Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tinas indlæg gav mig lyst til at fremvise lidt af mine kreationer - så here we go...total kage-billede-spam!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ÅRH JA HVOR ER DU GOD!!!!!!!!!!! Det er da helt vildt!!!! Nej hvor er de bare flotte!!!!
Hvordan hulan gør man?? Jeg har jo været så heldig at smage en af dine kreationer.....................og den var bare MUMS!!
Knus Mette
Bianca har en dyb fasination af kager for tiden. Hun opdagede dine, mens jeg læste dit indlæg, og så ville hun OP, så hun kunne sige sluprelyde og iagttage de smukke kager.
Så stor begejstring herfra
Hvor er de bare super super flotte
De er bare KANON flotte.... hvordan laver du sneen??? skal holde juleafslutning for "mine unger" på fredag og overvejer at lave en kage... som selvfølgelig skal være noget med jul og sne
Ser mega lækkert ud. Og jeg kan også skrive under på at dine kager smager mums
TbCp skriver: De er bare KANON flotte.... hvordan laver du sneen??? skal holde juleafslutning for "mine unger" på fredag og overvejer at lave en kage... som selvfølgelig skal være noget med jul og sne
Sneen er såmænd bare RI (royal icing) drysset med flormelis og alm sukker så det er meget enkelt...og juletræet er også MØGnemt - du former bare en kegle, sætter den på en pensel, en spisepind, en strikkepind el.lign (så du ikke skal holde ved selve MMF'en) og så klipper du små hak med en lille saks...du starter i toppen og kører nedefter...og vupti har du et juletræ se evt her: http://www.youtube.com/watch?v=lDvpQn3fUcg&feature=related
/Ida
michella80 skriver: ÅRH JA HVOR ER DU GOD!!!!!!!!!!! Det er da helt vildt!!!! Nej hvor er de bare flotte!!!!
tak
suanne85 skriver: Ser mega lækkert ud. Og jeg kan også skrive under på at dine kager smager mums
Tak og den du har smagt var oven i købet lavet med købe lagkagebunde - sådan noget springen over hvor gærdet er lavest gør jeg ikke mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128