Hvad skal i lave nytårs aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Diana...

Hej i skønne piger

Knus Diana som ikke er helt sikker på hvad der skal ske nytårs aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Vidunderligeunger

Jeg var i militæret for et år siden så de tøser derfra jeg stadig snakker med kommer herhjem til vestjylland (fra aalborg og kbh). vi skal have (børne)champagne og sushi i laaange baner.. wee

viller egentlig gerne bare være sammen med min kæreste og hans søster og hendes kæreste.. da jeg trænger til at slappe heeelt af, men det er sidste jul uden barn, så nu kommer pigerne og det skal nok blive hyggeligt.

Anmeld

14. december 2009

Mor til Frederic og Freya

DianaMoar skriver:

Hej i skønne piger

Knus Diana som ikke er helt sikker på hvad der skal ske nytårs aften.

hm...

Arbejde ... Folk kører jo i stykker, punkterer, tanker forkert, låser nøgler inde, kører galt osv uanset hvad dag det er... Vi kører som altid uanset helligdage osv. den eneste forskel er at vi må køre ud hjemmefra i lastbilen.

Skulle også have arbejdet 6.30-17 den 24 dec, men har fået fri.

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skal holde nytår hos mor og far

Daniel skal til den traditionellle herremiddag med drengene, og jeg orker ikke rigtig så meget i år, så jeg skal bare hygge mig med mine forældre, hunden og de gæster der nu ellers kommer - plejer at være meget stille og roligt og smadder hyggeligt

Anmeld

14. december 2009

Mathilde

Vi skal være sammen med vores naboer nytårsaften de har en dreng på 1 år og 9 mdr. og vi har jo Celina på 5 mdr, så det bliver bare stille og roligt...ikke vild fest og farver for os i år

Anmeld

14. december 2009

Mira0911

Jeg skal ikke lave noget, da det er bette's første år... Så skal bare være hjemme og hygge med hende...

Anmeld

14. december 2009

MaleneG

Kæresten og jeg skal bare være hjemme hos hans forældre, og spise noget god mad, og så ellers bare slappe af Ingen alkohol til ham i år i tilfælde af at fødslen går igang .

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg i dag har bestilt bord til 2 på denne restaurant (og manden aner stadig ikke at vi skal afsted til Paris)

http://www.julienparis.com/en/

Romance og atter romance

KH

Rosa

Anmeld

14. december 2009

oo

Tror det bliver ligesom sidste år = bare os to herhjemme med god mad og en tur ned på "udsigten" ved midnatstid, så vi kan se fyrværkeri over Faaborg (vi bor jo lidt udenfor oppe i skoven, så der bliver ikke fyret af heroppe). Men måske kommer et vennepar fra Nørrebro med herned når vi kører hjem fra jul hos min familie - hvem ved

For to år siden troede vi at vi skulle være alene og evt med Sørens bedste ven som lige var blevet forladt af sin kæreste (min bedste veninde, pudsigt nok). Så ringede nogle af mine veninder og spurgte om de måtte være hos os. Så var vi pludselig 5 og sent om aftenen den 30. ringede Karl og spurgte om ham og kæresten måtte være ved os også, og så var vi pludselig 7 (og jeg begyndte at hyle fordi folk ringede så meget i sidste øjeblik når nu jeg først havde haft middag klar til 3, så til 5 og til sidst skulle sørge for 7), men det var muligvis den allerbedste nytåraften jeg nogensinde har haft  så jeg nu åben for alt når det gælder nytårsaften - så længe det handler om hyggelig middag med gode venner og ikke rabalderfest og fyrværkeri

hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg lidt nervøs for denne nytårsaften, da det er et år siden præcist jeg testede positivt, så jeg syntes bare det vælder op med følelser i den forbindelse  

Anmeld

14. december 2009

Tina2

Vi skal være herhjemme med et hold venner og deres to børn + en veninde og hendes tre børn :-) GLÆÆÆÆÆDER MIG!!!!!

Når vi har spist lækker middag tager vi tre tøser de 4 store børn (2 på 5 og 2 på 6 år) med ud og laver "løjer".... Glæder mig, det har jeg ikke gjort siden jeg var barn....  

Så tager min mand og vores kammerat sig af de tre små imens:-)

Ellers skal vi bare hygge herhjemme, ha en bette champagne-skid-på  

Synes det er SÅ hyggeligt at holde nytår sådan.... Masser af plads til ungerne og stadigvæk kan man godt få lidt at drikke:-) Og i gode venners selskab, så bli'r det ikke bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.