Tror det bliver ligesom sidste år = bare os to herhjemme med god mad og en tur ned på "udsigten" ved midnatstid, så vi kan se fyrværkeri over Faaborg (vi bor jo lidt udenfor oppe i skoven, så der bliver ikke fyret af heroppe). Men måske kommer et vennepar fra Nørrebro med herned når vi kører hjem fra jul hos min familie - hvem ved 
For to år siden troede vi at vi skulle være alene og evt med Sørens bedste ven som lige var blevet forladt af sin kæreste (min bedste veninde, pudsigt nok). Så ringede nogle af mine veninder og spurgte om de måtte være hos os. Så var vi pludselig 5 og sent om aftenen den 30. ringede Karl og spurgte om ham og kæresten måtte være ved os også, og så var vi pludselig 7 (og jeg begyndte at hyle fordi folk ringede så meget i sidste øjeblik når nu jeg først havde haft middag klar til 3, så til 5 og til sidst skulle sørge for 7), men det var muligvis den allerbedste nytåraften jeg nogensinde har haft
så jeg nu åben for alt når det gælder nytårsaften - så længe det handler om hyggelig middag med gode venner og ikke rabalderfest og fyrværkeri 
hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg lidt nervøs for denne nytårsaften, da det er et år siden præcist jeg testede positivt, så jeg syntes bare det vælder op med følelser i den forbindelse
Anmeld