Spørgsmål angående opstart Metformin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.205 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. december 2009

ønskebørn74

Jeg er startet op på Metformin og har nu vild ræsermave....... Hvor længe havde i andre det og har i lige som mig også kastet op og fået kvalme??

Hvordan skulle i trappe op?? Og hvor mange tabletter hvornår??

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Jeg er startet op på Metformin og har nu vild ræsermave....... Hvor længe havde i andre det og har i lige som mig også kastet op og fået kvalme??

Knus Lene

Any one??? Har brug for lidt hjælp??

Anmeld

13. december 2009

puzzle

Hejsa!

Jeg fik afvide fredag efter at have prøvet at blive gravid i 1 1/2 år at jeg har pco ,og startede op igår med metformin...

Jeg har også nærmest diarré og absolut ingen appetit Fik afvide af min gynækolog det bare var lige i starten så nu må vi se hvad der sker.

Jeg skal tage 1 pille om dagen i en uge, derefter 2 piller om dagen i en uge, og så derefter 3 om dagen til jeg skal til kontrol sidst i januar.

Håber for dig det snart går over øv øv 

knus katja

Anmeld

14. december 2009

ønskebørn74

puzzle skriver:

Hejsa!

Jeg fik afvide fredag efter at have prøvet at blive gravid i 1 1/2 år at jeg har pco ,og startede op igår med metformin...

Jeg har også nærmest diarré og absolut ingen appetit Fik afvide af min gynækolog det bare var lige i starten så nu må vi se hvad der sker.

Jeg skal tage 1 pille om dagen i en uge, derefter 2 piller om dagen i en uge, og så derefter 3 om dagen til jeg skal til kontrol sidst i januar.

Håber for dig det snart går over øv øv 

knus katja

Hejsa Katja.

1000 tak for dit svar. Og pøj pøj med projektet til jer også!!! Håber der ryger nogle kg her... Precis samme mængde jeg skal tage.. Hvornår på dagen skal du tage dem??

Knus Lene

Anmeld

14. december 2009

puzzle

Jamen jeg skal tage dem sammen med måltiderne, og jeg er startet med morgenmaden, og så derefter frokost og så aftensmad det mente hun var bedst!!

Hvordan er du startet op, også om morgenen?

ja jeg håber også på der ryger nogle kilo, har nemlig haft utrolig svært ved at tabe mig indtil nu men gynækologen mente at denne behandling også skulle hjælpe på det

Jeg er godt nok spændt, har du fået noget afvide om hvornår det begynder at virke på kroppen? jeg synes der var så mange oplysninger så det glemte jeg at spørge om....

Og selvfølgelig pøj pøj til jer også

Anmeld

14. december 2009

ønskebørn74

puzzle skriver:

Jamen jeg skal tage dem sammen med måltiderne, og jeg er startet med morgenmaden, og så derefter frokost og så aftensmad det mente hun var bedst!!

Hvordan er du startet op, også om morgenen?

ja jeg håber også på der ryger nogle kilo, har nemlig haft utrolig svært ved at tabe mig indtil nu men gynækologen mente at denne behandling også skulle hjælpe på det

Jeg er godt nok spændt, har du fået noget afvide om hvornår det begynder at virke på kroppen? jeg synes der var så mange oplysninger så det glemte jeg at spørge om....

Og selvfølgelig pøj pøj til jer også

Jeg skulle starte om aftenen og er nu oppe på aften og morgenpille.. Og det har været hårdt.. Det står ud af begge ender de første dage jeg trapper op

Jeg er lige så spændt som dig Samme problemer her, er stor og synes det er svært at komme af med kg..

Anmeld

14. december 2009

puzzle

Det bliver altså spændende... Kan du så mærke nogen forskel allerede nu?

Jeg håber bare det kan lykkedes at blive gravid kun ved hjælp af dem her...

men det ved man jo aldrig,vi må bare prøve og prøve

Anmeld

26. januar 2010

Feen

Hej. Jeg har også PCO og jeg har taget metformin. Jeg havde kvamle og opkast den 1 mdr jeg tog pillerene, men nu her 3 mdr efter, mærker jeg slet slet ingenting til dem.. Så er sikker på at det er en periode at du bare skal igenem. jeg tager 500 mg morgen og aften. Og har fået afvide at jeg skal stoppe med dem ved graviditet!!!

Anmeld

14. oktober 2010

Becks

ønskebarn74 skriver:

Knus Lene

Ved godt det er et tudse gammel indlæg jeg ripper op i 

Men hvor lang tid fortsatte din racermave og opkast? Og har du kunne mærke ændringer på vægten?

Jeg skal starte Metformin behandling imorgen. Og skal ligesom dig starte med 1 pille.

Jeg skal tage 1 om morgenen i en uge, en morgen og aften i en uge og så derefter morgen, middag og aften..

Anmeld

14. oktober 2010

jennas

Hej piger

Her kan i få svar på alle de spørgsmål i har omkring metformin. Der står både noget om bivirkninger osv.

http://www.pcoinfo.dk/Ny-med-PCOS/Behandling-+/Insulinresistens-og-metformin/

Håber i kan bruge det til noget

Held & lykke med at blive gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.