Bliver hidsig over kærestens eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

Han har slettet hende på Fb, men jo hun kan stadig godt sende breve til ham....  Var lige på hans profil og kigge og ku se han havde slettet hendes brev og jeg tænker med det samme, hmm hva skriver hun jeg ikke må læse.... Men som han siger: Louise, hvorfor skulle jeg gemme hendes brev og jeg har jo sagt hvad hun skrev!

Tak for dit brev, dejligt at læse jeg ik er den eneste der har det sådan...

nå ja det havde jeg ikke lige tænkt på.

men ja...jeg mistede et forhold på grund af jalousi engang. det der hjalp mig var en masse åbenhed omkring mine følelser...og så en god ven der brugte timer på at snakke med mig, og fortælle mig at min mand havde valgt at være sammen med mig....så hvorfor sku han forlade mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Ina33

LouiseLarsen skriver:

Han har slettet hende på Fb, men jo hun kan stadig godt sende breve til ham....  Var lige på hans profil og kigge og ku se han havde slettet hendes brev og jeg tænker med det samme, hmm hva skriver hun jeg ikke må læse.... Men som han siger: Louise, hvorfor skulle jeg gemme hendes brev og jeg har jo sagt hvad hun skrev!

Bare til oplysning, så er der en blokeringsfunktion på facebook, så hun faktisk ikke kan skrive til ham, og heller ikke finde ham ved at søge på hans navn...

Anmeld

15. december 2009

ønskebørn74

LouiseLarsen skriver:

Han har lige skiftet her for 14 dage siden... Men så skriver hun bare på facebook!

Bed ham fjerne hende og blokere.. Så er den potte ude... Sådan en kælling

Anmeld

16. december 2009

DK

Uf. Ekskærester. De er bare direkte fra Helvede. Og de skulle have været blevet dernede.

Et godt trick til hvis de ringer/skriver, så skal i bare svare. Det er ikke sjovt at skrive snakke med den nye kæreste. Så holder de i reglen op.

Elller som der er en der skriver, så ring og skæld rigtig meget ud. Det virker som regel også. De fleste bliver ret forskrækkede over at blive skældt "rigtigt" ud af andre voksne... Altså ikke noget med grimme ord, men bare sådan "nu ringer du ikke mere, kan du forstår det, jeg VIL ikke have det, han gider ikke snakke med dig han er bare noget mere høflig end jeg, så STOP. Find din egen kæreste Mulle, og stop med at irritere os fra nu af! Snak med dine venner eller gå på dating, vi er ingen af delene og GIIIDER ikke høre mere fra dig. Forstået???" Det plejer at virke ret godt... Men altså afhold jer fra grimme navne osv. Det kommer kun til at virke (endnu mere... he he) umodent, og er kasteskyts mod jer til hendes omgangskreds... Et opkald er så meget mere effektiv end en "stop så" sms.

Jeg ved dette virker, da jeg selv er blevet ringet op af en fyrs kæreste engang da jeg har været en 17-18 år... jeg vidste godt lidt at han måske sådan halvt havde kæreste på, men han var ret uklar om det (han var en skid faktisk...) men vi skrev sammen alligevel og flirtede. Hun ringede og gav mig en skideballe, og jeg blev SÅ flov altså og skrev ALDRIG til ham igen.

Knus Ditte. Der hader alle som min kæreste bare endda muligvis måske har haft et semi-intimt forhold til...

Anmeld

16. december 2009

malou

LouiseLarsen skriver:

Han har lige skiftet her for 14 dage siden... Men så skriver hun bare på facebook!

Jeg er ligesom dig.... fortid er fortid!!! Og det skal blive sådan... mega belastende. Forstår dig fuldt ud... - men pris dig lykkelig over din kæreste er så ærlig.. det siger så meget om Jeres tillid til hinanden.. dejligt. Og mht det der fordømte facebokk... tja det findes ikke her i huset af samme årsag... dem jeg ønsker kontakt med har mit nummer og mail... hvis de ikke har.... tja.. så er der nok en grund til det... smiler

knus malou

Anmeld

16. december 2009

jillkolsbjerg

LouiseLarsen skriver:

Vil bare lige sige at det er ikke nok bare at slette en på FB....de skal blokeres!...så kan de slet ikke finde dig der nemlig...også skulle der jo heller ikke komme breve;-) Knus jill...

Anmeld

16. december 2009

LinLin

LouiseLarsen skriver:

Han kan blokere hende på FB!

Anmeld

16. december 2009

N&J

Altså nu er jeg jo en af dem der stadig indimellem taler med mine x-kærester, og ja Tue, Nikitas far, bliver jeg indimellem nødt til at tale med, og jeg har det nok lidt anerledes, jeg tænker at når jeg har en kæreste så er han jo sammen med mig fordi han vil have mig, og jeg kan jo så heller ikke forvente at han ikke har kontakt med sine x'er når jeg har, men kan godt se at det er nogle lidt trælse historier, men altså har så bare svært ved at se at det kan skade at man skriver tillykke med fødselsdagen og håber du har det godt osv.. det er da hvad jeg håber for mine x-kærester, at de er glade og har det godt.. men jeg bliver som regel heller ikke jaloux.. medmindre der er grund til det.. 

Anmeld

16. december 2009

Louise mortil4

LouiseLarsen skriver:

så kan han da blokke hende der inde også, på et tidspunkt skal hun da fatte at han ville vil ha det mere.

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

LouiseLarsen skriver:

Ja til april er det så 3 år siden min kæreste og hans eks gik fra hinanden, og satme ikke om hun stadig skriver engang imellem...

Kan være om de mest underlige ting... Sidst skrev hun efter vi ikka havde hørt fra hende i 5 mdr, hvad de piller min kæreste køber på håndkøb når han ikke kan sove, hedder?? Hmm.... Hva med at gå på apoteket og spørg!

Han har bedt hende ikke at skrive, og da det ikke fes ind fik han nyt nr, men nu skriver hun så idag tillykke med hans 25 års fødselsdag på facebook....

Jeg er MEGET jaloux anlagt, og jeg ved hun gerne vil have ham tilbage. Og jeg ved hun nok har det rigtig skidt nu da hun ved vi skal giftes og venter os en bette, men kan hun da for pokker ikke bare snart forstå han er MIN og at hun ikke får ham igen.... Uhhhh!

Jeg kan mærke at det går ud over vores forhold hver gang hun skriver fordi jeg bliver i dårlig humør, men jeg er jo glad for han ikke skjuler det for mig. Og det er heldigvis sjælden han skriver, men når hun så gør, er det simpelthen så belastende....

Undskyld mit sure indlæg....

Kram

Måske skal han ordne så hun ikke kan skrive på facebook? Er vel i privat besked hun skriver? eller hvordan? Han kan jo gøre så ingen kan se hans profil eller søge på ham medmindre at man er venner med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.