Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustAnotherName skriver: Bianca har en dyb fasination af kager for tiden. Hun opdagede dine, mens jeg læste dit indlæg, og så ville hun OP, så hun kunne sige sluprelyde og iagttage de smukke kager. Så stor begejstring herfra
Bianca har en dyb fasination af kager for tiden. Hun opdagede dine, mens jeg læste dit indlæg, og så ville hun OP, så hun kunne sige sluprelyde og iagttage de smukke kager.
Så stor begejstring herfra
Hehe I må komme til kage hernede igen en dag ellers tager jeg gerne en kage med til næste NS-møde som vi altså skal have lavet en seperat tråd om Katrine...nu må vi tage os sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Hvordan hulan gør man?? Jeg har jo været så heldig at smage en af dine kreationer.....................og den var bare MUMS!! Knus Mette
Hvordan hulan gør man?? Jeg har jo været så heldig at smage en af dine kreationer.....................og den var bare MUMS!!
Knus Mette
Øh du starter med at bage en kage ....ej det er ikke SÅ enkelt at forklare...men du kan kigge her: http://www.min-mave.dk/grupper/kager/subject-8627.htm
idamaria83 skriver: Sneen er såmænd bare RI (royal icing) drysset med flormelis og alm sukker så det er meget enkelt...og juletræet er også MØGnemt - du former bare en kegle, sætter den på en pensel, en spisepind, en strikkepind el.lign (så du ikke skal holde ved selve MMF'en) og så klipper du små hak med en lille saks...du starter i toppen og kører nedefter...og vupti har du et juletræ se evt her: http://www.youtube.com/watch?v=lDvpQn3fUcg&feature=related /Ida
Sneen er såmænd bare RI (royal icing) drysset med flormelis og alm sukker så det er meget enkelt...og juletræet er også MØGnemt - du former bare en kegle, sætter den på en pensel, en spisepind, en strikkepind el.lign (så du ikke skal holde ved selve MMF'en) og så klipper du små hak med en lille saks...du starter i toppen og kører nedefter...og vupti har du et juletræ se evt her: http://www.youtube.com/watch?v=lDvpQn3fUcg&feature=related
/Ida
Jeg har slet ikke prøvet med RI det må jeg lige se nærmere på
idamaria83 skriver: Tak og den du har smagt var oven i købet lavet med købe lagkagebunde - sådan noget springen over hvor gærdet er lavest gør jeg ikke mere
Tak og den du har smagt var oven i købet lavet med købe lagkagebunde - sådan noget springen over hvor gærdet er lavest gør jeg ikke mere
Ja det bliver det nok kun endnu bedre af så, hvis det kan det
idamaria83 skriver: tak
tak
det behøves du ikke at rødme over hi hi. Vær du bare stolt
TbCp skriver: Jeg har slet ikke prøvet med RI det må jeg lige se nærmere på
ellers kan du sagtens bruge alm. glasur til sneen men RI er lidt nemmere at styre, da det er mere stift og holder faconen bedre...
idamaria83 skriver: Tinas indlæg gav mig lyst til at fremvise lidt af mine kreationer - så here we go...total kage-billede-spam!
Tinas indlæg gav mig lyst til at fremvise lidt af mine kreationer - så here we go...total kage-billede-spam!
WAAAAUUUUW
Hvor er de bare BLÆREDE på den fede måde
Hvor lang tid tar det så at lave sådan en kage ????
Wauw de er flotte!!!
Super flotte kager!! Kan godt lidt, at der står en "Royal Red" på bordet ved din første kage... resultatet skal jo fejres
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128