Er det spild af skatteydenes penge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

betski

Eva skriver:

Hedder det så ikke bare videre uddannelse...da du jo ikke kunne komme videre uden den udd. du har?

Ordkløveri.... for hun skriver jo at hun vil uddanne sig videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

betski

Kloster skriver:

Hej. Jeg oprettede en tråd på anden debatside om, at jeg hadedeweekend/helligdagsarbejde. Her blev jeg besvaret med ret mange indlæg. Forskellige meninger osv. Men eet af indlæggene bed sig lidt fast i mig.

En person skrev nemlig til mig, at det var spild af hendes skattepenge, at jeg ville uddanne mig videre, når jeg nu var udlært ssa og kun havde været det i ikke angang 1 år endnu.

Hvad mener I? Er det spild af skatteydernes penge at spytte i folk, som vælger at uddanne sig videre?

Er det okay, at man får det tilskud til en videreuddannelse, som kommunen vælger at give en, når man uddanner sig videre indenfor det fag, man er i??

Ell er det en invistering, man sætter i folk, som ønsker at videreuddanne sig??

Hvad synes I???

Kloster

Jeg synes på ingen måde at det er spild af skatteydernes penge at man videreuddanner sig. Og kan du komme i gang nu, frem for om 5 år så synes jeg også det er rigtig godt. Hvorfor fastholde sig i et arb, man i bund og gund "kun" har taget for at kunne uddanne sig til det man egentlig drømmer om. Nej jeg synes det er rigtig godt at videreuddanne sig så  fra mig

Anmeld

15. december 2009

Honningblomst

_musen_ skriver:

Ordkløveri.... for hun skriver jo at hun vil uddanne sig videre

Og hvis du læser igen så var min udtalelse en definition til at starte med og så hopper du på en "samtale" mellem Kloster og mig...hvad skulle det gøre godt for....

Anmeld

16. december 2009

betski

Eva skriver:

Og hvis du læser igen så var min udtalelse en definition til at starte med og så hopper du på en "samtale" mellem Kloster og mig...hvad skulle det gøre godt for....

ja unskyld da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.