Bliver hidsig over kærestens eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.608 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. december 2009

LouiseNielsen

Ja til april er det så 3 år siden min kæreste og hans eks gik fra hinanden, og satme ikke om hun stadig skriver engang imellem...

Kan være om de mest underlige ting... Sidst skrev hun efter vi ikka havde hørt fra hende i 5 mdr, hvad de piller min kæreste køber på håndkøb når han ikke kan sove, hedder?? Hmm.... Hva med at gå på apoteket og spørg!

Han har bedt hende ikke at skrive, og da det ikke fes ind fik han nyt nr, men nu skriver hun så idag tillykke med hans 25 års fødselsdag på facebook....

Jeg er MEGET jaloux anlagt, og jeg ved hun gerne vil have ham tilbage. Og jeg ved hun nok har det rigtig skidt nu da hun ved vi skal giftes og venter os en bette, men kan hun da for pokker ikke bare snart forstå han er MIN og at hun ikke får ham igen.... Uhhhh!

Jeg kan mærke at det går ud over vores forhold hver gang hun skriver fordi jeg bliver i dårlig humør, men jeg er jo glad for han ikke skjuler det for mig. Og det er heldigvis sjælden han skriver, men når hun så gør, er det simpelthen så belastende....

Undskyld mit sure indlæg....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Mum33

Var det en ide med ny tlf, med nyt nummer i julegave?

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

LouiseLarsen skriver:

Ja til april er det så 3 år siden min kæreste og hans eks gik fra hinanden, og satme ikke om hun stadig skriver engang imellem...

Kan være om de mest underlige ting... Sidst skrev hun efter vi ikka havde hørt fra hende i 5 mdr, hvad de piller min kæreste køber på håndkøb når han ikke kan sove, hedder?? Hmm.... Hva med at gå på apoteket og spørg!

Han har bedt hende ikke at skrive, og da det ikke fes ind fik han nyt nr, men nu skriver hun så idag tillykke med hans 25 års fødselsdag på facebook....

Jeg er MEGET jaloux anlagt, og jeg ved hun gerne vil have ham tilbage. Og jeg ved hun nok har det rigtig skidt nu da hun ved vi skal giftes og venter os en bette, men kan hun da for pokker ikke bare snart forstå han er MIN og at hun ikke får ham igen.... Uhhhh!

Jeg kan mærke at det går ud over vores forhold hver gang hun skriver fordi jeg bliver i dårlig humør, men jeg er jo glad for han ikke skjuler det for mig. Og det er heldigvis sjælden han skriver, men når hun så gør, er det simpelthen så belastende....

Undskyld mit sure indlæg....

Kram

Hej.

Jeg kender det for godt...

Min kæreste's ex, er en rigtig belastende en...

Da hun fik afvide at han havde fået kæreste på, blev hun rigtig ked af det... For hun regnede med at det blev dem igen...

Da jeg blev gravid, skrev hun til min kæreste at hun blev rigtig såret over det, at han nu skulle være far... Jeg blev så irriteret, at jeg bad hende stoppe med at skrive... Det gjorde hun også i en periode...

Så begyndte hun igen og igen... Og det påvirkede vores forhold mere og mere... Det har været tæt på, at vi gik fra hinanden pga hende...

Til sidst sagde vi endnu engang at vi var altså rigtig træt af at hun lå skrev hele tiden...

Det stoppede også omgående... Den dag idag, har hun selv kæreste og er overlykkelig - Siger hun!

Anmeld

15. december 2009

Sesse89

Uh, jeg står næsten i sammen situation.

Det er 8 måneder siden at min kæreste gik fra hans eks de var sammen i 2-4 uger men hun skriver tit til ham. Og han gider ikk snak med hende men han sletter hende så heller ikk selv fra fb og andet. Hun har ikk længre hans nr. Men hun har så fået at vide at vi skal flytte sammen og jeg venter mig. Og det ku hun vidst slet ikk ta for den gang de var sammen begynde allerede 2 dage efter de var kommet sammen om de ikk sku have barn sammen. Og svaret fra kæresten var at efter 1 år ku de flytte sammen og efter 2 ku de snakke om barn. Hun er slet ikk glad nu og hun skriver også til mig for li at få en masse at vide. Og hun har kæreste på

Og så er der min eks som også har fundet ud af at jeg er gravid og flytter ved at google mig så han skriver også en gang i mellem.

