Uf. Ekskærester. De er bare direkte fra Helvede. Og de skulle have været blevet dernede.
Et godt trick til hvis de ringer/skriver, så skal i bare svare. Det er ikke sjovt at skrive snakke med den nye kæreste. Så holder de i reglen op.
Elller som der er en der skriver, så ring og skæld rigtig meget ud. Det virker som regel også. De fleste bliver ret forskrækkede over at blive skældt "rigtigt" ud af andre voksne... Altså ikke noget med grimme ord, men bare sådan "nu ringer du ikke mere, kan du forstår det, jeg VIL ikke have det, han gider ikke snakke med dig han er bare noget mere høflig end jeg, så STOP. Find din egen kæreste Mulle, og stop med at irritere os fra nu af! Snak med dine venner eller gå på dating, vi er ingen af delene og GIIIDER ikke høre mere fra dig. Forstået???" Det plejer at virke ret godt... Men altså afhold jer fra grimme navne osv. Det kommer kun til at virke (endnu mere... he he) umodent, og er kasteskyts mod jer til hendes omgangskreds... Et opkald er så meget mere effektiv end en "stop så" sms.
Jeg ved dette virker, da jeg selv er blevet ringet op af en fyrs kæreste engang da jeg har været en 17-18 år...
jeg vidste godt lidt at han måske sådan halvt havde kæreste på, men han var ret uklar om det (han var en skid faktisk...) men vi skrev sammen alligevel og flirtede. Hun ringede og gav mig en skideballe, og jeg blev SÅ flov altså og skrev ALDRIG til ham igen.
Knus Ditte. Der hader alle som min kæreste bare endda muligvis måske har haft et semi-intimt forhold til...
Anmeld