Hvad skal i lave nytårs aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Ansemusen

Vi skal holde med min Far, hans kæreste, min efternøgler af en lillesøster på 3 år, kærestens to piger på 8 og 11. Bliver super hyggeligt endelig at holde med min Far og co. igen efter en hel del år. Og nu skal der jo ikke drikkes osv. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Maise

hmm skal med ret stor sikkerhed fejre nytåret med slagelse fødegang. Jeg bliver sat igang d. 28 dec, men skal ikke regne med at føde for den 30 dec og så skal amningen jo lige igang osv. Når vi hjem skal vi til mine forældre og spise og hygge - stille og roligt.

Anmeld

14. december 2009

DK

Mikkel og jeg skal til et så eksotisk sted som Brædstrup! Der skal vi til middag med et hold gode venner. Det bliver rigtig hyggeligt, vi mødes kl. 16 og laver mad og drinks sammen. Kirstine er ikke hos mig dette nytår, så jeg gætter på at vi ender på den famøse Bodega Tinget (ja, det er PRÆCIST som du forstiller dig) engang efter midnat. Mikkel og det andet par kommer fra Brædstrup, og har oplevet alle deres første branderter her, så de elsker Tinget...

Anmeld

14. december 2009

MTS

Mig, kæresten og hunden skal hjem til svigerforældrene. Det skal nok blive rigtigt hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.