mor_sabina skriver:
Så er hun vel bare ivrig efter at fortæller om hendes måde og lider sikkert at barselssyndromet, hvor man bliver så indesluttet og så snart man ser andre folk med børn så øser man ud af ørene fordi her er der da nogen der forstår og er i samme båd
Men det gør det bestemt ikke mindre irriterende. Jeg håber hun fik øjnene op for problemet, måske i kan gå hen og blive helt gode venner?
Vi var SÅ gode venner, da hun var gravid. Drak kaffe her dag - ved ikke hvad der er sket?
Jeg havde godt nok ingen børn, da hun fik sin søn, men syns´ nu ikke, jeg blev en af dem, som blev væk - som mange af mine venner er blevet - til gengæld tilbød jeg min hjælp, når hun havde brug for det, drak stadig kaffe med hende, da hun var færdig med og amme, tog jeg hende med i byen 
Så flyttede hun - eller de flyttede i hus, og så ændre de ALT sig! Jeg mistede en god veninde. Hun blev så arrogant, som jeg kalder det. Bedrevidende... Da svigerfar blev syg med hjertet, var det min mand og jeg som tog sig af ham - de hjalp ikke og vi kunne virkelig godt ha´ brugt deres hjælp. Bad dem besøge ham og aflaste os, men de havde altid en undskyldning for ikke at kunne komme...!?
En skam, hun er blevet på dem måde, hun er, men nu ved hun, hvordan jeg har det mht. at være "klog" over for min opdragelse af tøsen, så håber da på et godt venskab igen.

Anmeld