Spørgsmål angående opstart Metformin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

Ja, det er rigtigt, men jeg har altid haft problemer med min mave, så intet nyt der  Bare ikke så dejligt når jeg har 2½ times transport til arbejdet - og 2½ hjem igen 

jeg vil altså sige det ikke er så slemt mere.. det kommer i normale intervaller..

en af de første dage sked jeg i bukserne på vej til job og meldte mig altså syg den dag... GG..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Clisolka

ønskebarn74 skriver:

jeg vil altså sige det ikke er så slemt mere.. det kommer i normale intervaller..

en af de første dage sked jeg i bukserne på vej til job og meldte mig altså syg den dag... GG..

Ej det var uheldigt... Jeg har heldigvis mulighed for at arbejde hjemmefra hvis det bliver helt slemt  

Anmeld

6. juni 2012

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

JeJeg er startet op på Metformin og har nu vild ræsermave....... Hvor længe havde i andre det og har i lige som mig også kastet op og fået kvalme??

Hvordan skulle i trappe op?? Og hvor mange tabletter hvornår??

Knus Lene

Jeg startede på metformin for 1 1/2 mdr siden og jeg skulle starte med 1 *500mg om dagen i 5 dage og så 2*500 mg om dagen i 5 dage og derefter 3*500 mg om dagen resten af pakken. Derefter skulle jeg så tage 2*850 mg om Dagen.

Ja jeg oplevede også voldsom diarré ved opstart men kun et par dage. Nu kan jeg stadig få det hvis ikke jeg spiser et solid måltid til, eller hvis jeg synder lidt med det usunde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.