Hårfarvning for/imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mka

Skrev også at det er ens personlige valg. Og man er da også en dårlig frisør hvis man presser en gravid til at få farvet hår..

NU lever vi i en verden, hvor alt du bruger i din hver dag kan være allergi fremkaldende. Shampo, mad, parafume osv osv.

Det vil sige at du skal holde dig i et lukket rum i 9 mdr alene, så du er sikker på du ikke overfører noget til dit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Mka

som gravid skal man da bare bruge sin sunde fornuft og skære ned på nogle ting.

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Sabrina17 skriver:

Og jeg har hørt det modsatte.. Siger bare hvad jeg har hørt

Ja selvfølgelig, det skal man også bare

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Jeg valgte ikke at farve hår, og jeg har stadig ikke farvet det, og min datter er 4 måneder (jeg ammer så derfor har jeg stadig ikke gjort det) .. Men det er jo op til dig selv, at jeg skal ligne en bunke L*rt i 1½ år, gør mig nu ikke så meget hvis det kan hjælpe min datter i fremtiden

Anmeld

14. december 2009

Isabeau

Hej!

Jeg farvede hår, da jeg var 6 mdr. gravid. JEG TRÆNGTE VIRKELIG! Og heldigvis fandt jeg en hårfarve uden amoniak - bruger den stadig idag. Har farvet hår 1 gang siden tøsen kom ud. Og hun har altså ikke lidt nogen skade endnu

Men fandt også lige den her hjemmeside; http://www.naturalform.dk/start.htm

Knus!

Ps. Jeg fik den skønneste hud, mens jeg var gravid - ingen bumser eller noget. Det er sgu nu, jeg ligner noget, der er løgn! Har ikke tid

Anmeld

14. december 2009

Malene84

Hey tøser,

Jeg har farvet mit hår i lyse striber, da det var det frisøren anbefalede, i starten af 4. måned - jeg lignede noget der var løgn - og kald mig bare overfladisk, men min selvtillid havde sgu brug for et boost - da jeg efterhånden ligner et omvandrende monster (læs mit indlæg om "Hvor helved kom uhyret fra").   Jeg bruger til gengæld ikke parfume, da det stikker for sindssygt i næsen. Men altså, har mange veninder som ikke går en skid op i det - og som blot kalder det hele hysteri - min ene bekendte er en rigtig sminkedukke, shit - man kan skære i hendes make up og hun stinker af parfume og diverse hår produkter - hun har født 3 sunde børn.

Jeg tror selv man skal tage ansvar for sig selv - og finde sin egen grænse for hvad man "tør" gøre mens man er gravid

Anmeld

14. december 2009

Mka

Malene84 vi er helt enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.