Hvorfor kan eks kærester ikk bare give fred altså..

Anmeld

15. december 2009

LouiseNielsen

I.E.K. skriver:

Var det en ide med ny tlf, med nyt nummer i julegave?

Han har lige skiftet her for 14 dage siden... Men så skriver hun bare på facebook!

Anmeld

15. december 2009

Lone Jakobsen

starter lige med at sende dig et stort

jeg har selv kæmpet med meget slem jalousi....og det er bare så utroligt svært at styre. følelserne kan totalt overtage ens hverdag.

det sagt så synes jeg du har en utroligt fornuftig kæreste (kommende mand) og han gør alt det rigtige for at du skal føle dig tryg. så til ham. det er meget svært at leve sammen med en der er jaloux, og jeg synes han gør det lige efter bogen.

mit bedste råd til dig er at fortsætte med at være åben overfor ham. fortæl ham hvordan du har det, og hvad hendes kontakt gør ved dig. hvis din kæreste sletter hende som ven på fb, kan hun ikke kontakte ham....men synes du det er nødvendigt?

Anmeld

15. december 2009

Mum33

Snedige bæst ...

Anmeld

15. december 2009

CarinaSB

velkommen i klubben .. min kærestes eks er os et helved .. hun ringer og skriver 24/7 og på de mest underlige tidspunkter .. og jeg kan bare spasse helt ud ..  min kæreste skriver/ringer ikk tilbage så jeg fatter ikk hun gider ..  der var en dag hun ringede 8 gange på mindre end 7 min .. og så tænkte vi at der måtte være noget helt galt .. jamen det var der da os .. hendes net var gået ned .. JAMEN så ring til TDC .. Men næ næ hun ville have per til ar køre i 2 timer ned til hende så han kunne lave det ... møg k***** ... 

så jeg forstår dig fuldt ud ...  men sådan er hun hele vejen igennem .. tager han ikk lige hans tlf første gang ringer hun indtil at han gør .. både nat og dag 

Anmeld

15. december 2009

LouiseNielsen

nutche skriver:

starter lige med at sende dig et stort

jeg har selv kæmpet med meget slem jalousi....og det er bare så utroligt svært at styre. følelserne kan totalt overtage ens hverdag.

det sagt så synes jeg du har en utroligt fornuftig kæreste (kommende mand) og han gør alt det rigtige for at du skal føle dig tryg. så til ham. det er meget svært at leve sammen med en der er jaloux, og jeg synes han gør det lige efter bogen.

mit bedste råd til dig er at fortsætte med at være åben overfor ham. fortæl ham hvordan du har det, og hvad hendes kontakt gør ved dig. hvis din kæreste sletter hende som ven på fb, kan hun ikke kontakte ham....men synes du det er nødvendigt?

Han har slettet hende på Fb, men jo hun kan stadig godt sende breve til ham....  Var lige på hans profil og kigge og ku se han havde slettet hendes brev og jeg tænker med det samme, hmm hva skriver hun jeg ikke må læse.... Men som han siger: Louise, hvorfor skulle jeg gemme hendes brev og jeg har jo sagt hvad hun skrev!

Tak for dit brev, dejligt at læse jeg ik er den eneste der har det sådan...

Anmeld

15. december 2009

Sesse89

LouiseLarsen skriver:

Han har slettet hende på Fb, men jo hun kan stadig godt sende breve til ham....  Var lige på hans profil og kigge og ku se han havde slettet hendes brev og jeg tænker med det samme, hmm hva skriver hun jeg ikke må læse.... Men som han siger: Louise, hvorfor skulle jeg gemme hendes brev og jeg har jo sagt hvad hun skrev!

Tak for dit brev, dejligt at læse jeg ik er den eneste der har det sådan...

Det er muligt at bloker folk på Fb så kan hun heller ikk sende private beskeder eller søg på ham for så finder hun ham ikke.

Bare hvis du ikk li vidste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.