du har - forstår ski godt at den ekskæreste må have fundet ud af hvad hun har tabt på gulvet! Han viser virkelig han vil dig 100000 %, og du har garanteret også fortalt ham, hvor glad du er for ham, og hvor lykkelig det gør dig at han er 10000 % ærlig (selvom vi kan blive vrede alligevel!)....for sådan et mandfolk som du beskriver der, det finder man bestemt ikke hver dag. Tillykke! og held og lykke med jeres lille familie

Anmeld

16. december 2009

LouiseNielsen

BOBS skriver:

sidder lige og læser tråden igennem, og bliver simpelthen nød til at sige:hold en kæft en skøøøn kæreste du har - forstår ski godt at den ekskæreste må have fundet ud af hvad hun har tabt på gulvet! Han viser virkelig han vil dig 100000 %, og du har garanteret også fortalt ham, hvor glad du er for ham, og hvor lykkelig det gør dig at han er 10000 % ærlig (selvom vi kan blive vrede alligevel!)....for sådan et mandfolk som du beskriver der, det finder man bestemt ikke hver dag. Tillykke! og held og lykke med jeres lille familie

Åhh tro mig, jeg fortæller ham hver eneste dag at han er det bedste..... Og selvom jeg er usikker på mig selv, og HADER når hans eks skriver, så bliver jeg omvendt også en smule stolt over at han har valgt mig af alle kvinder i verden....

Han er super, og er ærlig hele vejen igennem, og han ved at uanset hvad så vil jeg gerne vide alt, hehe....

Tak for dit indlæg, bliver han glad for at høre du skriver...

Anmeld

16. december 2009

Lillefe

LouiseLarsen skriver:

Han har lige skiftet her for 14 dage siden... Men så skriver hun bare på facebook!

altså man kan nu godt sætte sådan en eks på ignore inde på facebook bare et tip

Anmeld

16. december 2009

qp

LouiseLarsen skriver:

Ja til april er det så 3 år siden min kæreste og hans eks gik fra hinanden, og satme ikke om hun stadig skriver engang imellem...

Kan være om de mest underlige ting... Sidst skrev hun efter vi ikka havde hørt fra hende i 5 mdr, hvad de piller min kæreste køber på håndkøb når han ikke kan sove, hedder?? Hmm.... Hva med at gå på apoteket og spørg!

Han har bedt hende ikke at skrive, og da det ikke fes ind fik han nyt nr, men nu skriver hun så idag tillykke med hans 25 års fødselsdag på facebook....

Jeg er MEGET jaloux anlagt, og jeg ved hun gerne vil have ham tilbage. Og jeg ved hun nok har det rigtig skidt nu da hun ved vi skal giftes og venter os en bette, men kan hun da for pokker ikke bare snart forstå han er MIN og at hun ikke får ham igen.... Uhhhh!

Jeg kan mærke at det går ud over vores forhold hver gang hun skriver fordi jeg bliver i dårlig humør, men jeg er jo glad for han ikke skjuler det for mig. Og det er heldigvis sjælden han skriver, men når hun så gør, er det simpelthen så belastende....

Undskyld mit sure indlæg....

Kram

Forstår ikke hvad problemet er ... hvis han virkelig ikke ønsker at have noget med hende, at gøre - ja så burde han jo slette hende som ven på Facebook!! Når han har skiftet nr pga hende tror jeg også han er ganske bevidst om, at de to er FB venner.

Nogle mænd elsker, at kvinderne er jaloux og forsøger virkelig at virke som uskyldige ofre "jamen jeg skiftede jo nr og nu skriver hun på FB"......... blaaah... lyder som din fyr mangler bekræftelse.

Anmeld

17. december 2009

LouiseNielsen

qp skriver:

Forstår ikke hvad problemet er ... hvis han virkelig ikke ønsker at have noget med hende, at gøre - ja så burde han jo slette hende som ven på Facebook!! Når han har skiftet nr pga hende tror jeg også han er ganske bevidst om, at de to er FB venner.

Nogle mænd elsker, at kvinderne er jaloux og forsøger virkelig at virke som uskyldige ofre "jamen jeg skiftede jo nr og nu skriver hun på FB"......... blaaah... lyder som din fyr mangler bekræftelse.

De er ikke venner på facebook, men derfor kan hun godt skrive til ham..... Men det problem er løst da han igår fandt ud af at han kunne blokere hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.