Til jer der har hund! (Han hunde)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Mira0911

Sisley skriver:

Han er sikkert selv rigtig generet af det, så det synes jeg er en rigtig god beslutning.

Skriv lige hvordan det går hos dyrlægen :-)

Det kan du tro jeg nok skal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Mira0911

Sisley skriver:

Han er sikkert selv rigtig generet af det, så det synes jeg er en rigtig god beslutning.

Skriv lige hvordan det går hos dyrlægen :-)

Vi har snakket med dyrlægen... Vi skal derned i morgen eftermiddag...

De mener at han har betændelse... Og er meget irriteret af det...

Så håber der kommer en løsning på bordet... Samtidig med, vil jeg have de tjekker han forben... 2 gange på et halvt år, har han haltet rundt, hvor han næsten ikke kunne ligge sig eller rejse sig...

Måske det er gigt af en art...

Det får jeg svar på imorgen...

Anmeld

15. december 2009

MetteT

hvilken dyrlæge hat i??

Anmeld

15. december 2009

MetteT

MetteT skriver:

hvilken dyrlæge hat i??

hvilken dyrlæge HAR i..?

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

MetteT skriver:

hvilken dyrlæge HAR i..?

Virklund Dyreklinik... Hvad da?

Anmeld

15. december 2009

MetteT

MoarJ skriver:

Virklund Dyreklinik... Hvad da?

Det var bare det med at de ikke havde informeret om forskellige ting.. Så ville bare lige anbefale dem på Vestergade.. De er rigtig gode.. Men Virklund er selvfølgelig lidt tættere på..

Knus Mette

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Det var bare det med at de ikke havde informeret om forskellige ting.. Så ville bare lige anbefale dem på Vestergade.. De er rigtig gode.. Men Virklund er selvfølgelig lidt tættere på..

Knus Mette

Jeg undre mig også over, hvorfor de ikke har informeret os om de forskellige ting.. F.eks det med analkirtlerne...

Har hørt end masse godt om dem på Vestergade... Mener faktisk og de har noget ude i Skægkær?

Vi ringede nemlig til vestergade for 1½ år siden, hvor han blev påkørt, og der blev vi henvist til ham i Skægkær.. Mener de to arbejder sammen, eller ham der ejer det også noget privat...

Anmeld

15. december 2009

MetteT

MoarJ skriver:

Jeg undre mig også over, hvorfor de ikke har informeret os om de forskellige ting.. F.eks det med analkirtlerne...

Har hørt end masse godt om dem på Vestergade... Mener faktisk og de har noget ude i Skægkær?

Vi ringede nemlig til vestergade for 1½ år siden, hvor han blev påkørt, og der blev vi henvist til ham i Skægkær.. Mener de to arbejder sammen, eller ham der ejer det også noget privat...

jo de arbejder vist sammen ja..

Vi er i hvert fald rigtig glade for dem.. og har bare ikke hørt særlig godt om virklund, så ville da lige anbefale de andre..  

Knus Mette

Anmeld

15. december 2009

Mira0911

MetteT skriver:

jo de arbejder vist sammen ja..

Vi er i hvert fald rigtig glade for dem.. og har bare ikke hørt særlig godt om virklund, så ville da lige anbefale de andre..  

Knus Mette

Jeg takker mange gange...

Ham vi var ved i Skægkær, nøøj han er herlig..

Men det er til stor overvejelse at skifte dyrlæge...

Anmeld

15. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Har I været udsat for at jeres han hund afgiver noget væske fra analkirtlerne, som virkelig lugter grimt? Jeg er nærmest ved at kaste op...

Dyrlægen siger man ikke kan gøre noget det, end at hvis man får fjernet analkirtlerne?

Nogen der har været udsat for det?

Synes det er så synd jeg skal sende vores hund i gangen, hver gang han afgiver det væske.... Igen nu måtte jeg sende ham, jeg får kvalme af det...

Han render jo og slikker sig i r*ven hele tiden... Adre...

Synes du skal høre en anden dyrlæge ad. Min hund fik presset sine kirtler hos dyrlægen netop for at undgå at det skulle genere ham. Kunne godt lyde som det samme, dog væskede det ikke hos vores hund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.