LouiseLarsen skriver:
Ja til april er det så 3 år siden min kæreste og hans eks gik fra hinanden, og satme ikke om hun stadig skriver engang imellem...
Kan være om de mest underlige ting... Sidst skrev hun efter vi ikka havde hørt fra hende i 5 mdr, hvad de piller min kæreste køber på håndkøb når han ikke kan sove, hedder?? Hmm.... Hva med at gå på apoteket og spørg!
Han har bedt hende ikke at skrive, og da det ikke fes ind fik han nyt nr, men nu skriver hun så idag tillykke med hans 25 års fødselsdag på facebook....
Jeg er MEGET jaloux anlagt, og jeg ved hun gerne vil have ham tilbage. Og jeg ved hun nok har det rigtig skidt nu da hun ved vi skal giftes og venter os en bette, men kan hun da for pokker ikke bare snart forstå han er MIN og at hun ikke får ham igen.... Uhhhh! 
Jeg kan mærke at det går ud over vores forhold hver gang hun skriver fordi jeg bliver i dårlig humør, men jeg er jo glad for han ikke skjuler det for mig. Og det er heldigvis sjælden han skriver, men når hun så gør, er det simpelthen så belastende....
Undskyld mit sure indlæg....
Kram
Hej.
Jeg kender det for godt...
Min kæreste's ex, er en rigtig belastende en...
Da hun fik afvide at han havde fået kæreste på, blev hun rigtig ked af det... For hun regnede med at det blev dem igen...
Da jeg blev gravid, skrev hun til min kæreste at hun blev rigtig såret over det, at han nu skulle være far... Jeg blev så irriteret, at jeg bad hende stoppe med at skrive... Det gjorde hun også i en periode...
Så begyndte hun igen og igen... Og det påvirkede vores forhold mere og mere... Det har været tæt på, at vi gik fra hinanden pga hende...
Til sidst sagde vi endnu engang at vi var altså rigtig træt af at hun lå skrev hele tiden...
Det stoppede også omgående... Den dag idag, har hun selv kæreste og er overlykkelig - Siger hun!