Billeder af mine kagekreationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Bianca har en dyb fasination af kager for tiden. Hun opdagede dine, mens jeg læste dit indlæg, og så ville hun OP, så hun kunne sige sluprelyde og iagttage de smukke kager.

Så stor begejstring herfra      

Hehe I må komme til kage hernede igen en dag  ellers tager jeg gerne en kage med til næste NS-møde som vi altså skal have lavet en seperat tråd om Katrine...nu må vi tage os sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Ida.

Anna-jonas skriver:

Hvordan hulan gør man?? Jeg har jo været så heldig at smage en af dine kreationer.....................og den var bare MUMS!!

Knus Mette

Øh du starter med at bage en kage ....ej det er ikke SÅ enkelt at forklare...men du kan kigge her: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/subject-8627.htm

Anmeld

14. december 2009

TbCp

idamaria83 skriver:

Sneen er såmænd bare RI (royal icing) drysset med flormelis og alm sukker så det er meget enkelt...og juletræet er også MØGnemt - du former bare en kegle, sætter den på en pensel, en spisepind, en strikkepind el.lign (så du ikke skal holde ved selve MMF'en) og så klipper du små hak med en lille saks...du starter i toppen og kører nedefter...og vupti har du et juletræ  se evt her: http://www.youtube.com/watch?v=lDvpQn3fUcg&feature=related

/Ida

Jeg har slet ikke prøvet med RI det må jeg lige se nærmere på

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

idamaria83 skriver:

Tak og den du har smagt var oven i købet lavet med købe lagkagebunde - sådan noget springen over hvor gærdet er lavest gør jeg ikke mere

Ja det bliver det nok kun endnu bedre af så, hvis det kan det

Anmeld

15. december 2009

Barbamama

idamaria83 skriver:

tak

det behøves du ikke at rødme over hi hi. Vær du bare stolt

Anmeld

15. december 2009

Karo

Hold da op hvor er de pæne

Jeg får helt lyst til selv at prøve, men tror dog næppe på at resultatet bliver lige så vellykket

Anmeld

15. december 2009

Ida.

TbCp skriver:

Jeg har slet ikke prøvet med RI det må jeg lige se nærmere på

ellers kan du sagtens bruge alm. glasur til sneen men RI er lidt nemmere at styre, da det er mere stift og holder faconen bedre...

Anmeld

15. december 2009

Vinker

idamaria83 skriver:

Tinas indlæg gav mig lyst til at fremvise lidt af mine kreationer - så here we go...total kage-billede-spam!

WAAAAUUUUW

Hvor er de bare BLÆREDE på den fede måde

Hvor lang tid tar det så at lave sådan en kage ????

Anmeld

15. december 2009

Bondepigen

Wauw de er flotte!!!

Anmeld

15. december 2009

qp

Super flotte kager!! Kan godt lidt, at der står en "Royal Red" på bordet ved din første kage... resultatet skal jo fejres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.