Billeder af mine kagekreationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Ida.

Vinker skriver:

WAAAAUUUUW

Hvor er de bare BLÆREDE på den fede måde

Hvor lang tid tar det så at lave sådan en kage ????

Altså tak - bliver nu altså lidt forlegen med al den ros

Jamen det er meget forskelligt, hvor lang tid de tager - det kommer an på hvor vanskelig selve kagebundene er at lave, hvilket fyld (mousse med både flødeskum, past. æggehvider og husblas tager noget mere tid at lave end tobleronecreme f.eks. der "bare" er afkølet smeltet toblerone og flødeskum blandet sammen) og hvor pyntede kagerne er. Den med snemændene og juletræet har taget noget længere tid at pynte end de andre, men det er jo noget, jeg synes er vildt hyggeligt og sjovt at nusse med, så aner faktisk ikke hvor lang tid det tager, da jeg slapper af med at lave pynt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Ida.

suanne85 skriver:

Ja det bliver det nok kun endnu bedre af så, hvis det kan det

Det kan det

Anmeld

15. december 2009

Ida.

Karo skriver:

Hold da op hvor er de pæne

Jeg får helt lyst til selv at prøve, men tror dog næppe på at resultatet bliver lige så vellykket

Nu ikke sætte dit lys under en skæppe, hvis du har lyst til at forsøge dig, så er det da bare at springe ud i det men det kræver nok en anelse fingersnilde og kreativ sans at få de virkelig gode resultater - det ved jeg jo ikke om du har men altså det kan jo ikke gå værre end galt

Anmeld

15. december 2009

Ida.

michella80 skriver:

det behøves du ikke at rødme over hi hi. Vær du bare stolt

Hehe bliver nu altså lidt forlegen, når jeg får så meget ros - men selvfølgelig bliver jeg da også glad og stolt

Anmeld

15. december 2009

Ida.

qp skriver:

Super flotte kager!! Kan godt lidt, at der står en "Royal Red" på bordet ved din første kage... resultatet skal jo fejres

det må have været husbondens

Anmeld

15. december 2009

Ida.

bondepigen skriver:

Wauw de er flotte!!!

Tak

Anmeld

15. december 2009

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Hehe I må komme til kage hernede igen en dag  ellers tager jeg gerne en kage med til næste NS-møde som vi altså skal have lavet en seperat tråd om Katrine...nu må vi tage os sammen  

Uhmm, det ville være dejligt! 

JA - du har fuldstændig ret. Vi må gøre noget ved det....
En onsdag i starten af det nye år, ikke ?!?

Anmeld

15. december 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Uhmm, det ville være dejligt! 

JA - du har fuldstændig ret. Vi må gøre noget ved det....
En onsdag i starten af det nye år, ikke ?!?

Jo - det kunne være toppen

Anmeld

15. december 2009

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Jo - det kunne være toppen

Jeg kigger lige på hvornår det passer mig bedst, og spørger så dig ad, inden jeg opretter en tråd ....så er vi da som minimum OS TO + børn der kan   ......Så må vi bare håbe, at der er flere der også har tid og lyst.

Anmeld

15. december 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg kigger lige på hvornår det passer mig bedst, og spørger så dig ad, inden jeg opretter en tråd ....så er vi da som minimum OS TO + børn der kan   ......Så må vi bare håbe, at der er flere der også har tid og lyst.

Jep - ellers mødes vi to da bare - eller os seks!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.