Hvad skal i lave nytårs aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Lullaby

Ingenting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Becks

Min veninde og jeg skal holde nytaars aften paa Cafe Claudio i Hvidovre, til saadan et lukket arrangement, som man kunne bestille plads til.. Mit gudbarn er hos hans far, saa moren og jeg skal rigtig hygge os

Anmeld

14. december 2009

N&J

Jeg skal hjem til min mor og far og være.. så kan lillepigen også blive underholdt af hunden - hun elsker den hund..  ved jo ikke helt hvordan hun tager al larmen og vi bor midt inde i byen, så larmende fulde mennesker er der masser af.. 

Anmeld

14. december 2009

RumlesMor

Vi havde slet ikke lavet nogen planer, indtil jeg læste denne tråd.  Så spurgte jeg kæresten hvad vi skulle finde på i år...der var ingen af os der havde skænket det en tanke!

Men nu er det blevet til en stille og rolig raclette-aften hos mine forældre, lidt uden for byen.

Glæder mig helt til en aften uden de store forventninger, bare en rolig aften med god mad og tid til vores datter (hendes sidste år som ene-barn)...

Anmeld

14. december 2009

A.

sikkert sove

Anmeld

14. december 2009

Lene C

Vi skal hjem til min bror og svigerinde som altid  Og det bliver nok også sidste gang (ja håber da vi har en lille bønne næste nytår)

Men min bror er udd. fyrværker, så der er masser af krudt og kugler, min bror er til flotte farver og min mand til noget der siger ((((BOOMMM))))) så der mangler ikke noget

Men ingen alkohol til mig i år  så starter jeg jo heller ik året ud med tømmermænd  

Anmeld

14. december 2009

saxa

Uha.. Så langt er vi slet ikke... Har ingen planer, er blevet inviteret hjem til nogle, som vi egentlig ikke har lyst til at være sammen med. Men en ting er at vi har bestemt, at i år, bliver det på vores datters præmisser.. Så jeg forestiller mig vi skal have en hyggelig aften, med noget dejligt mad.. ¨

Anmeld

14. december 2009

Hjaltesmor

hyggelig aften med min lillesøster hos min mands forældre. Min mands lillebror kommer muligvis også.

Vi plejer ellers at holde hjemme hos os selv med nogle venner, men da min mand skal holde jul uden sine forældre, bedsteforældre mv. for første gang i år, tager vi derhjem nytårsaften i stedet.

Det bliver hyggeligt. Jeg har en sød svigerfamilie.

Anmeld

14. december 2009

otlitrom

Vi har endnu ikke nogen børn, så vi skal have en festlig aften med to vennepar, og en single af hvert køn - altså bliver vi 8 Planerne blev lagt allerede sidste år, da vi var ude og rejse i 6 uger over jul/nytår, og derfor måtte love os væk allerede da, til i år, til vores bedste venner..

Vi skal spise lækker mad, drikke god vin, og så har jeg lavet en quiz om alt muligt og umuligt! Er sikker på det bliver en rigtig dejlig aften! Ingen af mændende er til raketter, så det vildeste bliver nok knaldperler og stjernekastere! Pigerne kommer i fine kjoler, og mændene i habit. Dét er tradition!

Ih, nu glæder jeg mig rigtigt...

Anmeld

14. december 2009

Camilla_a

I år skal vi holde nytår og jeg glæder mig helt vildt!!! Vi bliver 8 voksne og 4 børn. Sidste år var vi indlagt nytårsaften med Loke der var han 3mdr og havde en slem RS-virus og vi storbror Frey var hjemme hos mormor og bedstefar, så i år skal vi bare ha en rigtig hyggelig aften og glæder mig til at give børnene en super sjov aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.